problem z fuelpak LCD

davidson1250 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam posiadam HD VROD MUSCLE  zakupionego z USA w nim byy zamontowane wydech V&H 2w1 filtr K&N i jakies oporniki podpite pod sdy . Zakupiem fuelpaka LCD moc zmierzona przed podczeniem 123konie i 117nm po podczeniu i wprowadzeniu odp mapy motocykl jest duo sabszy wkrca sie jedynie do 6,200tys obr podczas staej jazdy czuj strza z wydechu :( . wprowadzaem nawet inne mapy i jest gorzej zamiast lepiej :( byem przekonany ze bedzie mocniejszy a tu okazuje sie ze po montau jest sabszy:(  nie mam pojecia co jest grane a serwis odpazu odpwaiada wgra screamina tylko ze to koszt 2900z a ja juz zakupiem fuelpaka .

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

davidson1250 wrote:

screamina tylko ze to koszt 2900z

na górę