HeniekXl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Waldek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:hk25oa$dlr$1news.task.gda.pl...
mona prosic o gos na stronie
http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-astra-klub-polska/ z
gory dzieki.

popro Wujka Staszka

Waldek mó#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

popro Wujka Staszka

no sorry dobrze, e zwrcie uwag, powinno by proba. Szkoda tylko, e
edytowa nie mog.

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uytkownik "Waldek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hk25oa$dlr$1news.task.gda.pl...
mona prosic o gos na stronie
http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-astra-klub-polska/ z
gory dzieki.

nie mona, motocyklici to li ludzie wic wypierdalaj.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Lewis pisze:

nie mona, motocyklici to li ludzie wic wypierdalaj.

Moze najpierw kup sobie motocykl ?

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Sybi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" napisa:
Lewis pisze:
nie mona, motocyklici to li ludzie wic wypierdalaj.

Moze najpierw kup sobie motocykl ?

No niby tak ale nikt nie zabrania pisania na ta grupe osobom,
ktore aktualnie nie maja motocykla. Malo tego moga pisac osoby,
ktore nie chca/ nie moga kupic sobie motocykla ale czuja sie
sympatykami motocyklistow i klimat im nie obcy.
Wiec luz.
A w topiku Lewis napisal bardzo zgrabnie w prostych zolnierskich
slowach to co wszyscy myslimy o takich "prosbach o glos".
Sam bym tego lepiej nie ujal;))
Sybi
Straszyn
Super Blackbird

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-01 07:16, Sybi pisze:

A w topiku Lewis napisal bardzo zgrabnie w prostych zolnierskich
slowach to co wszyscy myslimy o takich "prosbach o glos".
Sam bym tego lepiej nie ujal;))

tym bardziej ze kluby uruchamiaja rzne boty zeby tylko wygrac i juz raz anulowali zebrane gosy. Jedna wielka sciema a ten tu jeszcze ebrze o gosy.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hk3ji7$vbm$1news.onet.pl...
Lewis pisze:
nie mona, motocyklici to li ludzie wic wypierdalaj.
Moze najpierw kup sobie motocykl ?

Hej Kuczu nie bulwersuj si, kiedy od Ciebie kupowaem tyln opone do bandyty, ktrego ju jaki czas temu sprzedaem, a teraz miesznym trafem staem si posiadaczem czego co przypomina Horneta 2007 wic luz ok kilku lat regularnie czytam t grup.

A skoro 90% ludzi uwaa ze motocyklista to zy czowiek to niech spierdalaj na drzewo a nie prosza o gos na jakie zajebane forum. Tyule z mojej strony.
Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

greg #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message news:hk671s$ad1$1news.onet.pl...

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Motocykl jest, czy go nie ma - niewane, bdy ortograficzne te...

za to jakie audi!!!
z kilowatem i decybelem!!!

Napisz jeszcze jak masz komrk.

pozdro
greg

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uytkownik "greg" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hk7503$cd5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Siemensa c25, bo ju nie zostao kasy jak kupiem takie wypas audi...
Spoko kady ma prawo zajmowac si czym chce i inwestowa w co chce, a jak jeszcze to przynosi wymierny zysk to tymbardziej. Wic nie widze w tym nic zego.
Bedy, no c, zdaaj si, nigdy orem z ortografii nie byem.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Waldek mó#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A skoro 90% ludzi uwaa ze motocyklista to zy czowiek to niech
spierdalaj
na drzewo a nie prosza o gos na jakie zajebane forum. Tyule z mojej

ale czy ja mwi cos o motocyklach?? Chyba mnie pomyliles z kim innym,
akurat ja uwaam, e motor jest jak kady uytkownik drogi, mao tego jak
jedzie koo mnie na skrzyowaniu to staram sie ustpi mu drogi (jak jedzie
po pasach midzy samochodami), wiem, e on przejedzie i szybciej ruszy niz
reszta a nawet machnie rka i podzikuje, e si mu odjechao na bok.

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uytkownik "Waldek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hk751q$376$1news.task.gda.pl...
[...]

Mio ze tak mylisz ale perfidny spam na grupie o motocyklach dotyczcy jakiego forum i to pakowany na kilka innych grup o tematyce motoryzacyjnej to nic godnego pochway.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Waldek mó#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mio ze tak mylisz ale perfidny spam na grupie o motocyklach dotyczcy
jakiego forum i to pakowany na kilka innych grup o tematyce
motoryzacyjnej
to nic godnego pochway.

Czowiek uczy si na bdach daem ten link tylko na 2 grupach dyskusyjnych,
chtnie bym usuna swoje posty, ale niestety nie mog.

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Waldek pisze:
[...]

moesz. kliknij prawym na post, wybierz wycofaj (czy tam usu) wiadomo.
i jeszcze jedno:

ale czy ja mwi cos o motocyklach??

no wanie. a to jest pl.rec.MOTOCYKLE. id na pl.misc.SAMOCHODY

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:hk8gr1$9rf$1news.onet.pl...
Waldek pisze:
[...]

tam te jest, te niezbyt entuzjastycznie... a gdzie jeszcze to tylko on sam wie.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Waldek mó#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Z innych grup dyskusyjnych nie korzystam tylko z regionalnego, ale jak juz
mwiem jak mam usun, jak nie mam konta na google groups czy jako tak. a
no i jak pisaem wczesniej na 2 forach napisaem to tylko, zreszt mozna
zobaczy. Na innych nic nie pisalem. Jak tylko znajde jak usun posta to go
usun, chocia mysl, e i tak ju nikt nie bdzie na niego zwraca uwagi a
po jakim czasie zniknie czy nie??

pokazaem Ci jak masz to zrobi, a pisae z Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106, nie z pomoc www. wic si jak najbardziej da i nie kombinuj.

--

Uytkownik "Waldek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hk8t6f$tcm$1news.task.gda.pl...
[...]

archiwum google jest tak okrutne ze kady zapis pamita do koca swoich dni, za pomoc programu pocztowego, z ktorego to wysyae moesz uy opcjiu usu, aczkowliek dziaa to w ten sposb ze dodaje przy danym pocie wpis ktry uniemoliwia pobranie danego postu przez program pocztowy innego uyszkodnika, ale google i tak go pamita, wic jak kto przeglda grupy przez googla to zawsze to znajdzie, c life is brutal... BTW nie byo ju raz akcji z usuniciem gosw z powodu spamowania?

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" napisa w wiadomoci news:hk3ji7$vbm$1news.onet.pl...
Lewis pisze:

nie mona, motocyklici to li ludzie wic wypierdalaj.

Moze najpierw kup sobie motocykl ?

On ju wygra w karty.
Tylko nie wie co, moe znasz si troch, by podpowiedzia, co?

--
Jasio
vx etz