predkoscimierz bmw k 100

ponury #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam wszystkich.   dawno juz nie pisalem tutaj. ale mi wybaczycie
mysle. otoz mam problem .'
jak w temacie wskazowka predkosciomierza mi wariuje raz jez dobrze
czyli wskazania plynne a raz skacze i opada by ponownie wricic i
wsakzywac dobrze. co jest przyczyna ? szukalem juz po kabalach ale nic
nie znalazlem . od czego zaczac zanim udam sie do serwisu a nie
chce .motro to bmw k 100 90 r.moze ktos podpowie .???
pzdr vivaldi

blur #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "ponury" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

wyglada jak by padla sprezynka od wskazwki chyba ze tam na silniczku krokowym to jest zrobione ?

pozdro
blur

Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam !
Tam to jest na silniczku :), cegy od 1984 nie maj jednej linki do
napdu zegarw. Najczciej przyczyn takich skokw jest zaniedziay
styk. Czyli od koca: sprawdzi zczk czujnika prdkoci - gdzie w
okolicach akumulatora, id po kablu od czujnika. Nastpnie zcze
zegarw - odkrci rubk, ktra wypchnie wtyczk. rodki typu WD-40
czy Kontakt sprawy adnie czyszcz, ale bezwzgldnie trzeba jest zmy,
np. silikonem do stykw elektrycznych. Wtyczki mona poskada na
rzeczony silikon, lub wazelin techniczn.

Pozdrawiam,

Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

blur #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Rafik - #_USUN_TO_@_USUN_TO_#" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

np. silikonem do stykw elektrycznych. Wtyczki mona poskada na
rzeczony silikon, lub wazelin techniczn.

Nie za bardzo, silikon nie poprawia styku wrcz tworzy warstw izolujc,
dlatego najpierw si czyci do sucha potem czy a dopiero na kocu
pokrywa silikonem bezkwasowym, czsty bd podczas obsugi akumulatora,
ludzi smaruj klemy przed ich naoeniem a to si robi na samym kocu.

pozdro
blur

marusc #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-07-23 08:46, blur pisze:
czsty bd podczas obsugi akumulatora,
ludzi smaruj klemy przed ich naoeniem a to si robi na samym kocu.

pozdro
blur

Klemy smaruj smarem miedziowym (tym samym co ty klockw hamulcowych) przed skrceniem. Zawsze dziaa dobrze.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

ponury #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 23 Lip, 07:54, "Rafik - #_USUN_TO_@_USUN_TO_#"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

witam. macalem juz od czujnika kabel wyglada oki. zobacze dalej ale to
pozniej . mysle ze jak sugerujesz to moze byc zasniedzialy styk.
patrzylem w schematy i jest jakis tranzystor przy zegarze odpowiadajcy
za wskazania? wartosc nie znana . ,jeszcze nie rozbieralem zegarow.
pzdr vivaldi bmw k 100 tez czerwona i szybka

On 23 Lip, 09:11, ponury <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Ten tranzystor to symbol ukadu sterujcego - raczej zoona rzecz. A
czy przypadkiem nie paruj ci intensywnie zegary, lub moto nie dostao
wody w okolic obudowy zegarw? Tylko prdkociomierz, czy inne
kontrolki te?
Podrzu, e no fot tego czerwonego cegliska ;).

@blur - spray silikonowy do stykw, a nie silikonowa masa
uszczelniajca. Nazywa si to rnie, ale dziaa podobnie, wypiera
wod i zapobiega utlenianiu.

Pozdrawiam,
Rafik

ponury #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 23 Lip, 12:22, "Rafik - #_USUN_TO_@_USUN_TO_#"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

@blur - spray silikonowy do stykw, a nie silikonowa masa
uszczelniajca. Nazywa si to rnie, ale dziaa podobnie, wypiera

witam.   wiec juz  po naprawie .dostalem sie do zegarow i okazalo sie
ze byla wtyczka luzna .ot to wszystko.przy okazjii poczyscilem i po
problemie . dzieki wszystkim za porady . pozdr vivaldi

na górę