po wymianie cylindra nie chce zapali

adek796 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam. Mam taki problem, zmieniem cylinder w skuterze z 50cc na 80cc tzn. cylinder, gowica, tok i piercienie. Po zoenie przy prbie odpalenia jakby mia ch zapali z kopki apa a z rozrusznika nie, wic wyregulowaem zawory i zmieniem dysze na 90(chyba), ale nadal to samo, wic odkrciem waek rozrzdu zawory klawiatura ale tam jest wszystko okej. Po skrceniu prbowaem odpali ale ju nawet nie apa i go zalewa.

Prosz o pomoc!

Ps. Skuter to chiczyk Boatian.

aa i jeszcze nie wiem czy w dobrym miejscu to napisaem :D(jestem tu nowy)

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A rozrz

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

adek796 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

wyregulowaem zawory i zmieniem dysze na 90(chyba),

Po zmianie dyszy musisz ustawic sklad mieszanki...

http://motogof.tumblr.com/

krak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jak pokaesz mu kwity, e zosta motocyklem to zapali :)

na górę