plastik Honda CRM/MTX

honda crm75 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

wiecie moe jaki dokadny typ plastiku jest na botniku tylnim w Hondzie CRM75? 1990rok. potrzebuje bo plastik mam poamany a chcem zaspawa to lecz nie wiem jak to elektrod do plastiku.. pomocy!!

Akarm akarmWYWAL@wp.pl

W dniu 04.11.2016 o 16:48, honda crm75 pisze:
pomocy!!

Popro jakiego starszego koleg eby ci pomg pisa. Moe by z gimnazjum, byle nie kupowa wiadectwa. Chodzi o to, eby potrafi si wysowi w jzyku polskim.
Zdajemy sobie spraw, e posugiwanie si sownikiem przekracza twoje moliwoci, dlatego otrzymae t cenn, pomocn rad.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Najlepiej jest pospawa Migomatem.

Budzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik honda crm75 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl ...

chcem

A moze "zechcem" troche ksiek poczytac?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

na górę