piaskowanie - pistolet do piaskowania

HONDACX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam.
Tak sobie siedz i myl e powinienem co wymalowa jednak troszk rdzy si wkrado i dostp utrudniony tak wic piaskowanie tu potrzebne, ale nie wiem co za urzdzenie mam zastosowa (pistolet do piaskowania czy pisakarni ca). Mam may kompresor do 8 bar i wydolnoci 250l/m (co takich wiele w sklepach). Niektrzy mwi e zrobi piaskark a niektrzy i kupi taki za 50-70 PLN i po woli w cigu dnia to i ram i koa wypiaskuj. Oczywicie mona kupi za 2000 PLN kompresor cudeko i piaskark za 2000 PLN i w ogule drogo wyjdzie. Mona zawie do zakadu ale po co jak mona samemu i wicej satysfakcji ;-)))
Co mylicie o takiej piaskarce za kilka zotych a moe kto ma wasne pomysy - syszaem e moan zrobi ze starej butli gazowej tylko jak ?????
Pozdrawiam --

Marcin Kasprzyk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam.

Mam taki najbardziej syfiasty pistolecik do piaskowania. Jakie drobne
elementy piaskowaem i dawao rad :)
jak masz cierpliwo to kupuj i piaskuj :)

--
Pozdr.
Marcin vel Marcinek

HONDACX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Marcin Kasprzyknapisal

Mam taki najbardziej syfiasty pistolecik do piaskowania. Jakie drobne
elementy piaskowaem i dawao rad :)
jak masz cierpliwo to kupuj i piaskuj :)

A moe co wicej, bo to jako enigmatycznie zabrzmiao i dlaczego syfiasty - co si dziao i jak Ci to szo ?
Mona janiej ???????
Bo jako strasznie si ciemno zrobio !!!!

Arni arni.WYWAL@WYTNIJ.motocykle.org

HONDACX pisze:
[...]

takim pistolecikiem prbowaem wypiaskowac fitr powietrza od samochodu. Nie by mocno zardzewiay. Posza kupa piachu (kupowanego do piaskarek wasnie) a efekt mizerniutki. tym pistolecikiem mozna sobie szkieko matowac a nie czyscic blache. Probowalem tez na starej aluminiowej feldze, efekt podobny. Wyszlo ze szybciej jest papierem sciernym a najlepiej wychodzi opalanie palnikiem na butle gazow.
Ewentualnie piaskowanie na prawdziej piaskarni (zlecone lub zrobionej samemu) tylko trzeba uwazac zeby z grubosci piasku nie przesadzic

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "HONDACX" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]
?????

bez kompresora srubowego albo dobrego tlokowego zapomnij o piaskowaniu, tu
jest potrzebne stale cisnienie ok 5 bar i kosmiczna wydajnosc, mam
piaskarke, mam pistolet ale na moich 2ch kompresorach 100 L taniej wychodzi
oddac do piaskarni,
pozdr.

senekkorzenna #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_autograf.pl

HONDACXnapisal

[...]
;-)))
Co mylicie o takiej piaskarce za kilka zotych a moe kto ma wasne
pomysy - syszaem e moan zrobi ze starej butli gazowej tylko jak ?????
Pozdrawiam

Myl e czekasz na tak informacje:jak Ty to kalkulujesz ,pistolet,suchy piasek pomieszczenie i prd ?przecie za par z.wypiaskuj Ci to profesjonalnie.Oni robi to w pomieszczeniach zamknitych i naprawd dokadnie
a Ty jak masz zdolnoci lakiernicze to tylko to pomaluj.

HONDACX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Ale jak to sam zrobi to bd mg si pochwali i sam to zrobiem i moe nawet co porobi przy autku.

HONDACX pisze:

Co mylicie o takiej piaskarceza kilka zotych

Mam pistolecik do piaskowania z Allegro za ok. 60 pln. Moj maly kompresorek byl za slaby ale juz kompresor u kumpla w lakierni (V2, zbiornik 250 litrow, 11 bar) dawal rade i za pomoca tegoz pistoleciku wypiaskowalem caly silnik w GSX i kilka innych detali. Do aluminium uzywam bardzo drobnego piasku kwarcowego kupowanego w markecie budowlanym ale juz most napedowy w Bronko piaskowalismy piaskiem z piaskownicy przesianym przez sitko. I tez dalo rade. Ten sam pistolecik wypiaskowal rame i kupe klamotow od Intrudera. Jedyne co musialem dorobic to nowe koncowki pistoletu bo te oryginalne byly ze zbyt miekkiego metalu i zuzywaly sie zbyt szybko. Ale poniewaz tokarke posiadam to nie bylo problemu. Teraz zdobylem wiekszy kompresor - 60 litrow i ok 9 bar, sprezarka V2. Z jego pomoca piaskuje sobie rozne drobne elementy z aluminum i stali i nie ma wiekszego problemu z wydajnoscia, zwlaszcza ze dostajacy sie wszedzie piasek i tak wymaga robienia czestych przerw na wydobycie go z oczu i uszu. Komory do piaskowania nie posiadam, jedyne udogodnienie jakie czasem stosuje to karton po TV w ktorym piaskuje niektore czesci.

Harley FXR-Custom Evolution 80 cui
+ GSX (666 Project) na wydaniu

Mystik mystik@PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:flgj5p$osa$1news.wp.pl...

Co mylicie o takiej piaskarceza kilka zotych

Mam pistolecik do piaskowania z Allegro za ok. 60 pln.....

Taaaaa. Do tego tylko jeszcze "tylko" musi kupic kompresor V2 i tokarke. A wszystko za kilka zlotych :).

pozdr.
Mystik

Mystik pisze:

Taaaaa. Do tego tylko jeszcze "tylko" musi kupic kompresor V2

Nie kupilem a dostalem w prezencie :) Zreszta zawsze mozna znalezc znajomego ktory dysponuje jakims kompresorem.

i tokarke.

Mam w firmie to korzystam :) Taka koncowke dowolny tokarz wytoczy za przyslowiowa flaszke albo nawet dwa browary.
A wszystko za kilka zlotych :).

No w moim przypadku darmo :)

Harley FXR-Custom Evolution 80 cui
+ GSX (666 Project) na wydaniu

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu napisa(a) :
HONDACX pisze:
[...]

A ja mam kocwk do piaskowania na mokro karcherem. Co prawda jeszcze nie
wiem jak dziaa bo nie uywaem, ale jest to chyba najtasze i najczystrze
rozwizanie.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli

Wieca pisze:

A ja mam kocwk do piaskowania na mokro karcherem. Co prawda jeszcze nie wiem jak dziaa bo nie uywaem, ale jest to chyba najtasze i najczystrze rozwizanie.

Wypiaskuj tym maly element trzymajac go w rece. Powodzenia :)

Wieca pisze:
[...]

A ty piaskujesz mae elementy trzymajc je w rce ?

Poza tym dysponuj take imadem. do maych elemntw si nada.

Pozdr
Wieca

Wieca pisze:

A ty piaskujesz mae elementy trzymajc je w rce ?

Tak, w grubej rekawicy. Inaczej sie nie da. W malej kabinie do piaskowania jest siatka na ktorej mozna polozyc detale, ja kabiny nie mam i piaskuje w reku. Strumien piasku z pistoletu jest na tyle waski i precyzyjny ze krzywdy sobie nie robie :)

Poza tym dysponuj take imadem. do maych elemntw si nada.

Wlozyc cos w imadlo i piaskowac ? Powodzenia w sprzataniu blizszych i dalszych okolic imadla po takim zabiegu :)

Wieca pisze:
[...]

No to pisz e ty masz pistolecik do piaskowanka, a nie pistolet.

Poza tym dysponuj take imadem. do maych elemntw si nada.
Wlozyc cos w imadlo i piaskowac ? Powodzenia w sprzataniu blizszych i
dalszych okolic imadla po takim zabiegu :)

Czemu ? Wystawiam to na podwrko i chuj. Z reszt inaczej sobie nie
wyobraam piaskowania na mokro.

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:
Komory do piaskowania nie posiadam, jedyne udogodnienie jakie czasem stosuje to karton po TV w ktorym piaskuje niektore czesci.

Potwierdzam. Ten patent sie sprawdza.

DrUtek

--
burgman 250, 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; fjr; Zoty Felkowski Braincap'07

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Drutek napisa(a) :
Kuczu pisze:
Komory do piaskowania nie posiadam, jedyne udogodnienie jakie czasem
stosuje to karton po TV w ktorym piaskuje niektore czesci.
Potwierdzam. Ten patent sie sprawdza.

Sprawdza si te wietnie jako komora lakiernicza.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli

na górę