parada na slub

eszaka #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam wszsytkich pasjonatw tey wspanialej pasji. Pisze do Was, gdyz potrzebuje pomocy przy organiacji parady motocyklistw na slub mojej koleanki z ktra dorastalam. Jej przyszly maz jezdzi od jakiegos czasu dlatego bardzo mi zalezy na niespodziance. Wiecie jakie to jest wazne w tak przepieknym dniu w czyims zyciu :) Slub odbedzie sie w Poznaniu. Wyjazd jest z ul.Kajakowej w Kiekrzu przejazd na os Slowianskie tam odbedzie sie blogoslawienstwo i przejazd na ul Warzywna w Poznaniu. Pytanie moje czy znajdzie sie ktos kto z checia sie przejedzie? meeega mi na tym zalezy gdyz sama nie moge prowadzic parady bo ide na slub. Laczmy sie w sile i przybywajmy :) czekam na informacje. Pomozcie kolezance po fachu gdzie w zylach plynie nam ta sama krew LWG licze na Was :) Podrawiam Kamila