jest jaka nadzieja, na wycig?
baaaagam! :D

A po co Ci wyscig? Nuda Panie i tyle.

pozdr.
MYSTIK

squallik zx9r-wywalTO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#TEZ-puchaczy.waw.pl

Mystik napisa(a):
A po co Ci wyscig? Nuda Panie i tyle.
bo do kolekcji brakuje - mam wszystkie od pocztku '04 :D,
no, a poza tym to mgbym si chwilk dla odmiany ponudzi - nie zaszkodzio by :D

--
pzdrv,
Andrzej Talarek

squallik napisa(a):

> A po co Ci wyscig? Nuda Panie i tyle.
bo do kolekcji brakuje - mam wszystkie od pocztku '04 :D,

Nuda straszna to fakt ale efekt ostateczny jak najbardziej OK
A chopaki si najwyraniej zbuntowali i wymienili wycig na
kwalifikacje bo te wygra Rossi - no i ilo MB si zgadza ;)
Osobicie cign wanie ten wycig od kogo z sieci
bo wyglda na to, e u Punia nie bdzie a szkoda
Jak bd ju mi to si podziel.
Przy okazji polecam wszystkim filmik
The Doctor, The Tornado And The Kentucky Kid.
Moe troch po amerykasku zrobiony ale naprawd
fajnie buduje napicie i pokazuje sporo rzeczy od kuchni.
Niektrych zawodnikw mona pozna od zupenie nowej
strony.

micha/
F4i - czarna

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> [...]
fajnie buduje napicie i pokazuje sporo rzeczy od kuchni.
Niektrych zawodnikw mona pozna od zupenie nowej

A gdzie ten filmik jest?

Pozd
Tomek

Tomek napisa(a):

> The Doctor, The Tornado And The Kentucky Kid.

A gdzie ten filmik jest?

http://www.dtkmovie.com/

micha/
F4i - czarna

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

Tomek napisa(a):

The Doctor, The Tornado And The Kentucky Kid.

A gdzie ten filmik jest?

http://www.dtkmovie.com/

micha/
F4i - czarna

a w sieci jeszcze nie ma ;o))

Tomek napisa(a):
> http://www.dtkmovie.com/

a w sieci jeszcze nie ma ;o))

Pewnie, e jest - inaczej bym nie pisa :)

micha/
F4i - czarna

Qlfon ravX@Xlife.pl

Tomek napisa(a):
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

Tomek napisa(a):

Jak nie ma jak jest?:
http://tinyurl.com/yk5um2
--
Qlfon, red&white TDM, Lublin
z adresu usu oba XX

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

squallik napisa(a):
Mystik napisa(a):
A po co Ci wyscig? Nuda Panie i tyle.
bo do kolekcji brakuje - mam wszystkie od pocztku '04 :D,

ale dlaczego ta strona jest zasuona? ile masz z niej od '04? bo chyba nawet nie cae '06 :)

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

squallik zx9r-wywalTO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#TEZ-puchaczy.waw.pl

gildor napisa(a):
ale dlaczego ta strona jest zasuona?
bo od czasu, jak Jakub . zaprzesta instalowania GP na serwerach pewnej spki na liter A. to jedyna opcja, ebym obejrza owo GP. jak wiesz, u mnie na wsi nie znaj kablwki :(,

ile masz z niej od '04? bo chyba nawet nie cae '06 :)
a gdzie napisaem, e z niej mam wszystko?

--

no napisales ze zasuona :)

--
- gildor