opinia but

filip3885 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

cze jestem filip
chce  kupi buty axo dart moe kto mia takie buty i szukam opini o nich

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-07-30 12:24, filip3885 pisze:
cze jestem filip
chce  kupi buty axo dart moe kto mia takie buty i szukam opini o nich

Cze, jestem Marcin, chc kupi gacie firmy Monnari. Macie jakie opinie o nich? Moe kto nosi...

--
MN

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Marcin N" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:jv5pc8$9qa$1news.task.gda.pl...

Cze, jestem Marcin, chc kupi gacie firmy Monnari.

Chodzisz w damskich gatkach?

--
Jasio
vfr vfr etz

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

Witek.
To grupa motocyklowa wi

"opinia butw" hehehe
pytaem si, moje buty nie maj zdania.. moe jakie inne buty ? (popytajcie)

W dniu poniedziaek, 30 lipca 2012 12:24:37 UTC+2 uytkownik filip3885 napisa:
cze?? jestem filip

chce  kupi? buty axo dart mo?e kto? mia? takie buty i szukam opini o nich

Popytaj na motogen.pl
Na sikaczu z opiniami userow slabo.

Pozdr
Gawron