oparcie do sissybar by Werson [anty-referencje]

zonda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jestem rozbawiony wrazeniem jakie zrobila na mnie firma Werson robiaca m.in.
tapicerke motocyklowa..

Szukam duzej poduszki do sissybar. Trafilem na strone www.werson.waw.pl na
ktorej znalazlem poduszke ktora mnie interesuje - wzor nr 107.
Napisalem do firmy email z prosba o warunki zakupu tej poduszki.
Dostalem informacje ze poduszka ktora mnie interesuje kosztuje 146 zl + 20
zl za wysylke. Korespondencja ciagnela sie ok 10 dni, bo firma dosc ospale
odpowiadala na emaile.
Warunki i cena pasowaly mi.
Dla pewnosci jednak poprosilem o foto dokladnie tej poduszki ktora ma do
mnie zostac wyslana - jak sie okazalo, na szczescie. :)
Dostalem fotke czegos co przypominalo poduszke ktora sie interesowalem, ale
daleko jej do tej ze zdjecia ze strony www.

Napisalem wiec do Werson email z zapytaniem czy to na pewno jest poduszka
dla mnie i jesli tak to dlaczego az tak rozni sie od oferty ?

W odpowiedzi dostalem informacje ze (uwaga!):
"wyroby prezentowane na zdjeciach ze strone sa kilkakrotnie (!!) drozsze,
poniewaz sa nieseryjne."

Zapytalem w emailu ile wobec tego kosztuje takie "nieseryjne" oparcie: 600,
800 zl ??
Do dzisiaj juz zaden tlumok nie odpisal.

Ocencie sami - jakosc wykonania, rownosc sciegow, zakladka zachodzaca na bok
poduszki, no i przede wszystkim
odwzorowanie wzgl. zdjecia reklamowego.

Poduszka ze strony Werson:
http://img243.imageshack.us/img243/5668/oparciewwwyv3.jpg

Poduszka ktora mialem otrzymac:
http://img222.imageshack.us/img222/3641/oparciewersonxd4.jpg

Moral: zanim cokolwiek bedziesz chcial zamowic z partackiej firmy Werson z
Piaseczna, popros najpierw o fotke tego co dla ciebie maja i dopiero wowczas
zastanow sie nad tym czy na pewno to chcesz.

Generalnie - mam na nich wylane i poszukam na eBay'u.

Z.

Sil #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1/31/09 10:49 PM, zonda wrote:
[...]

Robilem u nich siodlo na bazie oryginalnej podstawy, wyszlo dosyc drogo, prawie 5 st

Power #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"zonda" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gm2h6b$tgs$1news.task.gda.pl...

[...]

Chopie o co tobie chodzi? Patrzysz na odpicowany wyrb z przeszyciami,
wiekami, skra licowa a nie wyrb skropodobny, wida e z dzie-dwa roboty
na takie co,. I zamawiasz to mylc e zapacisz za robocizn i materia
150 zociszy? Czas si obudzi.

ps. zdaj sobie spraw ze facet zarabia na kompleksowych zamwieniach
tapicerki do jachtw za grube pienidze, a nie na sprzeday poduszeczek ;)
Moze wiec nie ma czasu odpowiada co 10 min na twoje emalie..

pozdr.
Power
http://www.bikepics.com/members/power997/

Andrzej Luczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Power pisze:

ps. zdaj sobie spraw ze facet zarabia na kompleksowych zamwieniach tapicerki do jachtw za grube pienidze, a nie na sprzeday poduszeczek ;)
Oferuje poduszki czy nie?. Klient zamawiajcy "kompletksow tapicerk do jachtu"
moe jednak zada sobie pytanie czy otrzyma to samo...

--
AL F650 & LC4

Power pisze:

[...]

Za obszycie siedzen kierowcy i pasazera prawdziwa skora, lacznie z odchudzeniem obu siedzen, zaplacilem u kumpla 300 pln. Siedzenia spore bo od XV1600. Obszycie skora obu siedzen w moim motocyklu (skora przeznaczona oryginalnie do obszycia Mercedesa, w dwoch kolorach, moje siedzenie powstalo ze scinkow, odpadow) zaplacilem 250 pln. Ja rowniez uwazam ze 500-600 pln za glupia poduszeczke do oparcia to stanowczo za duzo. A sprawny doswiadczony tapicer wykona takie obszycie w godzine. I nie ma znaczenia czy to skaj czy skora, naklad pracy jest podobny. Nabicie cwiekow to kilkanascie minut, cwieki sa tanie. Material tez drogi nie bedzie bo nie trzeba uzyc calego blamu, wystarcza dopady z tej skory ktora zuzyto na obszywanie jachtu.

Harley Davidson FXR-C

zonda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tiaaa..

na górę