ochrona gard

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam

dwie sprawy:

1. kominiarka
szukam kominiarki na moto , pod skr/krtk i kask integralny,
chodzi gwnie o ochron szyi/karku przed chodem -okoo  10 stC
fajnie jak by ocieplenie koczyo si do nosa a dalej zwyka cienka
warstwa co jak:
<http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
cPath=344_623&products_id=26421>
lub
<http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?
cPath=344_623&products_id=23358>

troche ceny kosmiczne...co polecacie jakie uwagi? kto to sprawdza,
moze jakas alternatywa?

2.
szukam sklepu/w w wawie gdzie bym mg podjecha moto i przymierzy/
kupi wia/e
eby by w miar wybr gdzie mgbym porwna, rednia pka cenowa

--
wiadro

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2009-04-30 10:09:04 +0200, WIADRO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

1. kominiarka
[...]

Rukka. Cena nie bdzie atrakcyjniejsza, ale macaem i naprawd s to rzczy bardzo przemylanie zrobione. Jest kilka (3 lub 4) modeli, cena zdaje si taka sama. Ja uywam turystycznego konierza TheNorthFace z Windstoperem i w sumie dziaa nienajgorzej, cho jest ciut za krtki, jak si go nacignie pod/na nos. Takie drobiazgi si nie zuywaj za szybko, wic jak nie zgubisz, to bdziesz uywa latami, dlatego IMHO lepiej zapaci wicej za co porzdnego.

szukam sklepu/w w wawie gdzie bym mg podjecha moto i przymierzy/
kupi wia/e
eby by w miar wybr gdzie mgbym porwna, rednia p
ka cenowa

Jak w zeszym roku szukaem, to nie znalazem takowego sklepu. Jak ju gdzie mieli od rki, to zazwyczaj 1, gra 2 modele, nie zawsze z pen rozmiarwk. Ja si chyba w kocu skusz na Knoxa:

http://www.knox.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=68&category_id=40&option=com_virtuemart&Itemid=64&katalog=0&lang=pl

Tani nie jest, ale jako jeden z nielicznych ma EN1621-2 - ta dwjka oznacza przejcie bardziej restrykcyjnych testw. Niewiele wi j jeszcze spenia - oprcz Knoxa ma j jeszcze Rukka/Halvarsson (taki mieszny gumowy, nie budzcy zaufania), BMW i moe co jeszcze.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz napisa(a):
http://www.knox.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=68&category_id=40&option=com_virtuemart&Itemid=64&katalog=0&lang=pl

Chujnia. Pisza ze go nie widac pod kurtka. To jak w tym sie pokazac w autobusie???

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:2e274a69-e9dd-4cd0-b7a8-48ccbc293189q33g2000pra.googlegroups.com...
witam

1. kominiarka
szukam kominiarki na moto , pod skr/krtk i kask integralny,
chodzi gwnie o ochron szyi/karku przed chodem -okoo  10 stC

Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne, gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Ivam #_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm

"Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gtboi5$ot9$1news.onet.pl...
Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne, gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

No! Moja luba ma i bardzo chwali. Jedyne co jej przeszkadzalo to szwy na czole drapaly, ale chyba przestaly, bo dawno nic na ten temat nie mowila;)

--
pzdr:
Ivam

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Kwi, 10:47, "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> [...]

Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne,
gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

w lidlu chyba kupiem kiedy pas nerkowy i si sprawdza,
a kominiark taka 'zwyk' to ja mam, ostatnio robi np 200km tak
midzy 20 a 21 i jak wracam gardo boli, kark przewiany i nos
zakatarzony, wic chciabym tak bardziej ochronn przed temp.

patrzyem w ofercie lidlu online ale nie mogem znale.
kiedy to byo?

--
wiadro

Ozz ozzekUSUN@tlen.pl

WIADRO pisze:
[...]

Swoja kupilem w Lidlu ze 2 lata temu i do dzisiaj sprawuje sie bardzo dobrze. W szyje nic nie wieje, nigdzie nic nie uwiera, nie drapie, material nie sfilcowal sie, az dziw bierze.

--
Ozz
GSX600F

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kurtk, kurtk, kurtk,kurtk..... :/

Ru #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Apr 30, 10:09am, WIADRO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Ja uzywam czegos takiego: http://www.ceneria.pl/Kominiarka_Windlocker_Spandex_VIKING,2053,773,0,0,P,porownaj.html
nie drogie, w zimie sie sprawdza na deske, a w lecie uzywam na moto i
jest ok ;)

doomin13 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

widzialem w larssonie cos takiego kobi za 44 zety

--
pozdro,
doomin13

Zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

WIADRO pisze:
[...]

Szczauka.
Z czystym sumieniem mog poleci t kominiark:
http://allegro.pl/item624128120_kominiarka_polandex_membrana_l_wysylka_gratis.html

Ma wszystko czego potrzebujesz i w chrzecijaskiej cenie. Uywam trzeci sezon i nie mam zastrzee, praktycznie wyglda jak nowa. Jest tylko grubsza od zwykej bawenianej kominiarki i w kasku jest troszk cianiej.

Kominiarka z Lidla jest tania ale na tym kocz si jej zalety. Przez grube szwy po jej zdjciu wyglda si jak kandydat na odtwrc gwnej roli w nastpnej czci "Teksaskiej masakry pi mechaniczn", a jeli jedzisz w kurtce z niskim konierzem to kominiarka bdzie z niego wyazi bo jest krtka.

--
Pzdr.
Zefir

Zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

WIADRO pisze:
On 1 Maj, 00:54, Zefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

[...]

wszystko fajnie gdyby nie ten otwr do jedzenia loda... nie ma
identycznych bez otworu na usta?

Nie ma, ale otwr jest raczej przydatny bo polar i membrana mog z lekka utrudnia oddychanie. Ja czsto jed w okularach przeciwsonecznych i dziki temu otworowi nie wydmuchuj sobie ciepego powietrza na okulary. W zwykej bawenianej kominiarce musz wystawia nos przez otwr na oczy. A poza tym, co, nie lubisz lodw? :P

--
Pzdr.
Zefir

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 01 May 2009 23:10:05 +0200, Zefir  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
wszystko fajnie gdyby nie ten otwr do jedzenia loda... nie ma
identycznych bez otworu na usta?

Nie ma,

Polandexu nie ma, kupiem na allegro w podobnej cenie jakiej innej firmy z
pojedynczym duym otworem.

ale otwr jest raczej przydatny bo polar i membrana mog z lekka  utrudnia oddychanie.

Ja tam na niego troch klem, a teraz po prostu rozcigam ten duy otwr  tak eby
ca twarz obejmowa. Jeeli mam kominiark na nosie to nawet jak oddycham  przez
usta to okulary duo bardziej mi paruj.

Jeszcze innym minusem tej kominiarki Polandexu jest to, e z przodu dobrze
ochrania, ale z tyu zupenie nie ma adnej osony. W miecie, jak siedz
wyprostowany to specjalnie nie przeszkadza, ale w trasie, jak si kad
na baku i zaczyna bardziej wia to ju czuj :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]