nowa wersja nowej strony

R 4 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cze. Pamitacie dyskusj sprzed jakiego czasu:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/80c930670aa0a543/65568bcc46c182cb#65568bcc46c182cb
Przyjem sowa krytyki i po dobrych kilkunastu miesicach cikiej
pracy powstaa wersja (poprzednio byl flash teraz php) niekomercyjnej
strony oglnie motocyklowej www.motocykl.cc . Zapraszam i prosz
szanowne bractwo motocyklowe o sowa krytyki.

Robert
www.motocykl.cc

Arni arni@NO.spam

R 4 pisze:
[...]

tak na szybko:
w rozdzielczosci 1024 x 768 poowe ekranu od gry zajmuje szare pole z banerem. Tylko drugie p ekranu pozostaje na tresc.
A tresc jest scisnieta na jakis 2/3 szerokosci bo pozostaja niewykorzystane marginesy po bokach o szerokosci mniej wiecej bocznych kolumn. Przegladarka fo firefox ale w IE jest tak samo.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Easy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisa w wiadomoci news:h29ohi$506$1inews.gazeta.pl...
R 4 pisze:
[...]

nie chciaabym powtarzac Kolegi, ale odniosam takie samo wraenie.
Tresci jeszcze nie przegladaam, bo nie czas teraz na to;) ale stonka wyglada jakby ktos na kartce od bloku do malowania przyklei kartke A4 a to z tego powodu o ktrym wspomnia wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

--
Easy
Zielona Dziura

R_4 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Cze, 08:24, "Easy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Uytkownik "Arni" <a...@NO.spam> napisa w wiadomocinews:h29ohi$506$1inews.gazeta.pl...>R 4 pisze:

> [...]

z tego powodu o ktrym wspomnia wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

Ukad stron

> [...]

z tego powodu o ktrym wspomnia wczesniej Arni. Za duze marginesy i chyba
za duzy jak na tresc baner... moze lepiej to poszerzyc?

Cze :) I to ju? e za wski interfejs? I za due marginesy? Tam
portal spoecznociowy, bardziej dopracowany ni "nasza klasa",
encyklopedia z moliwoci dodawania wpisw...darmowa gieda...A
Panowie eby poszerzy... ;) Ale i tak dzikuj za opinie...
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

R_4 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Chcesz zobaczyc dobra opinie zrob ja sam;)
Mnie tam pasuje bo taki maly mam, monitorek.
Jestem pod wrazeniem historycznych.
Narobiles sie, faktycznie.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

R_4 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Mwisz o encyklopedii? To faktycznie mj konik i marzenie takie, eby
powstaa naprawd rzetelna baza danych wszystkich marek motocykli i
modeli. Z duymi, dobrymi fotkami i opisami technicznymi. I to nie
tylko zabytkw, ale motocykli wspczesnych te. Licz na pomoc w tym
temacie. Kady waciwie moe dokona wpisu aczkolwiek, poniewa to
encyklopedia powana ma by, zostawiem sobie moliwo akceptacji
wpisu wic takowe bd si ukazyway z pewnym opnieniem. Takich
ogranicze nie ma w innych dziaach.
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

R_4 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mwisz o encyklopedii?

O toto:)
Sa tam rzeczy, ktorych nie widzialem:)
A to mie sie w ogole rzadko zdarza w ostatnich latach, zebym wszedl na
jakas strone i zostal tam dluzej:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

R_4 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Cze, 20:19, Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
R_4 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

O toto:)
Sa tam rzeczy, ktorych nie widzialem:)
A to mie sie w ogole rzadko zdarza w ostatnich latach, zebym wszedl na

Dziki za sowa uznania :) dorzucilem klika fotek o Brough Superior SS
100 zobacz koniecznie, jedna maszynka stoi u Japonczyka w
pokoju...bylem na Twojej stronce te...no no kawa dobrze podanej i
fachowej informacji... no i duo histori motocyklowej...gratuluj
Pozdrawiam
Robert
www.motocykl.cc

wojkop wojkopWYTNIJTO@yahoo.com

Natychmiast zapisaem w "ulubionych". Moim zdaniem perfekcyjna. Niczego bym nie
zmienia tylko dodawa nowe materiay. Dawno ju szukaem w sieci czego takiego
po polsku!
Jeden rysunek (WSK Dudek 175 rysowany przez Juno771) zamieciem pomniejszony na
mojej stronie z linkiem do twojej. Mam nadziej, e pozwolisz.... ;)

Powodzenia!!!

wojkop
www.rockers.webd.pl

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Ale zarejestrowa to si u ciebie nie mog. Co nie wymyl - pokazuje si komunikat:
"Fatal error: Cannot use string offset as an array in
/home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

--
[...]

Sorry! zapomniaem si podpisa pod tym postem o problemach z logowaniem.

wojkop
rockers.webd.pl

--

On 2 Lip, 20:06, "wojkop" <wojkopWYTNI#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]
> /home2/motocykl/public_html/login.php on line 162"

Sorry! zapomniaem si podpisa pod tym postem o problemach z logowaniem.

sorki, byl bd, ale ju si powiniene zarejestrowac bez problemu i
jeli Twj nick by caferacer to konto si usunie eby mog go uy
ponownie
[...]

Najpierw prbowaem jako "wojkop", potem jako "caferacer" :)

Pozdr!

wojkop
rockers.webd.pl

--

On 2 Lip, 23:22, "wojkop" <wojkopWYTNI#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]
> ponownie

Najpierw prbowaem jako "wojkop", potem jako "caferacer" :)

Wyglda na to, e si powiodo ok, sorki za te problemy, system sie
dociera jak maszynka i czasem co te musi zazgrzyta. Dorzuciem
wanie zalege fotki z wystawy w Dublinie. S dziwne maszynki,
naprawde... http://www.motocykl.cc/reports.php?mode=view&id=49
Pozdro
Robert
www.motocykl.cc