naprawa licznika R1

Solo rousbat@NOSPAM.gazeta.pl

Witam
Poszukuje osoby na grupie, ktora jest w stanie naprawic licznik od mojej R1 '03
Objawy sa takie ze najpierw wskazowka od obrotow nie przesuwala sie plynnie
tylko takim skokowym ruchem wiec oddalem ten licznik miejscowemu
elektromechanikowi, ktory po rozebraniu stwierdzil, ze sa urwane nozki od
silniczka ktory napedza wskazowke i ich naprawic sie nie da a jedyne wyjscie
to wymienic silniczek z niepourywanymi nozkami?
Pytanie czy jest tu taka osoba ktora sie tego podejmie?

Pozdr solo R1

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Mariusz K. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Solo" <rousbat@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
[...]

a posiadasz  sprawny silnik ? , sama wymiana to nic starasznego
moge wymienic silnik

pozdrawiam
Mariusz K.

Daniel rousbat.SKASUJ@gazeta.pl

Mariusz K. <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

a posiadasz  sprawny silnik ? , sama wymiana to nic starasznego
moge wymienic silnik

no wlasnie sek w tym ze nie posiadam takowego silniczka, ale moze sie znajdzie
ktos kto sie zajmuje naprawa takich rzeczy i przypadkowo takowy silniczek
bedzie posiadal. Bo watpliwa sprawa zebym kupil sam silniczek bo albo caly
licznik albo  nic a nie chce kombinowac z przekladaniem licznikow bo wiadomo
koszt znacznie wiekszy i do tego nie chce mieszac z przebiegiem ktory jest
oryginalny w tej sztuce i jest niecale 13 tys od poczatku.

Solo R1

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel  napisa(a) :
[...]

A s na tym silniczku jakie oznaczenia ? Moe poszukaj zamiennika. Ja tak
zrobiem z podajnikiem dokumentw do skanera HP - spali si silnik
krokowy - po wymontowaniu spisaem oznaczenia i kupiem taki sam silnik za
18 z w jakiej firmie wysykowej z katowic. HP za napraw krzykn 500 z.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli

Solo rousbat.SKASUJ@gazeta.pl

Wieca <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

[...]

Sa oznaczenia, jakis 5cio cyfrowy numer. Ale juz nie wazne bo sobie
poradzilem, tzn. rozebralem ten silniczek na czesci pierwsze popatrzylem jak
tam te styki wygladaja i udalo mi sie je naprawic tyle ze musialem rozpolowic
silniczek i go zlutowac do kupy no i dziala:D
A co do dostania takich czesci to watpliwa sprawa bo pewnie by mi zaoferowali
caly  licznik nie wazne czy to w serwisie czy na bajzlu. A jak juz to pewnie
silniczek z rozbitego licznika. No ale sie ciesze bo sobie poradzilem i dziala

Solo R1

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

na górę