na dalekie trasy

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, e sprzt musi byc duzy i ciki z wygodna kanap i pozycja za sterami. Dobrze si prowadzcy i nie nadajcy sie do szalestw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Bartek CBF1000A #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!
Polecam CBF - naprawd bardzo wygodna, totalnie bezobsugowa (zrobiem 28kkm i tylko regularny serwis) -

Pozdrawiam
Bartek

Uytkownik "K.M.C." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:go3t9j$f7f$1inews.gazeta.pl...

Bartek CBF1000A pisze:
Witam!
Polecam CBF - naprawd bardzo wygodna, totalnie bezobsugowa (zrobiem 28kkm i tylko regularny serwis) -

prosbe mam, pisz pod wiadomoscia i napisz cos wiecej, co ile przeglady, jakie spalanie, ktorey rok posiadasz z jakim przebiegiem.

--
[...]

Wedle ycz :0
Posiadam rocznik 2006 od nowoci u mnie, kupiona w salonie, w obecnej chwilii mam  przejechane prawie 28kkm.
Co do przegldw - co 6 ty wymieniaem olej (ksika kae co 12 ale uwaam, ze nie ma na czym oszczdza), przy 18 ty duzy przegld z regulacj zaworw - podobno za bardzo nie byo co poprawia ale zajrze trzeba :) W midzyczasie wymieniem 2 komplety klockw (o dziwo szybciej zuzywam ty niz przd - dziki kapitalnemu Dualowi wyrobiem sobi odruch zwalniania za pomoc tylnego hamulca - przedniego uzywam przy ostrzejszym hamowaniu), nowa opona ty starcza na ok 8kkm - zero palenia gumy itp. przd wymieniem przy ok 16 kkm. Oprcz tego kompletnie nic nie wymagao inwestowania, napd (mimo e przesadnie o niego nie dbaem) jeszcze dostateczny+, na wiosn planuj wymieni. Motocykl uzytkowany przeze mnie "intensywnie", duo jazy w dwie osoby. Co do spalania - pali nie wicej ni 8l/100km nie udao mi si uzyska wikszego spalania - nawet podczas duszych tras - 200-300km w dwie osoby przy prdkociach powyej 160 km/h. Niestety dla mnie przynajmniej osignicie 6 L jak czsto gdzie sysz byo niemoliwe - jedz dynamicznie i szybko. Co do komfortu - przydaaby si tylko wiksza szyba - troch "majda" gow powyej tych 160 ale wiedziaem co braem - naked i trzeba si z tym pogodzi. Co do dynamiki i zwinnoci  niejeden sport mgby pozazdroci - opon jestem w stanie na dobrej drodze zamkn, obydwa podnki mam lekko spiowane - Honda daje rad :) - przecitnego uzytkowanika sportowej 600 do 200km/h spokojnie objedziesz :D Bardzo elastyczny silnik - jeszcze teraz, jak si czasem zamysl, prbubuj zapina 7 bieg :D. Naprawd dobre hamulce - moja ma ABS - nie udao mi si jeszcze go "wczy" przy normalnej jedzie, czasem dla kontroli wiadomie  jadc wolno api ulizg - ciagle ABS czuwa :) Po 3 sezonach w dlaszy cigu bardzo jestem z CBF zadowolony, nie zmieni bym go na inny mnotocykl - mialem okazj potestowa rzne sprzty i na t chwil daleko ew w planach miabym Sprinta ST - ale to odlega przyszo. Zawsze cigno mnie w stron"plastikw" - moim zdaniem nasze drogi niestety nie nadaj si dla tych bd co bd fajnych motocykli. Mam nadziej e pomogem Ci w doborze sprztu  - jak masz jeszcze jakie pytania - pisz.

Pozdrawiam
Bartek

mlek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Co do przegldw - co 6 ty wymieniaem olej (ksika kae co 12 ale uwaam, ze nie ma na czym oszczdza),

Nadgorliwosc moze byc gorsza od faszyzmu :D

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Bartek CBF1000A" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Co do przegldw - co 6 ty wymieniaem olej (ksika kae co 12 ale uwaam, ze nie ma na czym oszczdza

Przestrzeganie tego co zalecil producent nie jest oszczedzaniem.
Dlaczego wymieniales co 6 tys a nie co np 3 tys? Albo 1,5 tys?
Czasem mysle, ze wielu satysfakcjonowal by tylko otwarty uklad
smarowania :]

Hinek
Deauville i inne..

mlek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hinek wrote:

[...]
Pozdr

Zawsze dla oszczednosci mozna silnik co 20 tys wymieniac :) Opony, klocki co 2 tys, lancuch i zebatki co kazda przejazdzke w deszczowy dzien, kask, kombinezon co 100 tys much rozbitych, akumulator co 100h jazdy, paliwo po 7 dniach nieuzywania moto, a wszystko to dla twojego dobra i dobra twojego moto :) No i kryzys nie bedzie straszny...
dla producentow :)

Sorki za posta OT, ale przeraza mnie wplyw kampani reklamowych na ludzi :(

Pozdrawiam
mlek o

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:

Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.
Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych:
- budzet?
- nowy/uzywka?
Napisz - bedzie latwiej:)

--
Qlfon, Krakw

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:

[...]

qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec. Jak mi znajdziesz nowego turystsyka do tej kwoty postawie CI loda :D

Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Kosiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:
Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:

[...]

jak to ju Qlfon napisa, XJ900 Div.

albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.

--
Kosiek

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kosiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:go5kat$uvi$1wueska.motocykle.org...
K.M.C. pisze:
Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:

[...]

Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach, tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica.
Trafiaja sie sztuki z ABS.
Pozostajac w temacie: do powyzszych celow z duzym zadowoleniem uzywam ST 955. Moturek ten, choc smiesznie tani w zakupie i bardzo ekonomiczny w eksploatacji, nie jest odpowiednio ciezki a pozycja za kiera nieco obciaza rece. Duzy plus za bardzo liniowy sposob oddawania mocy i niewielka szerokosc z dedykowanymi kuframi: 90 cm pozwala bardzo sprawnie przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam kompletna porazke z serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie z przednimi hamulcami.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir pisze:

[...]

a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow z lat 80-tych.

[...]

o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke zblokowalo.
pzdr

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:
Kefir pisze:

[...]

No i 16" cali z przodu we wczesnej Fj1200 i bodajze wszystkich 1100...

--
Qlfon, Krakw

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

K.M.C. napisa(a):
Kefir pisze:
albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r.
[...] o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke zblokowalo.

Ale po co? Wszak to dopiero co dotarta FJota jest ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

kucik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie
zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke
zblokowalo.
pzdr

Moge smialo polecic FJ1200. Za 8 tys kupisz naprawde ladna. Przebiegi to
pojecie wzgledne. Wiekszosc ofert w polsce to motocykle powyzej 100kkm, ale
z cofnietym licznikiem. FJ bez remontu przejezdzaja podobno ponad 200kkm
normalnie uzytkowane /czyt. nie traktowane jak motocykl sportowy/. Jak cos
to patrz za 1200 po 91 roku z owalna lampa - mniej wibruje caly motocykl
dzieki /zmienione mocowanie silnika/
wady: tylna opona w nietypowym rozmiarze 16", waga jak moto przewroci sie na
parkingu - samemu da sie podniesc ale letko nie jest:), podczas jazdy nie
czuc tej masy.

Kucik
FJ1200A

Zefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:
[...]

We moe jeszcze pod uwag FJR-. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji, ale pozostae zaoenia spenia.

--
Pzdr.
Zefir

Easy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Zefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:go4f4l$kvn$1inews.gazeta.pl...
K.M.C. pisze:
[...]

I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)

--
Easy
Zielona Dziura

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Easy pisze:

I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)

nie stac mnie :-( kryzys jest

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:
Easy pisze:

I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)

nie stac mnie :-( kryzys jest

Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem popoularny - czytaj - jezdzony  caly  rok na okraglo (a tamtejsza chemia b. lubi motocykle. Pozerac:))
To tyle ode mnie, milego dnia:)

--
Qlfon, Krakw

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Qlfon napisa(a):
K.M.C. pisze:
nie stac mnie :-( kryzys jest

Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor.

Tez bym tak celowal :)
Ostatnio Ojciec dyrechtor mial podobny dylemat u w koncu zanabyl wlasnie duza Dive oczywiscie przekraczajac troszeczke zalozony budzet ;)

Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim.

Wszystko sie zgadza poza jednym - ten silnik nie jest "dosyc trwaly" lecz "kurewsko trwaly" :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

pwz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Qlfon pisze:
[...]

Podcz si do tego wtku, poniewa wanie jestem na etapie powrotu do jednoladu po duuugiej przerwie. A eby byo trudniej - wczeniej 'bawiem si' motocyklami niemal zabytkowymi. I wanie stwierdziem, ogldajc rne strony www, e na dobry i spokojny pocztek/comeback do moto byaby Yamaha Diversion. Jako e wczeniej nie miaem z tym moto cyklem w ogle do czynienia, a (ze wzgldu na budet) bdzie to uywana maszyna, prosz BiSwK o porad - na co zwrci uwag ogldajc/kupujc wanie ten motocykl? Co w nim, zanim wyo kas, "pomaca", o co zapyta sprzedawc, na co zwrci uwag? Wszelkie wskazwki w tej kwestii bd dla mnie bardzo cenne...
pwz

Easy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "K.M.C." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:go4l6o$lb7$2inews.gazeta.pl...
Easy pisze:

I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)

nie stac mnie :-( kryzys jest

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..

--

Uytkownik "Easy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..

Na Deauville w dobrym stanie potrzeba przynajmniej 10 kzl.
Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.

Hinek
Deauville i inne..

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hinek pisze:
[...]

otoz wlasnie to, te 60 kuni panie mnie przeraza majac w perspektywie do przejechania 1000km autostrada. Oraz te kufry ktore sa malo pojemne i do tego nie mozna ich odpiac, wiec trzeba w nie torby ladowac :-) (o szerszych pokrywach wiem)

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze serwis co 6 tys, a cos poza tym?

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze serwis co 6 tys, a cos poza tym?

Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

zbigi pisze:

Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

  w sumie wszystko z tej klasy jest ciezkie. Jesli jednak srodek ciezkoszci jest wysoko to odpada, bo ja kruciak jestem :-) z gsxf 600 sobie radzilem na miekko, ale to niskie bylo.

Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

K.M.C. pisze:

[...]

Martwisz si o kryzys, a szukasz czego "duego i cikiego" w okolicy
litra? ;->

Paliwo znowu zdroao :-P

ErneST Rygielski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Mam takiego od 10 lat, przebieg 115tys (moje 65) i nie zepsulo sie nic!
Wymiana oleju w silniku co 10tkm, pozostale plyny co 2 lata (albo jak sie
przypomni ;) ) pasek rozrzadu po 100tkm i nic wiecej. 1300km na raz robisz
bez problemu, srednie spalanie kolo 6-7l przy predkosciach przelotowych kolo
150km/h
Za 8-10kzl jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc cos w miare
sensownego. Przebiegiem sie nie przejmuj, bo spokojnie przejezdzaja 250tkm i
wiecej.

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

Pozdrawiam
ErneST

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ErneST Rygielski pisze:
[...]

co za przywizanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam  nie mam pdu do zmieniania na coraz to nowszy.

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

reinkarnacja znaczy :))

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Piotr Moskalewicz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arni wrote:
ErneST Rygielski pisze:
[...]

A to nie tak jak z bumerangiem ? Chcia nowy ale starego nie mg si pozby
:)

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

reinkarnacja znaczy :))

Wiosna idzie, to rne rzeczy wya spod niegu ;)

--
pozdrrr...
moskal

ErneST Rygielski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Moskalewicz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
co za przywizanie do sprzeta. Ale ja to rozumiem, sam  nie mam pdu
do zmieniania na coraz to nowszy.

A to nie tak jak z bumerangiem ? Chcia nowy ale starego nie mg si
pozby

Fakt, jakis czas temu myslalem o sprzedazy, bo przez ostatnie 2 lata chyba
nawet tysiaca km nie zrobilem. :( Nawet ogloszenie wyslalem raz, ale
zainteresowanie bylo marne, totez zostal w garazu i czeka na lepsze czasy.
Pewnie dozywocie juz u mnie dostane :))

Pozdrawiam
ErneST

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Moskalewicz pisze:

A to nie tak jak z bumerangiem ? Chcia nowy ale starego nie mg si pozby :)

u niego nie wiem, ja swojego nawet nie probowalem wyrzucac :)

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))
reinkarnacja znaczy :))

Wiosna idzie, to rne rzeczy wya spod niegu ;)

kiedys sie mwio ze spod ziemii :)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ErneST Rygielski pisze:
[...]

na obiektywizm to ja nie licz tutaj ;). Drogie to cholerstwo co polecasz, ale przyznaje, e ze wszystkich typw podoba mnie sie najbradziej. Tym bardziej, ze kolo mnie w kutnie stoi taka piekna z kuframi :-) ale ciut przy droga ;). Mam nadziej, e piszc pasek rozrzdu - miae na mysli ancuszek?

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

no to, bez dwoch zdan :-D

pozdrawiam i dziekuje

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. pisze:

[...]

a czemu mia miec na mysli lancuszek skoro tam jest pasek ?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arni pisze:

a czemu mia miec na mysli lancuszek skoro tam jest pasek ?

  to Honda w koncu czy Ducati :D - tak serio, nie wiedzialem :D
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

kucik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

to Honda w koncu czy Ducati :D - tak serio, nie wiedzialem :D
--

no honda, panie honda - Paneuropean mowia na nia:)

Kucik
FJ 1200A

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

ErneST Rygielski pisze:

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

"Na nowo" nie znaczy "nowy" :) Dziewic wielokrotnego uytku chcesz zosta ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"ErneST Rygielski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:godk2v$3ia$1wueska.motocykle.org...
Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))

Dobry wybor,  jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

ErneST Rygielski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
Elou!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
Dobry wybor,  jeno od nieuzywania psuje sie kazdy ;)

Sie okaze jak zaczne kiedys jedzic ;))

Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i
tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

Mowisz o Enduro, czy jakas preclowa impreza mnie pod nosem ominela? :(

ER

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"ErneST Rygielski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:goga9b$qam$1wueska.motocykle.org...

[...]

Sprawdz koniecznie. Zobaczysz ile radochy Cie ominelo, nawet jak stanie w szczerym polu ;)

Aaaa, to dlatego nie wiesz ze niemalze kolo domu miales rajd a i tegoroczna edycja zostala zaplanowana?

Mowisz o Enduro, czy jakas preclowa impreza mnie pod nosem ominela? :(

Ominela:
http://www.bobrowy.riders.pl/
Szykuj sie na tegoroczna edycje zanim ktos pomysli ze od slubu koledzy Ci smierdza ;)

--

Sprawdz koniecznie. Zobaczysz ile radochy Cie ominelo, nawet jak stanie w
szczerym polu ;)

Wtedy radocha jest najwieksza :))

Ominela:
http://www.bobrowy.riders.pl/
Szykuj sie na tegoroczna edycje zanim ktos pomysli ze od slubu koledzy Ci
smierdza ;)

Rzesz kurwa, udusze Granoola ze mi nie powiedzial ://

ER

paweł ACE pawelace@WYTNIJ.gazeta.pl

ErneST Rygielski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))

dobry wybor tez sie skusilem:-)

PS Witam wszystkich, jestem tu nowy ;))))

hmn, a urosles choc troszke?

pawel ACE
ST i TT

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

ErneST Rygielski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pawe ACE" <pawelace@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomoci
ErneST Rygielski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Witam!
Bede subiektywny i polece ST1100 :))
dobry wybor tez sie skusilem:-)

No nie wierze, armature zdradziles? ;)

hmn, a urosles choc troszke?

Tylko wszerz, no i rozmnozylem sie :)

Pozdrawiam
ER

paweł ACE pawelace@WYTNIJ.gazeta.pl

ErneST Rygielski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
No nie wierze, armature zdradziles? ;)

no tosmy sie rzeczywiscie dlugo nie widzieli, w tzw. miedzy czasie byla
Varaderka 2 lata i Tiger jest od 8 lat:-)

Tylko wszerz, no i rozmnozylem sie :)

wszerzm wszerz, to chyba taka opcja po 30tce jest:-))

pawel ACE
ST i TT

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

doktorek65 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

K.M.C.napisal

[...]
DOKTOREK65.Zastanw sie nad Suzuki Bandit,ale koniecznie 1200.Niezniszczlne moto,wygodna sylwetka,osigi niejednego przecinaka.Polecam.