motocyklisci z okolic Kutna

Arkadiusz Złotkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Poszukuj motocyklistw z okolic Kutna lub z samego Kutna, o co chodzi:

Jestem z Krakowa i interesuje mnie co takiego :

http://motokutno.pl/moto/maruda.html

czy ktos mi pomoe, kto zna firme czy motocykle z tej firmy ich stan itp.

pozdrawiam
Arkadiusz Zotkowski

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://motokutno.pl/moto/maruda.html

a fujj
na acuch ?

Polo

Arkadiusz Złotkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "G.S." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

http://motokutno.pl/moto/maruda.html

a fujj
na acuch ?

Polo

A na co przecie nie na pedaa :)
Oczywicie myle o cenie okoo 15 tys.

Arek

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arkadiusz Zotkowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:fl10hn$2b1$1nemesis.news.tpi.pl...
Witam

Poszukuj motocyklistw z okolic Kutna lub z samego Kutna, o co chodzi:

Jestem z Krakowa i interesuje mnie co takiego :

http://motokutno.pl/moto/maruda.html

10o letni motocykl za 15 kzl jak nowe kosztowaly wtedy 21, czopki maja jakas
moc ;-)
pozdr.

FRIDGE #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "maverik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

Nie do e chopery trzymaj ceny to jeszcze chopaki z MOTOKUTNA do
wysokie ceny wystawiaj jak za takie motocykle

na górę