motocykl z koszem - pewnie by

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dla nudzacych sie poza sezonem, propozycja ma

KJ Siła Słów KJ@noway.com

K.M.C. pisze:
Dla nudzacych sie poza sezonem, propozycja ma

Arni arni@NO.spam

W dniu 2009-12-29 16:01, K.M.C. pisze:
Dla nudzacych sie poza sezonem, propozycja maej modyfikacji
http://www.automotto.org/entry/world-war-2-german-fighter-plane-inspires-awesome-sidecar/

jakis strasznie amerykanski ten messerschmitt, nawet silnik na gwiazdowy mu przerobili.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"K.M.C." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:hhd5jk$r01$1inews.gazeta.pl...
Dla nudzacych sie poza sezonem, propozycja ma

Kefir pisze:

Offtopicznie: Calosc interesujaca, jedna mala uwaga: Me-109 to smukla maszyna z silnikiem rzedowym. Gwiazdowy zas, a takiego atrapa jest z przodu wozka, z niemieckich, mial Focke-Wulf  Fw 190. Poczytalby, hamerykancki ignorant zamiast klecic cos zblizonego do Brewster Buffalo i nazywac toto 'Messerschmitt'.

A nie wpadles na to ze gosc zbudowal cos na ksztalt samolotu made in USA tylko ignorant piszacy tego newsa cos pokrecil ? Wszak na ogonie ma raczej amerykanskie symbole.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"Kuczu"
A nie wpadles na to ze gosc zbudowal cos na ksztalt samolotu made in USA...
CUT
.... Wszak na ogonie ma raczej amerykanskie symbole.

No to juz wiem ze dlaczego US potrzebowaly bomby zeby wygrac ta wojne...
amerykanski meserszmit i na dodatek przeciety seria...
BTW tyl tego modelu to mnie jakiegos wojennego dzapsa przypomnina - cos dwuosobowego takiego co wystepowalo w bitwie o Midway.

--
       Tytus

jeDrASS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2009-12-29 19:46, Kuczu wrote:
Kefir pisze:

[...]

i tu niestety pewnie masz racj.. news na poziomie jak zwykle..
oznaczenie usa, na osonie silnika znaczniki zestrzele niemieckich maszyn.. silnik gwiazdowy..  maszyna ktra jest najbliej, to F4 - Wildcat.. :-)

--
jeDrASS

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

On 2009-12-29 19:46, Kuczu wrote:
Kefir pisze:

[...]

O, tej nazwy mi brakowao. Wygld kojarzyem, ale literek nie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:hhf178$rci$1news.onet.pl...
jeDrASS pisze:
[...]silnik gwiazdowy..  maszyna ktra jest najbliej, to F4 - Wildcat.. :-)

O, tej nazwy mi brakowao. Wygld kojarzyem, ale literek nie.

Nie bym sie jakos szczegolnie upieral ale zerknijcie na to:
http://www.bluejacket.com/usn/images/ac/f/f2a-3_brewster_buffalo_8-42.jpg

Tak btw, zadna z w/w maszyn nie walczyla z Niemcami (takie przekonanie akurat mialem), choc niektore sluzyly w armiach jewropiejskich - to juz z za wiki.

--

jeDrASS pisze:
[...]

http://daphne.palomar.edu/scrout/ams105/F4fAndF8f2006.jpg
http://www.wavegrinder.com/images/F-4%20Wildcat.jpg

Osona kabiny i przetoczenia przy ogonie, ale reszta to i tak rzeba, wic w sumie moe by i jedno i drugie.

BTW podpis se przywaszczye, obuzie. Jakim cudem ?

--

"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:hhf4gk$4hp$1news.onet.pl...

BTW podpis se przywaszczye, obuzie. Jakim cudem ?

Nie czytales o kradziezach tozsamosci przez Eunternet? OE umi wshysko ;)

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:hhdiqv$2a5$1news.onet.pl...
Kefir pisze:

[...]

Swieta racja. Robil pasjonat, pisal ignorant.

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2009-12-30 02:18, masti pisze: