motobazar Warszawa

Wieslaw #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Czy ktos wie kiedy bedzie jakis motobazar w Warszawie?

Pozdrawiam

Wieslaw

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wieslaw napisa(a):
Witam,

Czy ktos wie kiedy bedzie jakis motobazar w Warszawie?

Pozdrawiam

Wieslaw

Dopiero co byo :-P

"Mototarg najblizszy: niedziela 18 lutego 2007 - info od organizatora."

--
Tomek
Virago 535'93

Wieslaw #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wieslaw napisa(a):
> [...]
>
> Wieslaw

Dopiero co byo :-P

"Mototarg najblizszy: niedziela 18 lutego 2007 - info od organizatora."

Dziekuje za odpowiedz. Cholera mnie bierze, kiedy mysle o tym ile jeszcze do
wiosny. Wyszalec sie nie mozna, trzeba siedziec na tylku a ja to tak chetnie
wrzucilbym migacz w prawo, tam w miejscu gdzie na wylotowce w Wawy skreca sie
na Lublin.

Pozdrawiam

Wieslaw

--
Tomek
Virago 535'93

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

wazny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Oj nienarzekaj, wyjzyj za okno nie jest zle, dla chcacego nic trudnego :)

Pozdrawiam
-- -
Wazny
www.iem.pw.edu.pl/~waznyt

> [...]
> na Lublin.

Oj nienarzekaj, wyjzyj za okno nie jest zle, dla chcacego nic trudnego :).

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno. A w weekend ma padac.

Wieslaw

Pozdrawiam
-- -
Wazny
www.iem.pw.edu.pl/~waznyt

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

wazny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno. A w weekend ma padac.

A jesli tak, to Przepraszam :))

Pozdrawiam
-- -
Wazny
www.iem.pw.edu.pl/~waznyt

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2007-01-09 o 11:43:23 osobnik zwany
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wystuka:

> Oj nienarzekaj, wyjzyj za okno nie jest zle, dla chcacego
> nic trudnego :).

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno. A w weekend ma
padac.

bo to jest zemsta ukadu, pada tylko w weekendy :(

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Tak, ale jak wyjde z pracy bedzie juz ciemno.

No wlasnie.
Przypomnialo mi sie.
Tez kiedys wsiadlem jak bylo ciemno, i nagle zrobilo sie widno. Wtedy
wlasnie pierwszy raz odkrylem ze moje moto ma reflektor.
Boze , jaka to pozyteczna rzecz taki reflektor, poszukaj, moze w Twoim
tez ktos kiedys cos podobnego zamontowal ?

pozdrawiam, leszek

> [...]

Boze , jaka to pozyteczna rzecz taki reflektor, poszukaj, moze w Twoim
tez ktos kiedys cos podobnego zamontowal ?

Zamontowal. Mam juz zaliczone kilka nocnych przelotow Rzeszow-Warszawa,
Kolobrzeg-Warszawa.

Ale widze ze robi sie wiosna!

Wieslaw

pozdrawiam, leszek

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Terror #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 09-01-2007 o 17:49:52 cpt. Nemo <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

[...]

za sabo wieci, zeby podrzowa z rozsdnymi prdkociami, oczywicie po  niemieckich autostradach

Terror | B12
GG: 52182 | mailto: http://cerbermail.com/?pYKgNBpcAm
Archiwum: www.news.riders.pl | FAQ: http://tinyurl.com/8qpev

na górę