moto ze Szwajcarii/Francji

fimek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak si zoyo, e spdz jeszcze p roku w Genewie.
Rozgldam si za moto (bo dbaj, bo licznikw nie krc...),
ale nikt nie jest w stanie powiedzie gdzie kupi uywk.
Jest lokalny odpowiednik allegro - www.ricardo.ch, ale ruch tam
niezawielki (VFR800 - mj gwny typ - s ze 3 w sumie).
A interesuje mnie jaki wygodny cigacz/turystyk.
Dziwne to troch jest, bo motocykli jedzi tu bardzo duo.

W zwizku z tym pytanie: ma kto jakie dowiadczenia z
kupowaniem 2 kek gdzie w okolicach Genewy?

Fimek

Massai #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

fimek wrote:

[...]

Z tego co wiem, to Szwajcarzy kkami (czterema czy dwoma) handluj
gwnie przez www.autoscout.ch

VFR800 jest w tej chwili 19...

Massai

fimek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29-09-2009 o 14:33:17 Massai <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Z tego co wiem, to Szwajcarzy kkami (czterema czy dwoma) handluj
gwnie przez www.autoscout.ch

VFR800 jest w tej chwili 19...

O widzisz :)

I punkty sprzeday motocykli w Genewie od razu znalazem dziki tej  stronie.

Dziki,
--
Fimek

na górę