moto nie chce pali

kqazik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ale w dziwny sposb. Jak z rana, albo wieczorem (oglnie jak jest chodniej)
to odpala z I razem. Natomiast jak w dzie postoi na soneczku...to z
ssaniem nie wchodzi. Musze z odkrconym gazem odpala. Co moe by nie tak ?

--
pzdr
kqazik

Tomek W #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ssaniem nie wchodzi. Musze z odkrconym gazem odpala. Co moe by nie tak
?

zalewa go, moe pywak /i sabo blokuje dopyw paliwa. Jakie to moto?

Tomek Wilczak
Hard Enduro/motocross

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tomek W" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
ssaniem nie wchodzi. Musze z odkrconym gazem odpala. Co moe by nie
tak ?

zalewa go, moe pywak /i sabo blokuje dopyw paliwa. Jakie to moto?

moze to byc tez linka ssania - a konkretnie zablokowala sie w pozycji
otwartej i nie da rady odpalic motocykla kiedy jest choc troche cieply (a
kiedy jest zimny odpali i pochodzi niedluzej niz min poczym tylko trzymanie
go na gazie nie pozwoli mu zgasnac). Juz w dwoch motocyklach mialem takiego
rodzaju zonka - ostatni raz wczoraj;/
Wystarczy dostac sie do gazinika i zrobic co trzeba - jesli to, to - to
sprawa jest prosta.

Karambol
KTM LC4

kqazik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

moto gsx 750 W. Jak ju odpali to nie ganie..

kqazik napisa(a):
moto gsx 750 W.

A ktory rocznik ? Bo tam byly durne gazniki. w 95 roku poprawili

Jak ju odpali to nie ganie..

No to co sie martwisz ? Odpala, nie gasnie ? To smigac :) Ssanie to urzadzeine ktorego nalezy uzywac jak najrzadziej :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

kqazik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

to jest Inazumka. Rocznik 2000 (choc konstrukcja 98). No nie wiem, a jak
ktrego dnia nie zapali..wole dmucha na zimne ;-)

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

No ja zrozumialem GSXR 750W :) Inazumka ma starego dobrego olejaczka. Gdy mialem olejaczka to nigdy, poza zimnym porankiem, nie musialem uzywac ssania. Lekko gaz i musialo palic. I to jest w tych motocyklach niemal typowe.

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Maj, 10:12, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

No ja zrozumialem GSXR 750W :) Inazumka ma starego dobrego olejaczka.

Sorki.  Ale ja nie Bozia . I nie wszystko wiem. Wic zapytam....
Czy przypadeczkiem Inazumka , to nie by nazwa tylko dla 1200 ?

A teraz ide do sklepiku po bueczki. I czekam na pocika ;-)
--
Bigu

robertbig napisa(a):

Czy przypadeczkiem Inazumka , to nie by nazwa tylko dla 1200 ?

Zalezy na jakim ryneczku bylo to sprzedawane

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Small #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kqazik pisze:
Ale w dziwny sposb. Jak z rana, albo wieczorem (oglnie jak jest chodniej) to odpala z I razem. Natomiast jak w dzie postoi na soneczku...to z ssaniem nie wchodzi. Musze z odkrconym gazem odpala. Co moe by nie tak ?

U mnie jest tak:
Jak zimny, to zawsze z ssaniem i odpala. Jak cieply to bez ssania, ale z odrobina gazu. Tak jest napisane w instrukcji obsugi. Tak tez jest w praktyce, bez odrobiny gazu nie chce odpalic, ale jak przekrece lekko /jakies 2 cm po obwodzie/ manetke to za pierwszym razem gada. W poprzednim motocyklu /EN500/ bylo tak ze za kazdym razem nie dotykajac gazu motocykl palil. Niezaleznie od  nagrzania.

Small
GSX750F

brutoos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kqazik wrote:
Ale w dziwny sposb. Jak z rana, albo wieczorem (oglnie jak jest chodniej) to odpala z I razem. Natomiast jak w dzie postoi na soneczku...to z ssaniem nie wchodzi. Musze z odkrconym gazem odpala. Co moe by nie tak ?

Jak jest cieply (czy po jezdzie, czy po staniu na sloneczku) to nijak ze ssaniem nie odpalisz bo glupieje wtedy i zalewa. Ja ze ssaniem odpalam tylko jak jest poniej 10 st. C.

Brutoos
XJ600N

na górę