mechanoskopia felgi po dzwonie - robil ktos?

lesor lesor@NSop.pl

Czolko,
jak w temacie, lub zapraszam do _merytorycznej_ dyskusji.
Felga aluminiowa.
Wiadomo, ze felgi po dzwonie sie prostuje, spawa, maluje i sa eleganckie ale
zastanawia mnie czy nie ma jakichs pekniec (mikropekniec) czy to w miejscu
uderzenia, czy przy osce.
Watpliwosc w mymlonie podnosi zaobserwowany fakt pekniecia jarzma zacisku w
trakcie hamowania w ~ miesiac po ruszeniu z blokada na tarczy. Na jarzmie
nie bylo sladu, musialy byc jakies pekniecia sieci krystalicznej ;). Tyle
dorobionej na podstawie fizyki z szostej klasy - teorii.

--
pozdrawiam,
lesor,

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

lesor wrote:

[...]

Jak pomalujesz dobra farba to i sto lat wytrzyma :-)

A o tym ze od uderzenia takie pekniecia z opoznionym zaplonem moga wystapic to chyba sobie ponizej sam odpowiedziales. W przednim kole tez moga, znam jednemu co mu sie kolo rozlecialo w trakcie jazdy.

KJ Sia Sw

mo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

lesor wrote:
[...]

Moze zainteesuje kogos moj post sprzed 8 lat? :)
http://tiny.comm.pl/?1L
mo

na górę