FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaz
CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
Warszawa Goclaw

On 2011-09-24, siny <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Swiece zmienilem, stara jest brazowa tak jak powinna byc. Jakies
pomysly co go zamula?

w moim czasem wydech nagarowo sie przytykal

Ale w czym? Zatkane wydechy to domena 2T, Majesty to 4T.

--
Artur
ZZR 1200

On 2011-09-24, PawelK vel Pablo <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Do

PawelK vel Pablo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 267 roku bie

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-09-24 23:40, AZ pisze:
A wariator? W seusie rolki czy maja wymiar i sa okragle, czy ich
prowadnice sa nasmarowane.

Ja tam ze skuterami wiele wsp

On 2011-09-27, Don Pedro <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ja tam ze skuterami wiele wsp

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***AZ
Az dziw ze taki jeden skuters nic nie napisal. To zalezy od
konstrukcji,
sa wariatory ktore sie smaruje i ktorych nie (te pewnie rolki maja z
jakiegos samosmarujacego materialu), akurat w Majesty sie smaruje:

Rozumiem ze kolega do mnie pije...ale ja posiadam skuter wyprodukowany
przez inna firme niz KHI co jakby zwalnia mnie ze znajomosci jego
budowy.
Obsluga gutka od ponad roku sprowadza sie do wymiany oleju jak
komputer poinformuje ze jest taki mus,
i klockow jak zauwaze.
Nawet zarowki mi sie nie chce wymieniac - bo mam dwie.

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tytus napisa

Seba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 24 Sep 2011 23:21:36 +0200, PawelK vel Pablo napisa(a):

Doczam do Tytusa te bd skutersem jesiennym.

Drog kupna zanabyem Majesty 250 z 97 roku za may grosz.

Witaj w klubie.
Ja w tym sezonie ujedam take onkowego Piaggio/125 cm3 po mojej wsi i
si okazao e moto moje jest uywane akualnie
weekendowo/wypadowo/prdkociowo. W caej reszcie pierdzikko daje rad
lekko lepiej.

Zrobiem podstawowy serwis typu filtry, oleje.

Tak si tylko zastanawiam czemu dziad maksymalnie jedzie stwk, w/g
danych w necie powinien cign 130.

Pasek nominalnie jest 22.6, minimalny wymiar to 21.0, mj ma 21.5.

wiece zmieniem, stara jest brzowa tak jak powinna by. Jakie
pomysy co go zamula?

W skutersonach masz wicej do sprawdzenia - w sensie
ganikowo/wariatorowo/paskowo/wiecowo/olejowo.
Wiesz - to nie ma nadmiaru mocy, wic kady umarnity/zagubiony konik
si liczy.

Sebastian S.
FZS 600

Andrzej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

PawelK vel Pablo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 267 roku bie

Norbi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-09-30 05:08, PawelK vel Pablo pisze:

Oryginalna membrana 150 ojro, chcia

PawelK vel Pablo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 273 roku bie

na górę