luzy na wale

Loncin+125 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam,
Jak odpal z zimnego to jak dodam gazu to sycha stuki ale tylko na zimnym. Jak ruszam magnetem gr d to sycha takie puki (raczej w silniku) i troch czu ten luz, mam rwnie krzywy wa (magneto krzywo chodzi) i to nie jest krzywo nabite tylko wa. Oprcz tego to chodzi jak malinka rwno pali od strzaa i wieca kawa z mlekiem. I moje pytanie brzmi;
-czy to mog by wyrobione oyska -czy przez krzywy wa mog si wyrabia -co si stanie jeeli dalej tak bd jezdzi czy mog si wyrobi od tych luzw gniazda w karterze i jakie oglnie skutki bd dalszej jazdy.

Prosz o odpowiedz. :D

Z gry dzikuj :)