lotnisko?:)

kacpersson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam mam pytanie:wiecie moze gdzie w wielkopolsce sa jakies stare ,
opuszczone lotniska???
cos gdzie sie mozna bez problemow poslizgac,poscigac etc???
zmontowalem z kolega drift machine a z pod supermarketow nas ciagle
wywalaja:D
z gory dzieki

bloke #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sprbuj w Bednarach

Kuba Łacki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 31 Oct 2006 08:33:37 +0100, "bloke" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

sprbuj w Bednarach

Bednary od duszego czasu s ogrodzone i pilnowane, no w kadym razie
w aden sposb nie mona ich nazwa opuszczonymi. Nie wiem jak w
Kkolewie koo Grodziska Wlkp, ale tam chyba mona wjecha bez
problemu.

--
pzdr

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuba acki napisa(a):
w aden sposb nie mona ich nazwa opuszczonymi. Nie wiem jak w
Kkolewie koo Grodziska Wlkp, ale tam chyba mona wjecha bez
problemu.

Lotnisko w Kkolewie te jest ju w rkach prywatnych. Podobno waciciel jest ugdowy i jak si z nim uzgodni to mona lata do woli, ale samowolki raczej nie warto odstawia, coby dobrych ukadw nie psu. Kontaktu do waciciela szuka u stunterw z http://lawless.pl/ , ja go nie znam.
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

kacpersson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ooooo to dzieki wielkie pojedziemy zobaczymy:)

na górę