licznik w R6 2000

Traffic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM.pl

witam
jak przelaczyc km/h na mile ?? i jak ustwiac zegarek ;)

--
Traffic, Swidnica
R6 niebieska

Kuba Łacki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Mon, 30 Oct 2006 16:23:03 +0100, "Traffic"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM.pl> wrote:

witam
jak przelaczyc km/h na mile ?? i jak ustwiac zegarek ;)

W R1 '02 licznik przestawiao si OIDP wciskajc na par sekund oba
przyciski (RESET i SELECT) przy wczonym zaponie. U Ciebie moe by
podobnie.

--
pzdr

marider mariderCUT@go2.pl

Kuba acki napisa(a):
On Mon, 30 Oct 2006 16:23:03 +0100, "Traffic"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM.pl> wrote:

witam jak przelaczyc km/h na mile ?? i jak ustwiac zegarek ;)

A kph<->mph to musisz przy przebiegu calkowitym (ODO) wcisnac i przytrzymac select, samo przeskoczy. Dzialalo w mojej R6'03 i w R1'03 to samo wiec u Ciebie moze byc podobnie. Pokombinuj, sie nie zepsuje ;)

Zegarek:

W R1 '02 licznik przestawiao si OIDP wciskajc na par sekund oba
przyciski (RESET i SELECT) przy wczonym zaponie. U Ciebie moe by
podobnie.

Ewentualnie sciagnij sobie owners manual ze strony Yamaha USA :)

marider
(ex) Flamed R1'03  & ... R1 :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)

marider mariderCUT@go2.pl

marider napisa(a):
Ewentualnie sciagnij sobie owners manual ze strony Yamaha USA :)

A bede dobry ;) http://tinyurl.com/w967q

Nie ma za co.

marider
(ex) Flamed R1'03  & ... R1 :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)

Traffic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM.pl

Uytkownik "marider" <mariderCUT@go2.pl> napisa w wiadomoci
marider napisa(a):
> Ewentualnie sciagnij sobie owners manual ze strony Yamaha USA :)

A bede dobry ;) http://tinyurl.com/w967q

Nie ma za co.

dzieki :D

--
[...]

Kuba acki napisa(a):

A kph<->mph to musisz przy przebiegu calkowitym (ODO) wcisnac i
przytrzymac select, samo przeskoczy. Dzialalo w mojej R6'03 i w R1'03 to
samo wiec u Ciebie moze byc podobnie. Pokombinuj, sie nie zepsuje ;)

chyba sie jednak nie da u mnie :( :
"For UK and USA models only: To change the speedometer display from
kilometers to miles, press the "SELECT" button at least two seconds"

a moj to nie UK ani USA tylko EU :| kicha weglug mnie kazdy model powienin
miec mozliwosc prelaczenia, ja sie akutrat wybieram do UK na wiosne i by sie
licznik w MPH przydal a tu dupa, co za kicha te Yamahy ;P

--
Traffic, Swidnica
R6 niebieska
(http://www.bikepics.com/members/traffic92/00r6/)