kur*waaa

Songoku "songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl

Jaki

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-23 16:34, Songoku pisze:
My

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Songoku" wrote...

... choera jasna p

Songoku "songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl

Samego zwierciadla raczej nie kupisz. Szukaj rozbitej/polamanej lampy w
ktorej bedzie cale zwierciadlo. Bedziesz musial zrobic przeszczep, co
wbrew pozorom jest dosc proste. Lampe mozna latwo rozkleic i skleic bez
uzywania specjalistycznych narzedzi i bez dodatkowego kleju. Jak juz
bedziesz mial lampe dawce zrob tak. Wyciagnij zwierciadlo dawcy dowolnym
sposobem. Wymontuj swoja lampe z moto. Ustaw PIEKARNIK (zwykly
elektryczny piekarnik) na okolo 120-130 stopni i poczekaj az sie
rozgrzeje - WAZNE zeby poczekac az sie ustali temperatura, inaczej mozna
narobic szkod. Wloz caly reflektor na 10-15 minut. W grubych rekawicach
wyjmij reflektor z piekarnika i powoli odciagnij szklo od tylu lampy.
Nie dotykaj kleju, uwazaj, zeby ciagnacy sie klej nie pobrudzil nic w
srodku lampy. Pozniej wymieniasz odblysnik i skladasz lampe lekko
dociskajac klej. Lampa znowu idzie na 10 minut do piekarnika. Po wyjeciu
dociskasz brzeg dookola, powoli, az klosz dojdzie na swoje miejsce.
Operacja zakonczona, lampa wyglada jak nowa! Pamietaj tylko aby nie
dotykac zwierciadla. Napylona warstwa aluminium dosc latwo sie wyciera.
Ewentualne pobrudzenia kleju na zewnatrz klosza latwo zmywa sie
spirytusem - denaturat jest ok.

Dzi

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-23 21:13, Songoku pisze:

Dzi

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Songoku" wrote...
Bedziesz musial zrobic przeszczep....

Dzi

Wojtek Sobociński sobocinski@NOSPAM.vp.pl

James wrote:

"Songoku" wrote...

> Dziki za dobra instrukcj :)
>
> Robie ju co takiego?

Robilem takie naprawy wielokrotnie. Rozne lampy, rozne pojazdy. Taka sama
metode stosowalem przy instalacji soczewki bi-xenon w mojej CBR.
Jesli jestes z okolic Wawy, to moge Ci to nawet zrobic. Placisz za prad i
dorzucasz browara ;)

Moge i w moim wtku o wiatach podzieli si wiedz zamiast yczy mi
zabrania dowodu ;) Sprawdz w piekarniku lamp od Fiata 125, jak si  da
rozklei to wyl same szka do szlifowania.
BTW - ja te jestem z okolic Warszawy :)

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Wojtek Sobociski " wrote...
James wrote:
"Songoku" wrote...
> [...]

zabrania dowodu ;) Sprawdz w piekarniku lamp od Fiata 125, jak si  da
rozklei to wyl same szka do szlifowania.

Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.
Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji abys zrozumial swoj blad.
Jesli potrzebujesz pomocy z lampa, to takze oferuje swoja pomoc. Mozemy sie kiedys spotkac i wyjasnie, opowiem, pokaze jak zrobilem swojego bi-xenona. Teraz pracuje nad bi-LED i takze moge sie podzielic wiedza. To nie tajemnica ;)

James

On 2011-10-24, James <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
;)

A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i bo te linki z archiwum juz
nie dzialaja a chetnie bym zobaczyl i moze w zimie sam cos pogrzebal.

--
Artur
ZZR 1200

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-10-24, James<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED

Oooo, W De_eLu? Pokaz jakies foty ;)

A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i

F3 :)

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"marider" wrote...
On 2011-10-24, James  wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED
Oooo, W De_eLu? Pokaz jakies foty ;)

Tak, projekt jest przeznaczony do DeLo, ale jeszcze nie ma co pokazywac. Dopiero trwaja prace bardzo wstepne... obliczanie katow, odbic, jasnosci, sterowania tym wszystkim. Jak zrobie Bi-LED to na pewno sie pochwale ;)

A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i
F3 :)

Dokladnie, to bylo F3. Do F4i planuje Twin Bi-LED (ale to fajnie brzmi ;) )

Fotka przodu, oczywiscie srodek byl polerowany na gladko
http://dmc.internetdsl.pl/honda/1.jpg

Tu widac z bliska
http://dmc.internetdsl.pl/honda/2.jpg

Wlaczony ring, podswietlenie LED 1W
http://dmc.internetdsl.pl/honda/3.jpg

Swiatla mijania (niestety kiepski aparat i troche nieostro jest)
http://dmc.internetdsl.pl/honda/4.jpg

Swiatla drogowe
http://dmc.internetdsl.pl/honda/5.jpg

Dodam dla zainteresowanych, ze rzad diod u gory nad obrotomierzem to woltomierz. Czerwone po lewej to brak ladowania, zielone to normalny zakres ladowania z alternatora, czerwone z prawej zapalily mi sie raz, kiedy padl regulator i zaczelo isc wysokie napiecie. Woltomierz uratowal mnie przed wiekszymi zniszczeniami i staniem gdzies w polu.

Pozdrawiam
James

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"marider" wrote...
On 2011-10-24, James wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED
[...]

Spox :)

Pzdr
PS: http://moto.pl/MotoPL/1,112646,10530497,DeLorean_Time_Machine_idzie_pod_mlotek.html (nawet tytul pasuje hehe)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-10-24, James wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED
[...]

Zapominasz - i inni te

On 2011-10-26, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Zapominasz - i inni te

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-26 16:01, AZ pisze:
A od uznawania winy sa sady ktore opieraja sie na opiniach ekspertow

"ekspertow" chciales powiedziec :) To przewaznie stare dziadki (czasem ma taki mgr inz, czy nawet dr zazwyczaj z innej dzialki niz motoryzacja) pojecia bladego nie maja o wspolczesnych motocyklach (wiedza sie konczy na WSCe sprzed 20-30 lat) , nowoczesnych autach ani o technice. Wystarczy popatrzec na takiego "znawce" czy "bieglego sadowego" jak przychodzi na ogledziny i majaczy "Panie, a gdzie tu jest gaznik" ... :)

Sady? Kolejne ... na stolkach ktore zielonego pojecia o niczym nie maja poza tym co ktos palcem pokaze i wyjasni (jesli potrafi).

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisaa rzekomo

Sady? Kolejne ... na stolkach ktore zielonego pojecia o niczym nie maja
poza tym co ktos palcem pokaze i wyjasni (jesli potrafi).
Pzdr

W USA nie do pomyslenia.
W USA sedzia zna sie na wszystkim, jest chodzaca encyklopedia i nigdy
omylkowo nie skazal na kare smierci.

A nie, zaraz, w USA jednak sad tez jest tylko od oceniania dowodow i
ekspertyz przedstawionych przez strony i bieglych. I jednak tam tez zdarzaja
sie pomylki sadowe, wlacznie z wykonanymi karami ostatecznymi.

--
Jasio
etz vfr

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-27 10:22, Jasio pisze:
[...]

A co wy tak z tym USA Towarzyszu? Byliscie chociaz, widzieliscie na wlasne oczy? Ja porownanie mam tam i tu w Polszy i z doswiadczenia pisze.

Szkoda gadac.

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Wojtek Sobociński sobocinski@NOSPAM.vp.pl

James wrote:

"Wojtek Sobociski " wrote...

> [...]
> BTW - ja te jestem z okolic Warszawy :)

Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.

Teraz, kiedy napisae co i jak to powinno mi si uda, sprbuj.

Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli
jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji
abys zrozumial swoj blad.

Tak jak pisaem, to nie jest wersja ostateczna. W zimie bdziemy z
kumplem pracowali nad tym, tak e interwencja policji nie jest konieczna
;)

[...]

Szczerze mwi: bardzo chtnie :) A ja bd mg opowiedzie o
ograniczeniach wynikajcych z konstrukcji, moe co doradzisz.
Powiedz tylko, kiedy, jak i gdzie? :)

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Wojtek Sobociski " wrote...
James wrote:
[...]

Mieszkam w Nieporecie i tutaj tez pracuje. Ostatnio dosc rzadko wypuszczam sie poza moja wies... tu jest fajnie i mam wszystko co mi potrzebne ;)
W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos poradzic.

James

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

James wrote:

"Wojtek Sobociski " wrote...

> [...]
W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos

W sumie z okolic do okolic W-wy moe by cakiem nieza przejadka ;)
http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl
Nie za bardzo mam ochot pcha si tak daleko z moimi niedokoczonymi
wiatami wic pewnie skoczy si tak, e jak bd zmienia gowic to
rozbior cay przd i przywioz czasz, subram i lampy samochodem - to
wystarczy eby zobaczy co i jak...
Daj zna, kiedy by Ci pasowao.

On 2011-10-27, Wojtek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> W sumie z okolic do okolic W-wy moe by cakiem nieza przejadka ;)
> http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl

Polecam jechac tak:
http://tinyurl.com/6xt62os :-)

Thx :)

http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 tu masz odcinek od Marek, prawie
do rondek ;-)

Fajna trasa, ruch may... tylko kamera troch trzsie ;)

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

James wrote:

"Wojtek" wrote...

> W sumie z okolic do okolic W-wy moe by cakiem nieza przejadka ;)
> [...]rozbior cay przd i przywioz czasz, subram i lampy samochodem
> Daj zna, kiedy by Ci pasowao.

Jak wspomnialem wczesniej, ostatnio zazwyczaj siedze w swojej wsi, czyli
inaczej mowiac praktycznie zawsze jest ok. Najlepiej w jakis weekend. Wtedy
jest cisza i spokoj, mozna pogadac i pokombinowac.

To moe sobota 5.11?

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Wojtek" wrote...
Jak wspomnialem wczesniej, ostatnio zazwyczaj siedze w swojej wsi,
Najlepiej w jakis weekend.
To moe sobota 5.11?

Witam

Jak widac minelo "troszke" czasu od mojego ostatniego posta. Padl mi HDD, potem problem z netem, pozniej serwer ICM przestal pokazywac nowe posty (wylaczyli?), no i tak dopiero udalo mi sie wrocic tutaj dopiero teraz... ech.
Wojtek, sprawa jeszcze aktualna? Jezeli tak, to zapraszam, pogadamy o lampach ;)

--
pozdro
James

PawelK vel Pablo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 296 roku bie

Jaki

On 2011-10-23, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

Jaki

On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Wiec albo zamiennik albo szukaj kogos kto moze to zrobic. W sensie
skleic i odtworzyc powierzchnie odblysnika - nie wiem czy w ogole cos
takiego robia ale popytaj sie.

Chociazby tu (znalezione ostatnio):
http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html

Zamiennika nie chce wsadza

Songoku wrote:

> To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

No, ale co za debil to wymysli tak, e pko.IMO powinno co najwyej
ju si nie da przestawi poza pewne granice. Dobrze, e ju zimno i
dobrze, e dugie :/

Moe wanie dlatego pko, e zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowae? Mnie kiedy na mrozie pk na 3 czci klucz imbusowy nr 8
:D

doomin13 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Pewnie byl jakiejs wspanialej chinskiej produkcji :)

pozdr
doomin13
smc660
vtr1000

Uytkownik "Wojtek Sobociski "  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:j81u60$fn9$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

Songoku wrote:

> [...]

Moe wanie dlatego pko, e zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowae? Mnie kiedy na mrozie pk na 3 czci klucz imbusowy nr 8

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Wojtek Sobociski " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisa w
wiadomoci news:j81u60$fn9$1inews.gazeta.pl...
/.../
Moe wanie dlatego pko, e zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowae? Mnie kiedy na mrozie pk na 3 czci klucz imbusowy nr 8
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
pozdroo
huck
pozyczona xv1100

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-24 09:33, huck pisze:

o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

RD07 nie peka!

On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

--
Artur
ZZR 1200

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisala rzekomo
On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.
Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

Jakby mial Suzuke, to wtedy pekniecie byloby spowodowane korozja.

On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

Hehehe... Byo minus 2 a ja prbowaem odkrci zacisk hamulca w ojca
omedze...

On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Zadzwonie jutro i popytam :)

Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

--
Artur
ZZR 1200

On 2011-10-23, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

Zadzwonie jutro i popytam :)

Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

Dzwoni

Dzwoni

On 2011-10-26, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

Dzwoni