kurtka kr

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Czy kurtki krtkie (do pasa) maj jakie zasadnicze wady, w stosunku do dugich (poniej linii dupy albo czego jeszcze)? Chodzi o jazd w zimniejsze miesice. Na razie jedyna wada jaka mi przychodzi do gowy to mniejsza pojemno, wygoda korzystania z dolnych kieszeni.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

On Wed, 25 Nov 2009 07:29:18 +0100, Piotr Rezmer
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Witam,

Czy kurtki krtkie (do pasa) maj jakie zasadnicze wady, w stosunku do
dugich (poniej linii dupy albo czego jeszcze)? Chodzi o jazd w

Pizdzi po nerach.

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

Seba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 25 Nov 2009 07:29:18 +0100, Piotr Rezmer napisa(a):

Czy kurtki krtkie (do pasa) maj jakie zasadnicze wady, w stosunku do
dugich (poniej linii dupy albo czego jeszcze)?

Bez pasa nerkowego moe by sabo.

Sebastian S.
FZS 600

Rychu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja mam krtk,
piszesz o chodniejszych dniach wiec pewnie i spodnie do tego zakadasz
cieplejsze, ktre zazwyczaj maj suwak do spinania z tyu lub 360.
Ja jedziaem nawet przy 3 stopniach i byo ok.
Pozdrawiam
Rychu

Uytkownik "Seba" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Piotr Rezmer pisze:
[...]

Dusza lepiej (niej) odprowadza wod. Reszt koledzy opisali.
Generalnie krtkiej (i to przewiewnej) uywam latem, duszej przez reszt roku.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Magic pisze:
Piotr Rezmer pisze:
[...]

a ja krtkiej uywam na codzie, bo wygodniejsza, a dugiej na wycieczki, wic kurzy si w szafie.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25 Lis, 09:11, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Magic pisze:

> [...]
> reszt roku.

a ja krtkiej uywam na codzie, bo wygodniejsza, a dugiej na

A ja szukalem krotkiej, kupilem dluga i jakbym jeszcze raz mial kupic
- wybralbym krotka, koniecznie z dobrze docieplonymi nerkami. W
zimniejsze dni mozna zakladac dodatkowo pas.

Dluga dla mnie ma dwie wady:
1- zalezna od dlugosci - jesli jest dluga i jej dobrze nie sciagniesz
na dole to ci poprostu podwiewa wiatr dmuchajac miedzy nogami pod
kurtke.
2 - zawija sie do gory na udach zbierajac (w deszczu) kaluze wody.
Inna sprawa, ze jesli ci sie tam sie nie zbiera to woda wlatuje pod
tylek.

W dlugiej tez jest gorszy dostep do dolnych kieszeni gdy siedzisz na
moto. W krotkiej kieszenie sa wyzej (na brzuchu) wiec latwiej sie
dostac. O ile oczywiscie uzywasz dolnych kieszeni.

--
amos

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

No co ty? To ty w plaszczu jezdzisz? :-) Ja mam kurtke dluga, za biodra i na krotka bym nie zmienil i nie mam zadnych z powyzszych problemow, o jakich napisales
Micha V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
yje si raz, potem si tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

amos pisze:
[...]

kurtka duga zwykle ma pas na jaja. pampers taki. z tylnej dolnej czesci kurtki, do zapiecia (po puszczeniu pod dupa) z przodu w jej dolnej czesci. nic sie nie zawija, nic nie podwiewa. dobrze zakrywa dup. moja tania modeka tak ma.

2 - zawija sie do gory na udach zbierajac (w deszczu) kaluze wody.

i odprowadzajc na bok zamiast...

Inna sprawa, ze jesli ci sie tam sie nie zbiera to woda wlatuje pod
tylek.

....pod dupe. w motocyklu z owiewk niewiele miaem wody na klacie.

W dlugiej tez jest gorszy dostep do dolnych kieszeni gdy siedzisz na
moto. W krotkiej kieszenie sa wyzej (na brzuchu) wiec latwiej sie
dostac. O ile oczywiscie uzywasz dolnych kieszeni.

nie korzystam z dolnych kieszeni jadc stw, bo mi wtedy nic z nich nie potrzeba.

--

On 26 Lis, 08:49, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Tu w przyznam racje, nawet mam to w swoim (jeszcze pewnie tanszym)
Roleffie. Poprzednie dlugie wynazki w jakich jezdzilem jakies 8-10 lat
temu tego nie mialy.
Nie mialem jednak okazji patentu przetestowac. Nie zdarzylo mi sie w
obecnej kurtce jezdzic w takim deszczu, ktory by mnie zmusil do
przeciagniecia pampersa miedzy nogami.

Niemniej na patent sam zwrocilem uwage podczas zakupu. O dziwo gosc w
sklepie z odzieza motocyklowa rozdziawil buzie gdy go zapytalem do
czego ta guma ;) Wynalazek wiec chyba nie taki znowu stary. A mial tez
kurtki bardziej markowe.

nie korzystam z dolnych kieszeni jadc stw, bo mi wtedy nic z nich nie
potrzeba.

A gdzie trzymasz chusteczke do nosa? ;)

--
amos

amos pisze:
On 26 Lis, 08:49, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
nie korzystam z dolnych kieszeni jadc stw, bo mi wtedy nic z nich nie
potrzeba.

A gdzie trzymasz chusteczke do nosa? ;)

a jak mam skorzysta z chusteczki do nosa jadc pak w kasku integralnym? hardkor jaki. poka to w avi.

--

On 26 Lis, 09:42, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> A gdzie trzymasz chusteczke do nosa? ;)

a jak mam skorzysta z chusteczki do nosa jadc pak w kasku
integralnym? hardkor jaki. poka to w avi.

Jak juz bede hakdkorem to z pewnoscia pokaze ;)

--
amos

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gildor pisze:

[...]

I jak si ten pampers sprawdza? Nie uwiera, nie zaciga si przy przesuwaniu na kanapie?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Piotr Rezmer pisze:
gildor pisze:

[...]

nie. to jest guma. nawet w dinsach, jak se czasem zapiem, nie przeszkadza. no, czasem przeszkadza, jak zapomniaem, e go zapiem i szybko kurtke chciaem zdj, to si zdziwiem. tyle ze w trasie i tam kurtka jest zapieta do spodni, wiec takie bedy, to tylko w dinsach.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

na górę