kupilbym se

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

miaem, dawno temu, ale pewnie i teraz te nowe 600tki wciga filtrem ;) bardzo fajny motocykl

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yamahe RD 350, taka mam zajawke. Nie ma kto jakiej w szopie i sie mu kurzy?

ale tylko z walkman'em w zestawie

gorzała #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam Was:) mam mae pytanie czy nie wiecie co to za model spodni -> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktualnosci/Ret_Bike_w_TVN_Turbo/ret_bike.jpg.html co ta dziewczyna ma na sobie??? retbike ale nie wiem jaki model:(