kupi

zanzarus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kupiem sobie skuterka, co teraz? mam go przerejestrowac, czy mam to
zgaszac w urzedzie skarbowym? co jeszcze powinienem zrobic? czy zapace
jakis podatek ( przy aucie jest chyba 2% )

N1 Slavek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zanzarus napisa(a):
kupiem sobie skuterka, co teraz? mam go przerejestrowac, czy mam to zgaszac w urzedzie skarbowym? co jeszcze powinienem zrobic? czy zapace jakis podatek ( przy aucie jest chyba 2% )

PCC-1 i 2% podatku w Urzedzie skarbowym,
nastepnie Wydzial komunikacji - przerejestrowanie,
nastepnie wypowiedzienie dotychczasowej polisy OC - w ciagu miesiaca  - mozna nie wypowiadac, ale oznacza to wtedy zawarcie umowy z ubezpieczycielem),
w przypadku wypowiedzienia OC wykupienie nowej polisy OC u innego ubezpieczyciela.

......N1 Slavek -- -> Nuovidvor circa flurium Narev......
...2-oo..efjota 1100,kateem 620, skuterek lead 90 ......
...4-oo........ mondeo z malym silniczkiem..............
.....gg: 5216232 .......... http://www.eatnnd.prv.pl ...

Piotr Łokuciejewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zanzarus napisa(a):
kupiem sobie skuterka, co teraz? mam go przerejestrowac, czy mam to zgaszac w urzedzie skarbowym? co jeszcze powinienem zrobic? czy zapace jakis podatek ( przy aucie jest chyba 2% )

google Twoim przyjacielem.

MSPANC.
--
Piotr okuciejewski

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Tue, 31 Oct 2006 11:55:58 +0100, Piotr okuciejewski  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

google Twoim przyjacielem.

Dobrze rokujesz :D

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

zanzarus wrote:
kupiem sobie skuterka, co teraz? mam go przerejestrowac, czy mam to
zgaszac w urzedzie skarbowym? co jeszcze powinienem zrobic? czy zapace
jakis podatek ( przy aucie jest chyba 2% )

Niezalenie od rodzaju ruchomoci podatek od czynnoci cywilno-prawnych
to 2% _wartoci_ (niekoniecznie ceny z umowy), chyba e warto nie
przekracza 1000z.

Nie przerejestrujesz, zanim nie bdziesz mg okaza kwitka za podatek
(lub wykaesz, e warto poniej 1000z).

Uwaga: o ile co si nie zmienio, decyzj o kontynuacji lub podpisaniu
nowej umowy OC musisz podj _przed_ przerejestrowaniem.

Jeli przerejestrujesz wczeniej, bdziesz musia kontynuowa star
umow (podpisanie aneksu z ubezpieczycielem), bo inaczej bdziesz mia
"dziur" w ubezpieczeniu u nowego ubezpieczyciela i jeszcze kto si
przyp*.*.

Ja zrobiem tak: tego samego dnia (1) podjechaem na poczt i wysaem
wypowiedzenie umowy poprzedniemu ubezpieczycielowi, (2) podjechaem do
urzdu i zmieniem rejestracj, (3) przeszedem na drug stron ulicy do
agenta PZU podpisa OC, (4) wrciem do domu z nowa tablic i OC :)

Aha - PZU ma pki co najtasze OC dla motorowerw i motocykli.

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2006-10-31 16:27:42 +0100, Andrzej Lawa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com> said:

Nie przerejestrujesz, zanim nie bdziesz mg okaza kwitka za podatek
(lub wykaesz, e warto poniej 1000z).

Afcalezenie. Niektore WK maja gleboko PCC i nie wymagaja zadnych papierow z US. Jak sami twierdza: to nie ich sprawa. Sprawdzone organoleptycznie. WK Wawa-Bemowo.

Uwaga: o ile co si nie zmienio, decyzj o kontynuacji lub podpisaniu
nowej umowy OC musisz podj _przed_ przerejestrowaniem.

Nie. Masz miesiac (liczony od daty zakupu na umowie) na wypowiedzenie umowy. O ile sprzet byl wczesniej ubezpieczony w PZU i nie wchodza w gre jakies pakiety (AC+OC+NNW+HGW) to i tak bez wiekszego znaczenia. Po miesiacu mozna juz tylko kontynuowac ubezpieczenie przepisujac je na siebie.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"de Fresz"  napisa

[...]

apaczpan odemnie chcieli potwierdzenia od US i to wartosc bya grubo poniej
1000z

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

On 2006-10-31 19:19:27 +0100, "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

U mnie wartosc ich nie interesowala. Co WK to inny obyczaj, dlatego napisalem ze "w niektorych". Najpierw sprawdzilem telefonicznie czego dokladnie wymagaja i w okienku obylo sie bez zadnych niespodzianek. Polecam ta metode.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik de Fresz napisa:

[...]

u mnie PCC ich nie interesi, oni tylko powiadamiaja US o przerejestrowaniu a US juz sobie porwnuje dane.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

de Fresz wrote:

Afcalezenie. Niektore WK maja gleboko PCC i nie wymagaja zadnych
papierow z US. Jak sami twierdza: to nie ich sprawa. Sprawdzone
organoleptycznie. WK Wawa-Bemowo.

No to ode mnie chcieli - w tym samym miejscu (nie wnikaem, czy mieli
podstawy wymaga, bo miaem przy sobie kwitek).

[...]

Informacja pochodzi sprzed ponad 2 lat jakby co :)

de Fresz wrote:

[...]

Maciek Wereski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Andrzej Lawa napisa(a):

Uwaga: o ile co si nie zmienio, decyzj o kontynuacji lub podpisaniu
nowej umowy OC musisz podj _przed_ przerejestrowaniem.

No patrzcie Panstwo - co region to obyczaj ;]
Ja najpierw poszedlem do US oplacic podatek (pani uznala kwote z umowy, mimo tego, ze byla nizsza o 1000 PLN od tego co miala w tabelkach, powiedziala, ze to pod warunkiem, ze nie bede "na tej Hondzie szalal"). Potem do kolejnego urzedu. Tam: wniosek + dowod oplaty podatku + umowa kupna/sprzedazy + tablica + dowod + dowod kolejnej oplaty + znaczki. Dostalem dowod tymczasowy (znaczy sie papier tylko, bo wlasciwy dowod jest drukowany w WPW) i nowa tablice. Urzedniczka tylko powiedziala, ze mam teraz przepisac OC na siebie i z tym przepisanym OC przyjsc po odbior wlasciwego dowodu.

Pozdrawiam,
Maciek

rychoo rysiek24.WYTNIJ@gazeta.pl

po rejestarcji maszyny ,robisz tuning na 750 ccm w 4 garach ,tak jak tu http:/
/video.google.pl/videoplay?docid=-8775493440357088055&q=vespa

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Rychoo rysiek24.WYTNIJ@gazeta.pl

ewentualnie dokladasz mu turbo http://video.google.pl/
videoplay?docid=2683135400295297703&q=vespa

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

na górę