ktos mi powie co to za czesc?

zanzarus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jest pod zegarami (aerox yamaha) w kierownicy jest to tak jakby walec o
srednicyok 2,5 cm i wchodzi do niego wtyczka w ksztacie "T" ( dwa
kable)naokoa ma gumke z "zaczepem" zeby w czesc gdzies tam przymocowac, po
otworzeniu tej czesi w srodku jest malutki ukadzik scalony. Ogolnie mam
problem z migaczami i jak poruszam ta czescia to zaczynaja dziaac a jak
znowu poruszam to przestaja, a jak jeszcze poruszam to swieca ciagle :) Czy
ktos wie co to moze byc??? Chciabym to kupic i sprbowac wymienic ale nie
wiem czego szukac :)  Teraz znalazem, zobaczcie
http://www.easyparts.nl/s...3?drawingid=507 tam jest schemat po d nr 6 jest
ta czesc, co to jest?

zanzarus napisa(a):
[...]

Noo... Przerywacz kierunkowskazow :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

zanzarus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Noo... Przerywacz kierunkowskazow :)

tylko nigdzie takich nie ma do kupienia!!!!!, z tego co pytaem w sklepach
to mi pokazuja po pierwsze na 3 wyjscia, po drugie spooooro wieksze i w
srodku nie maja ukadu scalonego taki jaki jest w moim, moze ktos wie czy
idzie "dopasowac" jakis inny zamiast tego mojego?

zanzarus napisa(a):

tylko nigdzie takich nie ma do kupienia!!!!!, z tego co pytaem w sklepach to mi pokazuja po pierwsze na 3 wyjscia, po drugie spooooro wieksze i w srodku nie maja ukadu scalonego taki jaki jest w moim,

Pytaj o przerywacz elektroniczny a nie mechaniczny

moze ktos wie czy idzie "dopasowac" jakis inny zamiast tego mojego?

Przerywacz to przerywacz, kwiestia odpowiedniego podlaczenia wyjsc, co zajmuje nawet srednio rozgarnietemu elektrykowi jakies 2 minuty.

[...]

Powiedz mi jeszcze to dlaczego jedne przerywacze maja 2 wyjscia a niektore 3
?

Mari@ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zanzarus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Powiedz mi jeszcze to dlaczego jedne przerywacze maja 2 wyjscia a niektore
3 ?
*** Ze wzgledu na budowe wewnetrzna. Klasyczne z nagrzewajacym sie drucikiem
i zwierajacym styki bimetalem maja dwie koncowki. Elektroniczne potrzebuja
dodatkowo podlaczenia do masy (jesli dobrze pamietam).

+- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
+               " cos byc musi do cholery za zakretem "             +
+-- http://www.prm-poludnie.motocykle.org  mariarider[malpa]op.pl -- +

Mari@ napisa(a):

*** Ze wzgledu na budowe wewnetrzna. Klasyczne z nagrzewajacym sie drucikiem i zwierajacym styki bimetalem maja dwie koncowki. Elektroniczne potrzebuja dodatkowo podlaczenia do masy (jesli dobrze pamietam).

Bez jaj... Moj mechaniczny ma 3 wyjscia a elektroniczny na fotce w katalogu ma 2... Cos Ci sie pozajaczkowalo :)

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:

Bez jaj... Moj mechaniczny ma 3 wyjscia a elektroniczny na fotce w
katalogu ma 2... Cos Ci sie pozajaczkowalo :)
*** Fotki mi nie laduje. To co mialem w rekach bylo z dwoma nozkami przy
bimetalowych i 3 elektronikach... Innych nie spotkalem.

--
[...]

Fotki nie laduje bo nie dolaczylem :) Ale niech ma skoro chce :) http://louis9.louis.de/katalog2006/pages/631.pdf

Jak widac mechaniczne wystepuje z 3 girami, elektroniczne dowolnie: 2,3,4

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Mari@ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:

Fotki nie laduje bo nie dolaczylem :) Ale niech ma skoro chce :)
*** Mialem na mysli link podany przez zanzarusa.

Jak widac mechaniczne wystepuje z 3 girami, elektroniczne dowolnie: 2,3,4
*** No coz moge powiedziec, konstruktorzy to sobie lubia zycie utrudniac.

--

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Jak widac mechaniczne wystepuje z 3 girami

Mysle, ze nie koniecznie. W reku mialem mechaniczny (bimetalowy) przerywacz od kierunkow z CeZety, ktory mial tylko 2 konczyny. Jak wiadomo, sa tez przerywacze od  malucha, ktore tez sa mechaniczne lecz maja 3 nogi. Oznaczenia zazwyczaj sa standardowe i z takimi tez mialem do czynienia:
+, P, L.

Spotyka sie tez takie oznaczenia koncowek przerywacza:
31,49,49a.

Nie wiem jak w skuterze wyglada instalacja, ale w CZ/Jawie w przypadku mechanicznego przerywacza wystarczylo podlaczyc dwa styki tego przerywacza : + do plusa zasilania instalacji za stacyjka (tj.przewod 15) i L do srodkowego odczepu przelacznika kierunkow. P z tego co pamietam szlo do lampki kierunkow na desce rozdzielczej. Dawno to bylo, wiec proponuje dla pewnosci sprawdzic w jakichs schematach instalacji kaszlaka dostepnych na necie (use google).

W chwili obecnej na pewno mozna kupic elektroniczne przerywacze kierunkow do kaszlaka - cena rzedu 20pln

elektroniczne dowolnie: 2,3,4

nie zaprzeczam

pozdrawliaju!

--
ARO
FJ1200

ARO napisa(a):

Jak widac mechaniczne wystepuje z 3 girami

Mysle, ze nie koniecznie.

Ale ja nie twierdze ze tylko na 3 nozki. moga byc tez z 2 i z 4 :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

zorby #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

tak jak wspominaem mam w skuterku przekaznik na dwa kabelki, kupiem taki
elektroniczny z 3 wtykami ( innych y nas w sklepach nie maja :) ) oznaczenia
31,49,49a
prbowaem moje kabelki na wszystkie sposoby podaczac i klapa,nic, tylko w
jednej kombinacji sychac jakby cos w przerywaczu cykao ale migacze nie
dziaaja :-( , moze 3 nzke do jakiegos uziemienia podaczyc? Czy tak
prbujac moge cos spalic / zepsuc w skuterku?

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zorby" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

[...]

no dobra, w ramach, ze mi sie nudzi :) dam taki trop :

http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/14d50cdb4f201b4b/586c2d8dff11b46b?lnk=st&q=&rnum=2&hl=pl#586c2d8dff11b46b

pozdro!

--   ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

-Demonos- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sat, 28 Oct 2006 17:23:25 +0200, zorby <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

tak jak wspomina?em mam w skuterku przekaznik na dwa kabelki, kupi?em  taki
elektroniczny z 3 wtykami ( innych y nas w sklepach nie maja :) )  oznaczenia
31,49,49a

W zasadzie jedyna kombinacja, jaka ciebie dotyczy to wtyki 49 i 49a. Inna  sprawa,

na górę