ktory motocykl jako pierwszy

pezecior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam nieslugo zdaje prawo jazdy na motocykl w Uk i mysle o kupnie jednego z motocykli  yamaha fazer 600 albo yamaha xj6 , czy moglibyscie mi doradzic ktory jest lepszy i ktory by bardziej pasowal jako pierwszy :) ? ceny juz znam, mam na mysli takie o to motocykle (naked) http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6n-M4024297.html <-- -- - Yamaha fazer
http://otomoto.pl/yamaha-xj-yamaha-xj6-M4023293.html <-- -- Yamaha xj6
z gory dziekuje za wszelkie info ;)

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Fazer nadaje si na drugi motocykl.

--
MN

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

[...]

wojtko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

cze, ja rwnie wkrtce chc si podjc zrobienia prawka na motor. Jaki motor bycie polecili jako pierwszy, albo od czego wy zaczynalicie?

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wojtko <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

cze, ja rwnie wkrtce chc si podjc zrobienia prawka na motor. Jaki
motor bycie polecili jako pierwszy, albo od czego wy zaczynalicie?

Od skutera (powanie). Pierwsze wyjebki miaem na skuterze, dziki temu
miaem duuuuo mniej wyjebek na drugim moto.

http://motogof.tumblr.com/

Jarek Pudelko jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl

W dniu 2014-05-22 13:45, wojtko pisze:
cze, ja rwnie wkrtce chc si podjc zrobienia prawka na motor.
Jaki motor bycie polecili jako pierwszy, albo od czego wy zaczynalicie?

Bez prawka, jakikolwiek enduro/supermoto 50ccm - rewelacja :)
A potem hmm pierwsze "moto"  - honda hornet, az do tej pory, trafilem w dziesiatke.

--
jarek

na górę