kawasaki zx6r

kawasakiZXR@interia.pl

witam serdecznie!!!mam pytanie co do mojej kawy mianowicie kiedy
jezdze po ladnych drogach wszystko jest ok wystarczy ze wjade w jakas
koline lub cos podobnego motocykl na chwile przerywa i znowu jest
ok.mam nowe swiece, filter powietrza, fajki.nawet jak stoi na postoju
dociskam gwaltownie tyl zaczyna przerywac na wolnych obrotach co to
moze byc moze czujnik polozenia motocykla szfankuje tak twierdzi moj
kolega prosze o pomoc :)rok mojej kawy to 96 albo moze cos nie styka
no nie wiem  sam pozdrawiam

na górę