kawasaki kx 450 f

fullendix #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Cze chopaki i dziewczyny ;) jestem nowy na forum .
Kupiem kawe kx450f z 2010r i mam kilka pyta do was z szacunkiem fachowcw :D
moto niby po remoncie 20h najechane , co do mocy jest bardzo dobrze idzie na koo z gazu na kadym biegu(zbatka ty 52 zby) ale problem w tym e jako strasznie lekko go si kopie by moe dlatego e przesiadem si z dr 650 tam trzeba mie kopyto a kaw dziecko 5 letnie przeamie do sedna - czy to sabe spranie? , zanim zapali musz 4/5razy kopa --

fullendix #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

jeszcze pytania
co ile godzin zmienia w tym olej ?
co ile godzin robi remont ?
jak zmierzy godziny w stosunku do spalonej benzyny (bak 6 litrw)