kawa 750

Archie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moe kto chciaby tak kawk? W sumie to nie wiem ile zato to krzycze.
Uszczelka pod goiwic klejona na silikon czego przy zakupie nie zauwayem,
a pozatym to brak adowania. Wsadziem kup kasy w warsztacie w KJ ktry
czasem grupowicze polecaj, ale poza tym niewiele si zmienio. Nie chc
kogo wsadzi na min tak jak to ze mn zrobiono. Poprostu chcsi pozby
tego moto. Mona spoko nim jedzi jak si aduje aku lub zrobi adowanie.
Ja poprostu nie mam do niego ju serca. Jak kto chtny to prosz tel.
667141522.
Pozdrawiam, Arek.

Arni arni.WYWAL@WYTNIJ.motocykle.org

Archie pisze:
Moe kto chciaby tak kawk? W sumie to nie wiem ile zato to krzycze.

jakbys poda rocznik i model byo by atwiej

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Zapek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arni" <arni.WYWAL@WYTNIJ.motocykle.org> napisa
Archie pisze:
Moe kto chciaby tak kawk? W sumie to nie wiem ile zato to krzycze.

jakbys poda rocznik i model byo by atwiej
I orientacyjna cene :-)
Bo dyche to dam w ciemno :-)

Pozdro.
Zapek