Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

Łukasz Jersak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#[dwa].pl

On 2006-09-30 14:58:14 +0200, "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Bo Shoei lepszy? :-)

--
ukasz Jersak

MZ ETZ 250

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisa
moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

bo mamy wielu Rossi :)

James tomciodmc@NOSPAMpoczta.onet.pl

"K.M.C." wrote...
moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu
alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie
kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Bo w PL sa dziwne zwyczaje ;)
Z tego samego powodu R1 sie tak dobrze sprzedaje, a z Hondy jaja sobie duzo
ludzi robi.
Na marginesie dodam ze mam Nolana :)

James
CBR F3 + DeLorean ;)

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

James wrote:
Bo w PL sa dziwne zwyczaje ;)
Z tego samego powodu R1 sie tak dobrze sprzedaje, a z Hondy jaja sobie duzo
ludzi robi.

Mona co wicej o tej Hondzie i R1?

Na marginesie dodam ze mam Nolana :)

Ja niestety HJC, ale przynajmniej nie Shoei :>

--
fv

Nikanor nikanor.WYTNIJ@gazeta.pl

fv <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Ja niestety HJC, ale przynajmniej nie Shoei :>

Dlaczego "przynajmniej nie Shoei"? Mam N101 i Syncroteca II. Nolana zakadam
ju tylko jak w shuji wypior wykadzin. Ciszy, goniejszy, wentylacja do
dupy. Moe dlatego ludzie nie kupuj?

P.S. W N102 chyba wyposayli w Wawie Policj. Wic kto jednak kupuje :)

Nikanor
DL650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nikanor wrote:
fv <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Ja niestety HJC, ale przynajmniej nie Shoei :>
Dlaczego "przynajmniej nie Shoei"?

Aj, le si wyraziem. Hymn pochwalny by na temat Nolana i tak sobie
zaartowaem niewinnie, e niby Shoei gorszy czy co.

Nie wiem co sdzi o marce Nolan. Jak tak ma agodno brzmic nazw.
Kojarzy mi si te (irracjonalnie) z nisk jakoci, to pewnie szara cie
czarnego piaru mnie omotaa...

--
fv

Świdr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Nie naduywaj kwantyfikatorw oglnych, ja i moja nieona mamy po Nolanie nie nie "nikt" ;-)

pzdr
widr

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2006-09-30 14:58:14 +0200, "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

moze dziwne, ale takie pytanie mnie sie nasunelo po przegladnieciu alledrogo. Sporo jest chetnych na AGV, Airoha itd a nowych nolanow nie kupuje nikt..... Dlaczego? macie jakies pomysly-domysly?

Kraza opinie o sredniej jakosci ich produktow, a cena (katalogowo) calkiem niemala. Wystarczy dolozyc ze 4-5 stowek (a moze i mniej) i mozna kupic Shoei lub Arai - a to jednak zdecydowanie wyzsza liga. A skad wiesz, ze na Allegro nikt ich nie kupuje?

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

de Fresz napisa(a):

On 2006-10-01 23:23:00 +0200, "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

[...]

Za tyle to IMHO warto. Za katalogowa 1200 - zdecydowanie nie. W tym budzecie warto tez spojzec na Airoh'a SV55 - blenda to jednak genialny wynalazek. O rozwiazaniu Nolana slyszalem juz od kilku osob niezbyt pochlebne opinie - przy wiekszych predkosciach bzyczy, buczy i wibruje.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

On 2006-10-01 23:23:00 +0200, "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

[...]

czytalem, tylko, pisli tez ze wlasnie glosny bardzo. Piekny jest jego nastepca, ale dawka 1500z zabija ;(

Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

K.M.C. napisa(a):
de Fresz napisa(a):

On 2006-10-01 23:23:00 +0200, "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> said:

[...]

linka zapomnialem
http://www.uhma-bike.pl/akcesoria_szczegoly.php?id=11589

--

de Fresz defresz.WYTNIJ@gazeta.pl

K.M.C. <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisa(a):

> [...]
> wynalazek.

czytalem, tylko, pisli tez ze wlasnie glosny bardzo. Piekny jest jego

Eeeee, no za ta kase to ja nie mam watpliwosci - zaden Airoh tylko Shoei albo Schuberth. BTW ten
pierwszy wlasnie wypuscil nastepce Syncrotec'a za podobna kase.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Sławek slawek_xj.WYTNIJ@gazeta.pl

[...]

pozdro

Witam.

Nie wiem co to znaczy NIKT? Kto takie badania przeprowadzi? Ty??
Ja posiadam Nolana N100 oraz drugiego N30 i uwazam je (wbrew roznym
niejednokrotnie glupim i zaslyszanym "gdziestam") opinia za bardzo dobre!
Przejezdzilem w nich wiele godzin w roznych porach roku i na roznych sprzetach
i nie zaobserwowalem w nich jakis szczegolnych wad co by w innych markach nie
wystepowaly.

Pozdro.

--
Slawek
xj600s

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Sawek napisa(a):
K.M.C. <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisa(a): Witam.

rowniez

Nie wiem co to znaczy NIKT? Kto takie badania przeprowadzi? Ty??

tak ja, to akurat nie wymaga wielkiej filozofii, wpisacnolan i posortowac pod wzgledem ilosci ofert..... oczywiscie caly czas pisze o alledrogo

--
Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

MaciekS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. napisa(a):
[...]

eee... ja mam juz drugiego nolana, jestem zniego (n84) bardzo zadowolony tak jak i z poprzedniego (n81) w ktorym mialem dzwona, przyszlifowalem bokiem glowy o asfalt i wyszedlem bez szwanku, wg mnie dobre kaski

MaciekS
vtr

Boleslaw Maliszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

....ja mam Nolana N61 i nie narzekam. Jakosciowo bez zarzutu - a mocno go
eksploatuje....

--
Boleslaw Maliszewski
SevenFifty

cybersan@gmail.com #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jak spotkalem na Ursynowie policyjne BMW i policyjne Diversion, to obaj
kierownicy mieli po Nolanie.

CyberSan z czarnym XR1000 :)

wojtekp50 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

K.M.C.napisal

[...]

Ja mam X601 i jestem z niego bardzo zadowolony. Pokacie mi kask za niecae 1300 z. o takiej jakoci. Ma bardzo mi w dotyku, bardzo wygodn, antyalergiczn, wyjmowan wycik. M. way 1420g, jet do niego pokrowiec, nosek, zasona na brod, i podwjna szyba pin-lock, nigdy mi nie zaparowaa. Ma najwygodniejsze zapicie jakie kiedykolwiek widziaem, no moe Uwex boss ma lepsze, ale kwestia gustu. Jest do cichy i nigdy nie miaem problemw z aerodynamik nawet przy 250 km/h. Wentylacja jest ok.

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

wojtekp50 napisa(a):

[...]

oeszwmordejea wehiku czasu :-O
  skd, e to wygrzeba ;-)

Krzysiek

Lipszy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "K.M.C." <kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl> napisa w wiadomoci
wojtekp50 napisa(a):

oeszwmordejea wehiku czasu :-O
skd, e to wygrzeba ;-)

sie mowi: " nie wykopuj tropow"

--
Lipszy
K.M. Gryf

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

Uytkownik "wojtekp50" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
K.M.C.napisal

[...]

sebalam #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

moe
cena
tych
kaskw
jest
za
droga
tak
nawiasem
ja
mam
kask
firmy
nolan
stwierdzam
bardzo
bobre
kaski
twarde
kaski

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sebalam pisze:
moe
cena
tych
kaskw
jest
za
droga

po
jak
cholere
odpowiadasz
na
maila
wrzesnia
2006
roku
matole
?

--

delimiter jest zjebany

no wasnie, moze to ktos w koncu wyczyc?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

sebalam #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Arninapisal

wypraszam
sobie
nie
matole
po
prostu
nie
spojrzaem
na
dat
ostatniej
odpowiedzi

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sebalam pisze:
Arninapisal

wypraszam
sobie
nie
matole
po
prostu
nie
spojrzaem
na
dat
ostatniej
odpowiedzi

mhm, a takie formatowanie to uwazasz tez nie jest nienormalne?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Arni pisze:

mhm, a takie formatowanie to uwazasz tez nie jest nienormalne?

Pani na lekcjach nie zwrocila mu uwagi na roznice miedzy enterem a spacja. Stad taka forma a nie inna.

Harley Davidson FXR-C

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:
Arni pisze:

mhm, a takie formatowanie to uwazasz tez nie jest nienormalne?

Pani na lekcjach nie zwrocila mu uwagi na roznice miedzy enterem a spacja. Stad taka forma a nie inna.

o kurcze, nie wpadem na to :)
Aczkolwiek pani od polskiego daa ciaa jesli on nie zauwazy ze cos jest nie tak :)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "sebalam" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl> napisa

twarde
kaski

W Twoim wypadku kask jest zbedny. To ze masz go na co
zalozyc, nie znaczy oznacza ze jest co chronic.

--
Hinek
Deauville i inne..

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sebalam pisze:
stwierdzam
bardzo
bobre
kaski
twarde
kaski

Wiesaw te tak twierdzi. S to statystycznie najczciej pozostawiane kaski na bankomatach. Dlatego nikt ich nie kupuje.

--
Martec - Jelenia Gra
..:: GSF 600S '00

na górę