je

ArtekGS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

    Jest sobie Kto, kto smiga wieczorami na swoim moto... Czasem jest to
18-sta, czasem 23-cia albo i poniej i strasznie mnie meczy kiedy sysze i
widze to. To jest jadna i ta sama osoba. Drani mnie swoim zaciciem do
jazdy, dlatego, ze mnie juz sie nie chce jedzi w tak pogad, tak por, a
on wcia to robi...
    Kolego przesta smiga, bo to niebezpieczne i drani bardzo, a juz po za
mna sezony 12 miesieczne..  ;-)

Pozdrawiam
ArtekGS+TDM

Wojtek.J Wojtek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja wlasnie wrocilem z przejazdzki, ale chyba nie mieszkasz w moich
okolicach ;)
Fakt, ze jazda teraz nie ma wiekszego sensu, bo slisko, opony zimne,
itp. - ale czasem 'to' jest silniejsze.
Pozdr.
--

Wojtek. R1. Czestochowa, Wroclaw.

Dalej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wojtek.J napisa(a):
Fakt, ze jazda teraz nie ma wiekszego sensu, bo slisko, opony zimne,

Jest tak ciepo e jed codziennie.
Ciekawi mnie to co opowiadacie o zimnych oponach, nigdy nie
dowiadczyem rnicy.
Ale te moje s bardzo grube.

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

Wojtek.J wrote:

Fakt, ze jazda teraz nie ma wiekszego sensu,

Bo?

bo slisko,

Gdzie lisko? Na drogach generalnie sucho...

opony zimne,

To pojedzij duej, ni 5 minut - to si rozgrzej ;)

ArtekGS wrote:
[...]

O swoje lenistwo masz pretensje do kogo innego? ;->

    Kolego przesta smiga,

Pies ogrodnika - nieadnie ;->

bo to niebezpieczne

Dlaczego?

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 23.12.2006 ArtekGS <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

jazdy, dlatego, ze mnie juz sie nie chce jedzi w tak pogad, tak por, a
on wcia to robi...

Kup mu kalendarz.

Pozdr
newrom ;>
--
Transalp XL600v - sprzedalem :(
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl

Bablor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

   Jest sobie Kto, kto smiga wieczorami na swoim moto... Czasem jest to
18-sta, czasem 23-cia albo i poniej i strasznie mnie meczy kiedy sysze i
okolice ani godziny nie pasuja, ale tez sobie jeszcze latam troszke :]
co wiecej wczoraj moja siostre pierwszy raz posadzilem na moto (za
plecaczka!) - najpierw rundka wokol osiedla, meldunek rodzicom ze zyje i ani
mysli wracac do domu, a potem do oszoloma i powrot wydluzona trasa, bo
dziecko dostalo takiego banana ze hej ;DDD
a taki grzeczny kujon byl... ;PPPP

Wesolych i bezpiecznych Wam wszystkim..
Malboro: zdrowiej chlopie, sprzet tez boli, ale jednak jest wymienialny,
bedzie dobrze :)
BTW - tez niedawno wyjechal mi polonez - moze one tak fabrycznie maja? :-/

pozdrowki
Bablor

--

***
Piotr Wiechetek

Chomski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ArtekGS wrote:
    Jest sobie Kto, kto smiga wieczorami na swoim moto...

Ja jed praktycznie codziennie. Pogoda znona, sucho, czasem sonecznie - czego chcie wicej? :-)

Pozdrawiam,
Chomski
JAWA 350TS

na górę