jazda testowa po wymiane napedu i zaj

PanAdol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Takie tam.
Zalozylem nowke did xringa i oczywiscie zebatki. Wyjechalem pol h temu na
test. Mieszkam gdzies 1km od najblizszego lasu. Jak tylko wyjechalem z domu
na mojej ulicy(boczna z kostki) ujrzalem zajca :)
jak to zajac - widzi swiatlo to sie gapi,podjezdzam to troche ucieka. I tak
mialem z 10 min fantastycznej zabawy i na awaryjnych (Wreszcie sie przydal
ten nowy dla mnie w moto wynalazek !!) naprowadzilem go niestety rowniez
przez ruchliwa droge do najblizszego lasu.
Pomachal i wszoku pobiegl do swoich ;)
Dostane jakas nagrode ?? ;)
Pzdr
PanAdol
Triumph Tiger "Girlie"

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "PanAdol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:gtafh3$qc0$1inews.gazeta.pl...
[...]

No chyba na gow upade e jeszcze miaby by nagrodzony. Nagrod to by dosta gdyby wieczr zakoczy w takim stylu:
http://gotowanie.onet.pl/7241,0,1,zajac_w_smietanie,ksiazka_przepis.html

Wojtek

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2009-04-29 23:06:41 +0200, "PanAdol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Jak tylko wyjechalem z domu
na mojej ulicy(boczna z kostki) ujrzalem zajca :)

Phi. Zajc, te co.
Wracam sobie w zesz niedziel na Cigniku z toru w omiankach, jad ancfaltem, bo w lasku Bemowskim za duo jubojwek rowerzystw, wjedam do lasku w pobliu gdzie Etrady zakrca w Radiow (lasek na obrzeach DC), patrz - co duego szarego (okulary przeciwsoneczne miaem, po wjechaniu w cien jakos tak na tle zieleniny sabo byo wida, tymbardziej e ju si wieczr robi). Myl, konar jaki, aboco. Jak byem bliej, okazao si e przy skraju drogi stoi sobie klempa i spokojnie wpierdziela listki... Faken, ale to wielkie bydle, siedzc na niemaym enduraku, patrzyem si jej w oczy.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

KJ Siła Słów KJ@noway.com

de Fresz pisze:
patrzyem si jej w oczy.

Ale zakochales sie czy nie ?

KJ

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2009-04-30 08:55:21 +0200, KJ Sia Sw <KJ@noway.com> said:

patrzyem si jej w oczy.

Ale zakochales sie czy nie ?

Owszem, ale to bya bardzo przelotna mio.

SiW reklamacjeWYTNIJTO@yahoo.com

On 2009-04-30 08:55:21 +0200, KJ Sia Sw <KJ@noway.com> said:

> Ale zakochales sie czy nie ?

Owszem, ale to bya bardzo przelotna mio.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

To miejsce gdzie j spotkaes si osiowe Bota nazywa nie bez kozery.
Tutaj fotka modego z jesieni.
http://picasaweb.google.com/0PituPitu0/NowyFolder2#5266751297224088178

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

de Fresz pisze:

Owszem, ale to bya bardzo przelotna mio.

znaczy wykorzystales i odjechales ?

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

On 2009-05-01 19:56:32 +0200, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Owszem, ale to bya bardzo przelotna mio.

znaczy wykorzystales i odjechales ?

Kto musi dba o opinie motonitw, nie?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco