jakiego quada wybrac do 6000? byle firmowy

blaster123 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

witam

jakiego polecicie mi quada?(do 6000zl i bile firmowy)

z gory dzieki  z odp

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 01.11.2016 o 21:15, blaster123 pisze:
witam

jakiego polecicie mi quada?(do 6000zl i bile firmowy)

kup dowolnego byle na faktur na firm i bdzie firmowy

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego waciciel to chuj.
Piszc przez bramk na newsy dostajesz na dzie dobry -50 do lansu.
Jeli masz zamiar o co zapyta to poszukaj jak skonfigurowa czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeli nie potrafisz tego zrobi to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

na górę