jakie enduro lub cross?

rysiek99 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_spoko.pl

Siema, chciabym kupi jakie enduro lub crossa. Mam dylemat bo NW co wybra. Mylaem nad Kawasaki kx 80 ale pono czsto si psuje. Jest jeszcze jeden problem poniewa mam 1,45 wzrostu. :-)  Pomoe kto?

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2014-06-15 23:19, rysiek99 pisze:
Siema, chciabym kupi jakie enduro lub crossa. Mam dylemat bo NW co
wybra. Mylaem nad Kawasaki kx 80 ale pono czsto si psuje. Jest
jeszcze jeden problem poniewa mam 1,45 wzrostu. :-)  Pomoe kto?

Ale bardziej enduro czy bardziej cross ? W sensie bdziesz lata po drkach I DROGACH czy wertepach jak na torze crossowym ? Kwestia nie tylko konstrukcji motocykla, ale i pojemnoci, Twojego wieku i uprawnie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

rysiek99 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_spoko.pl

Magic napisal

[...]

Chyba bardziej enduro a lata to BD gwnie po drogach polnych. Chodzi mi o to eby by troch niszy a pojemno to tak 80-125 CC.

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2014-06-16 16:52, rysiek99 pisze:
Magic napisal

[...]

Przymierz si do Suzuki DR 125.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

rysiek99 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_spoko.pl

Przymierz si do Suzuki DR 125.

Ma kto jeszcze jakie propozycje? Tylko aby moto nie byo zbyt wysokie, tak abym dotyka ziemi:-) --

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rysiek99" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_spoko.pl> napisa w wiadomoci news:38e3c6ee1fa2abcef0061df8437a6bec$1grupy.scigacz.pl...

Ma kto jeszcze jakie propozycje? Tylko aby moto nie byo zbyt wysokie, tak abym dotyka ziemi:-)

Wydaje si, e i tak par razy "dotkniesz ziemi" :-)

Szymon

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Tue, 17 Jun 2014 15:05:38 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za rysiek99
wyklawiaturowal co nastepuje:

Przymierz si do Suzuki DR 125.

Ma kto jeszcze jakie propozycje? Tylko aby moto nie byo zbyt wysokie,
tak abym dotyka ziemi:-)

Kady motocykl enduro mona obniy o par centymetrw za pomoc dogbones
w tylnym zawieszeniu.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

W dniu 2014-06-18 12:05, Piotr Klimek pisze:

Ka

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-06-15 23:19, rysiek99 pisze:
Mam dylemat bo NW co

NW? PKP BHP i PKO.
ZCHP wraz z PCK powinny PMC

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'w, nadwozi rajdwek
przerbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

__Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wed, 18 Jun 2014 07:03:54 +0200 MarcinJM <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Mam dylemat bo NW co

NW? PKP BHP i PKO.
ZCHP wraz z PCK powinny PMC

"Ani PZU, ani PKP, tylko, tylko WC!" :-)

na górę