jakie ciuchy i buty na crossa?

quorek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac. Podobaja mi sie
buty serii Alpinestars tech 10. czy warto je zakupic?

kamerdol papim@FUCKSPAM.o2.pl

Uytkownik "quorek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac. Podobaja mi sie
buty serii Alpinestars tech 10. czy warto je zakupic?

Bo ja wiem, nie s zbyt adne jak dla mnie... Warto kupi SIDI Crossfire bo
s bardzo estetyczne...

--
Pozdrowienia
Kamil

Marek B #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

quorek pisze:
Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac. Podobaja mi sie buty serii Alpinestars tech 10. czy warto je zakupic?
To dobre buty jednak wygldem bym si nie sugerowa jeeli chodzi o obuwie tylko trwaoci i wodoszczelnoci.
Lataem w t10 ale kolano si przekrcio bo porzdnych ochraniaczy na kolana nie zakupiem wic lepiej wyda par stwek mniej na buty i zakupi Asteriski na kolana.

Marek
crf250x

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

quorek napisa(a):
Szukam stroju na crossa. Bardzo prosze o porade co wybrac.

Answer Racing oraz 661, dobre i przystpne cenowo. Np. tu - www.motorista.pl

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):

Answer Racing oraz 661, dobre i przystpne cenowo.

661 to porazka jakosciowa. Najdrozszy model rekawiczek rozpadl mi sie po pierwszym wyjezdzie w teren. Zbroja juz lepiej, ale tez nie wroze jej dlugiej kariery (tez najdrozszy model).

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dapanis
Krakuf - Elyta Grp

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Kamil Nowak 'Amil' napisa(a):
Magic napisa(a):

Answer Racing oraz 661, dobre i przystpne cenowo.

661 to porazka jakosciowa. Najdrozszy model rekawiczek rozpadl mi sie po pierwszym wyjezdzie w teren.

O rany, co Ty tam wyprawia ? :)

Zbroja juz lepiej, ale tez nie wroze jej dlugiej kariery (tez najdrozszy model).

Hmmmm ...

--

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Zbroja juz lepiej, ale tez nie wroze jej
dlugiej kariery (tez najdrozszy model).

mam tak i nie bardzo wiem jak mona to zniszczy, chyba szkoda by byo
zdrowia.

ja w swojej ju liwki z drzewa strzsaem i wyglda Like New:)

pozdrawiam
rafa
450exc

Blondyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Najdrozszy model rekawiczek rozpadl mi sie po
pierwszym wyjezdzie w teren. Zbroja (tez najdrozszy model).

Snob!

:P

--
Blondyn