jak sprawdzi

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Witam, poraz n-ty,
poniewa jestem motem z niemieckiego a patrze tpo w niemiecki DR i staram sie ustali rok produkcji mojej suzi. Ustaliem dat pierwszej rekestracji na 93 rok, ale w pozycji 6. opisanej jako "datum zu K" mam wpisany rok 1987 i pytam o co chodzi? Ktra pozycja w DR to rok produkcji, mam oba I i II.
BTW moe kto po VIN-ie moe to sprawdzi to podam.

Krzysiek
GSXF

boogie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. napisa(a):
[...]

poszukaj w internecie serwiswki do twojego moto - gdybym byl toba to
zaczal bym od przejzenia bazy linkow ze strony http://www.riders.pl

W serwisowce bedziesz mial dokladny opis numerow umieszczonych na ramie
/ silniku.

boogie

marc_in #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

K.M.C. napisa(a):

[...]

W punkcie K masz numer homologacji, pod poz. (6) masz date tejze. Nie ma ona nic wspolnego z data produkcji. Sprobuj wg VIN, rok prod. 93 powinien miec na 10 miejscu literke "P". Ale nie wszyscy producenci stosuja kodowanie roku produkcji.

marc_in
fjoterka

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 06.12.2006 marc_in <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

ona nic wspolnego z data produkcji. Sprobuj wg VIN, rok prod. 93
powinien miec na 10 miejscu literke "P". Ale nie wszyscy producenci

A jak wszystko zawiedzie (wlacznie z przekopywaniem sie przez setke emili na
preclu i milion stron zaproponowanych przez gugla) warto zadzwonic do
ASO/dilera i grzecznie poprosic o sprawdzenie.

Transalp XL600v - sprzedam. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M282167
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00

na górę