jak doda

luk-as #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam serdecznie wszystkich.Posiadam kawasaki Z 750 2008 rok.pytanie
brzmi jak mgbym doda mu par konikw.wolabym nie ingerowac w
silnik bo myl to bdzie dosy kosztowne mam raczej na myli jakis
chip wydech czy filtr.czekam na propozyje i sprawdzone rozwiazania.

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Sat, 26 Feb 2011 05:01:03 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za luk-as
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Czesc,
Najskuteczniej bedzie wymienic go na Z1000, cala reszta taniego tuningu
poprawi Ci tylko samopoczucie, ale nie zmieni za wiele na wykresach.

Jak dolozysz power commandera, filtr KN, pelny zestaw wydechowy i jeszcze
komus zaplacisz, zeby to sensownie zestroil to pewnie sie okaze, ze taniej
byloby jednak zamienic na Z1000 :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

rozumiem , e cigasz si na torze lub planujesz takie ciganie
W takim razie na pewno jest sporo firm ktre profesjonalnie zajmuj si tuningiem motocykli. Jeli chcesz osiga jak najlepsze wyniki w zawodach to ni ma zbyt wysokiej ceny, liczy si kady gram masy i kady uamek konika. Mona zacz od lekkich setw podnki, klamki, dwignie. Lekkie torowe owiewki , chip na zapon ?? nie wiem czy jest do twojej suzi. Sportowy wydech.

Jeli moto kupie niedawno to: naucz si korzysta z tego co masz na maxa.
Tuning zacznij od namalowania czerwonych byskawic na zbiorniku to jakie 10 KM wicej jak dooysz kolorowe nalepki/obrcze na koa to kolejne 5KM  :)

--
Sysek

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-02-26 17:42, Sysek pisze:
[...]

Z 750, to nie jest torowy motocykl

Michal V-R
gg 9409047
yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

marider marider_CUT#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-02-26 11:01, Micha V-R pisze:
[...]

Ale pogrzebac mozna, zalezy ile ma koles kasy na dodatki. Najprostszy to filtr K&N, PC3 i pelny uklad - za pi razy oko 3-6 tys zl w zaleznosci na co sie gosc szarpnie.

Dobra rada - zmien motocykl, wyjdzie najtaniej :>

Pzdr
PS: "chip na zaplon"? A co to takiego??? ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Pzdr
PS: "chip na zaplon"? A co to takiego??? ;)

Co by to nie byo :) moe pomoe.
Ludzie ....zastanwcie si ponad 100 kucykw i 78Nm poniej 4s do 100 i ponad 220km/h
jak na pierwsze moto ...a tym mi tu pachnie ... to sporo , zreszt jak na golasa.
Tak sobie po po prostu zadaj pytanie do czego ta wiksza moc ????
Albo jest to pierwsze moto pytajcego lub ten czowiek nigdy na golasie nie lata.
Tutaj rada jest dobra ...jak mu si spieszy w krzaki to niech zmieni motocykl. Jest tyle fajnych golasw z wiksz moc na podkrcanie tej Zetki szkoda kasy.

A moe tak sam pytajcy powie do czego mu tej mocy trzeba ... no bo nie wiem a mnie to strasznie nurtuje.
Tym bardziej, e troch polataem golasami i wiem o czym gadam.

Faktycznie Z750 to nie jest motocykl torowy , ale nikt nie powiedzia, e nie mona takiego sprzta na tor zacign. Przykad ... kiedy tam by nawet jaki puchar klasy hornet 600.

Sysek

na górę