Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy
Krakuf

On 2010-03-30, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
temperatury? rozgrzane kolanko. Moturowe kolanko. Przecietnego
motocykla. +- 100 stopni. Celcjusza. Cos jeszcze mam doprezycowac?

Temperatura na dworze/polu, predkosc pojazdu, obroty, sklad mieszanki
w proporcji powietrze/paliwo.

A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

Po co Ci to?
--
Artur
ZZR 1200

On Tue, 30 Mar 2010 07:39:50 +0000 (UTC), AZ
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Temperatura na dworze/polu, predkosc pojazdu, obroty, sklad mieszanki
w proporcji powietrze/paliwo.

blablabla

A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

Przeregul se tego pascia, albo zmien termometr ;)

Po co Ci to?

Musi policzyc ile sie ma smazyc kotlet.

PS. http://www.technique.pl/51/tab1.jpg
PPS. http://www.technique.pl/51/tab2.jpg
PPPS. http://www.technique.pl/index.php?p=51
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:csb3r55jra1m12fd651m9jehhvq154e1ih4ax.com...
A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

Przeregul se tego pascia, albo zmien termometr ;)

Qrde, na postoju potrafi by czerwonawe, to musi by ciepe :-)

b.

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

stawiam na pincet z groszeem
jak by miao osiemset to by siem normalnie na czerwono-pomaraczowo
swiecio
huck

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Polsza.pl

huck pisze:
[...]

Na wisniowo mnie sie w WSK swiecilo kiedys, gdym przebijal sie przez teren. Wiec te 700 z plusem moglo miec.
Ale to byl wypadek szczegolny. Normalnie gdzies kolo 400-500stC chyba mialo, bo jakzem pierwszy raz sobie kolankiem po lydce przejechal, to... Oj! To byl moment! ;)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zbigi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#Polsza.pl> napisa w wiadomoci news:hp6q09$k3o$2news.onet.pl...

[...]

"Blizny znacz pami cierpie"
Jak powiedzieli w synnym, olejowym, odcinku  nieodaowanej "Sondy".

--
Jasio
vx etz

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-30 09:39, AZ pisze:

A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

Moje przy glowicy ma ok 100 st, nizej ma 90 , a pozniej zbiega sie w jedno z pozostalymi trzema ;-)

Micha V-R
gg 9409047

yje si raz, potem si tylko straszy

na górę