Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

honda cb 750 nighthawk - porady?

1

29/10/2006 12:35

locooka #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam. Niedawno kupiem seven-fifty nighthawk i chciabym od was uzyska na temat tego motorku jakie informacje, co o nim sdzicie itp. Jest to mj pierwszy motor.

--
Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

2

29/10/2006 17:07

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ahoj,
"locooka" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> wrote in message
news:af2e1f7ff058f37d895daa625dfca67e$1grupy.scigacz.pl...
Witam. Niedawno kupiem seven-fifty nighthawk i chciabym od was uzyska
na temat tego motorku jakie informacje, co o nim sdzicie itp. Jest to
mj pierwszy motor.

Jestes kolejnym przejawem dziwnej mody ktora ostatnio zapanowala: ludzie
najpierw kupuja a pozniej pytaja o zdanie. Napewno chcesz wiedziec skoro juz
jestes wlascicielem? ;-) Troche przyciezkie jak na pierwsze.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

3

29/10/2006 16:21

locooka #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Kefir kupiem dlatego ten motor, bo jest bardzo zadbany. Jedzi nim mj kolega, ktry cacka si z nim jak z maym dzieckiem. rocznik '92 a ma przejechane 15000 mil. wylij mi maila to przele ci par fotek i sam ocenisz.
pozdrawiam


--
Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

4

29/10/2006 17:40

Krzysztof Kolaczkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

locooka <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> wysa[a] w wiat :

Kefir kupiem dlatego ten motor, bo jest bardzo zadbany. Jedzi nim mj
kolega, ktry cacka si z nim jak z maym dzieckiem. rocznik '92 a ma
przejechane 15000 mil.

Motocykl powiniene kupowa te ze wzgldu na siebie, a nie tylko na
niego :)

--
Kylo, DR350, R1150GS

5

29/10/2006 19:23

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

locooka napisa(a):
Kefir kupiem dlatego ten motor, bo jest bardzo zadbany.

A nie dlatego, ze chciales? :P
Ja tam sie nie znam ale kurde jakem zostal zaplodniony, tom sie zapytal, czy aby slusznie sie napalam. Po kupnie, to juz byzysensu troche :)

wylij mi maila to przele ci par fotek i sam ocenisz.

Kefirku... wyslij mu majla... plizz :)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

6

29/10/2006 21:41

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir kupiem dlatego ten motor, bo jest bardzo zadbany. Jedzi nim mj
kolega, ktry cacka si z nim jak z maym dzieckiem. rocznik '92 a ma
przejechane 15000 mil. wylij mi maila to przele ci par fotek i sam
ocenisz.

Tak dla statystyk zapytam, jezdziles czyms wczesniej(oprocz tego na kursie),
50ccm/skutery?
Ile masz lat?
Puszke masz?
Jak sadzisz, po czym beda identyfikowac Twoje zwloki? ];->

7

29/10/2006 17:53

kiviRebel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

locooka wrote:
Witam. Niedawno kupiem seven-fifty nighthawk i chciabym od was uzyska na temat tego motorku jakie informacje, co o nim sdzicie itp. Jest to mj pierwszy motor.

-- Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Jak dla mnie to NH 750 to troche za duy sprzt na pierwsze moto. Mona sobie oczywicie powiedzie "bd jedzi ostronie i bezpiecznie - przecie jestem rozwany" - owszem, ale nawet najbardziej opanowani maj czasami ochot da po garach na skrzyowaniu - zwaszcza na pierwszym moto - nie wmwisz mi, e jak widzisz obok jakie ciecia w BMW M3 naciskajcego na gaz na luzie i patrzcego na Ciebie z wyzwaniem to nie pojawia Ci si myl o "pokazaniu mu kto tu rzdzi" :P

Ja sam mam Rebel 125 i miaem kilka niebezpiecznych sytuacji - a strach pomyle co by byo, gdyby na budziku mia nie 80 km/h a 180 km/h - na seven fifty to cakiem prawdopodobne...

Moja rada byaby taka, eby wzic sobie CB 250 lub gra 450 na pierwsze moto a teraz? Teraz to ju za duo nie da si zrobi poza objerzeniem zdj powypadkowych i lekcji pokory :/

8

29/10/2006 21:36

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kiviRebel napisa(a):
moto - nie wmwisz mi, e jak widzisz obok jakie ciecia w BMW M3 naciskajcego na gaz na luzie i patrzcego na Ciebie z wyzwaniem to nie pojawia Ci si myl o "pokazaniu mu kto tu rzdzi" :P

Ale we.. BMW M3? Z czym do ludzi? Bez 100KM, sportowych opon, obycia na torze to mona jedynie udowodni "cieciowi", e samochody s szybsze ni motocykle. Duo. Co zreszt moim zdaniem w przypadku akurat M3 czy Subaru Imprezy jest prawd.

Moe si myl. Moe SF ma wikszego kopa ni mi si zdaje. Ale ... chyba jest bez szans. No chyba e do najbliszych wiate.

Ja si nie cigam, jak nie mam pewnoci e wygram. Jeden z drugim si rozochoci i potem nie odpuci kiedy trzeba. Rozwali kogo i bdzie na mnie...

--
fv
Zuzia GS 500

9

29/10/2006 20:51

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29.10.2006 fv <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Ale we.. BMW M3? Z czym do ludzi? Bez 100KM, sportowych opon, obycia na
torze to mona jedynie udowodni "cieciowi", e samochody s szybsze ni
motocykle.

A jechales juz na jakims motocyklu ? :-)
BTW im bardziej ten na pasie obok chce sie scigac, tym wolniej ruszam. Jak
przegazowki robi koles za mna to wtedy spierdzielam jak sie da.

Pozdr
newrom
--
XL600v Zebra wrobelkoerca i motorkerkpr
http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Suche buty na motorze?? - BEZ SENSU!

10

29/10/2006 22:26

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):
Dnia 29.10.2006 fv <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:
Ale we.. BMW M3? Z czym do ludzi? Bez 100KM, sportowych opon, obycia na torze to mona jedynie udowodni "cieciowi", e samochody s szybsze ni motocykle.
A jechales juz na jakims motocyklu ? :-)

Nie, w sumie to nie. Na razie tylko CBF250 i GS500. Stukonnego litra jeszcze nie dosiadaem.

BTW im bardziej ten na pasie obok chce sie scigac, tym wolniej ruszam. Jak
przegazowki robi koles za mna to wtedy spierdzielam jak sie da.

Rwniez moim zdaniem to zdecydowanie najlepsza taktyka. Zjecha z drogi.

--
fv
Zuzia GS 500

11

29/10/2006 21:36

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29.10.2006 fv <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Nie, w sumie to nie. Na razie tylko CBF250 i GS500.

Toc gs500 powinien wystartowac szybciej niz takie beemwu, przecie to ma 50KM
i nic nie wazy.

pozdr
newrom
--
XL600v Zebra wrobelkoerca i motorkerkpr
http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Suche buty na motorze?? - BEZ SENSU!

12

30/10/2006 08:48

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski wrote:
Dnia 29.10.2006 fv <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:
Nie, w sumie to nie. Na razie tylko CBF250 i GS500.
Toc gs500 powinien wystartowac szybciej niz takie beemwu, przecie to ma 50KM
i nic nie wazy.

Pierwsze dwa metry - tak. Ale potem automatyczna skrzynia biegw,
elektroniczne czuwanie nad polizgiem k, >200KM, bardzo dobre szerokie gumy
i torowa zawiecha zmiad nie tylko GS500. W M3 przypieszenia katalogowe to
tylko formalno, wciskasz gaz i masz 5s do 100km/h. Po prostu M3 to saby
przykad katamaranu :>

--
fv

13

30/10/2006 09:21

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Pierwsze dwa metry - tak.

ee tam... roznice w mocy, momencie i masie dwoch roznych pojadzow daja o sobie znac dopiero od  jakichs predkosci. Wcale sie nie zdziwie jak taki GS czy CB bedzie szedl rowno (albo lepiej) z M3 do predkosci 80 czy 100 kmph.

--
ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

14

31/10/2006 15:25

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"ARO"  napisa
Uytkownik "fv"  napisa :

Pierwsze dwa metry - tak.

ee tam... roznice w mocy, momencie i masie dwoch roznych pojadzow daja o
sobie znac dopiero od  jakichs predkosci.


np. sia bezwadnoci od 0 km/h

--

Pozdrawiam
Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

15

30/10/2006 09:21

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Pierwsze dwa metry - tak.

ee tam... roznice w mocy, momencie i masie dwoch roznych pojadzow daja o sobie znac dopiero od  jakichs predkosci. Wcale sie nie zdziwie jak taki GS czy CB bedzie szedl rowno (albo lepiej) z M3 do predkosci 80 czy 100 kmph.

--
ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

16

31/10/2006 15:25

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"ARO"  napisa
Uytkownik "fv"  napisa :

Pierwsze dwa metry - tak.

ee tam... roznice w mocy, momencie i masie dwoch roznych pojadzow daja o
sobie znac dopiero od  jakichs predkosci.


np. sia bezwadnoci od 0 km/h

--

Pozdrawiam
Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

17

30/10/2006 09:21

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Pierwsze dwa metry - tak.

ee tam... roznice w mocy, momencie i masie dwoch roznych pojadzow daja o sobie znac dopiero od  jakichs predkosci. Wcale sie nie zdziwie jak taki GS czy CB bedzie szedl rowno (albo lepiej) z M3 do predkosci 80 czy 100 kmph.

--
ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

18

31/10/2006 15:25

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"ARO"  napisa
Uytkownik "fv"  napisa :

Pierwsze dwa metry - tak.

ee tam... roznice w mocy, momencie i masie dwoch roznych pojadzow daja o
sobie znac dopiero od  jakichs predkosci.


np. sia bezwadnoci od 0 km/h

--

Pozdrawiam
Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

19

29/10/2006 22:02

kiviRebel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

fv wrote:
kiviRebel napisa(a):
moto - nie wmwisz mi, e jak widzisz obok jakie ciecia w BMW M3 naciskajcego na gaz na luzie i patrzcego na Ciebie z wyzwaniem to nie pojawia Ci si myl o "pokazaniu mu kto tu rzdzi" :P

Ale we.. BMW M3? Z czym do ludzi? Bez 100KM, sportowych opon, obycia na torze to mona jedynie udowodni "cieciowi", e samochody s szybsze ni motocykle. Duo. Co zreszt moim zdaniem w przypadku akurat M3 czy Subaru Imprezy jest prawd.

Moe si myl. Moe SF ma wikszego kopa ni mi si zdaje. Ale ... chyba jest bez szans. No chyba e do najbliszych wiate.

Ja si nie cigam, jak nie mam pewnoci e wygram. Jeden z drugim si rozochoci i potem nie odpuci kiedy trzeba. Rozwali kogo i bdzie na mnie...


Wiesz... nie chodzio mi dokadnie o przypadek SF i M3 tylko generalnie o motyw "cigania". Sdz, e na pierwszym moto takie akcje s... do ryzykowne i chyba lepiej mie wiadomo na zasadzie "nie cigam si, bo moje moto i tak tego nie pocignie" ni "wzibym go, ale chc sobie udowodni, e jestem spokojny"... Bo czasami jednak urktyty w kadym facecie instynkt zwierzaka bierze gr... i lepiej jak si ma pod dup 125 ccm ni 750...

--
CA 125 Rebel

20

29/10/2006 22:02

kiviRebel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

fv wrote:
kiviRebel napisa(a):
moto - nie wmwisz mi, e jak widzisz obok jakie ciecia w BMW M3 naciskajcego na gaz na luzie i patrzcego na Ciebie z wyzwaniem to nie pojawia Ci si myl o "pokazaniu mu kto tu rzdzi" :P

Ale we.. BMW M3? Z czym do ludzi? Bez 100KM, sportowych opon, obycia na torze to mona jedynie udowodni "cieciowi", e samochody s szybsze ni motocykle. Duo. Co zreszt moim zdaniem w przypadku akurat M3 czy Subaru Imprezy jest prawd.

Moe si myl. Moe SF ma wikszego kopa ni mi si zdaje. Ale ... chyba jest bez szans. No chyba e do najbliszych wiate.

Ja si nie cigam, jak nie mam pewnoci e wygram. Jeden z drugim si rozochoci i potem nie odpuci kiedy trzeba. Rozwali kogo i bdzie na mnie...


Wiesz... nie chodzio mi dokadnie o przypadek SF i M3 tylko generalnie o motyw "cigania". Sdz, e na pierwszym moto takie akcje s... do ryzykowne i chyba lepiej mie wiadomo na zasadzie "nie cigam si, bo moje moto i tak tego nie pocignie" ni "wzibym go, ale chc sobie udowodni, e jestem spokojny"... Bo czasami jednak urktyty w kadym facecie instynkt zwierzaka bierze gr... i lepiej jak si ma pod dup 125 ccm ni 750...

--
CA 125 Rebel

21

29/10/2006 22:22

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Ale we.. BMW M3? Z czym do ludzi? Bez 100KM, sportowych opon, obycia na torze to mona jedynie udowodni "cieciowi", e samochody s szybsze ni motocykle. Duo. Co zreszt moim zdaniem w przypadku akurat M3 czy Subaru Imprezy jest prawd.

eeetam... znaczna wiekszosc samochodow na miescie (predkosci do 100kmph) da sie objechac zwyczajnie motocyklem o mocy okolo 50KM na standardowym ogumieniu, tylko z kierownikiem troche potrafiacym jezdzic. Goscia z auta obok, ktory chce sie scigac, najlepiej jest olac cieplym moczem - przynajmniej ja mam z tego wieksza radoche niz z ganiania sie :) a i tak taki gosciu w zakrcie okazuje sie zwyczajn parw.

pozdro!

--
ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

22

29/10/2006 22:39

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ARO napisa(a):
eeetam... znaczna wiekszosc samochodow na miescie (predkosci do 100kmph) da sie objechac zwyczajnie motocyklem o mocy okolo 50KM na standardowym ogumieniu, tylko z kierownikiem troche potrafiacym jezdzic.

Nie chc trolowa, ale ... nie wyobraam sobie eby ktokolwiek da rad BMW M3 majc 50KM (zakadajc, e prowadzcy M3 umie nim jedzi). Wiem, mao widziaem... Ale akurat M3 w akcji miaem okazj zobaczy.

--
fv
Zuzia GS 500

23

29/10/2006 23:01

kiviRebel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

fv wrote:
ARO napisa(a):
eeetam... znaczna wiekszosc samochodow na miescie (predkosci do 100kmph) da sie objechac zwyczajnie motocyklem o mocy okolo 50KM na standardowym ogumieniu, tylko z kierownikiem troche potrafiacym jezdzic.

Nie chc trolowa, ale ... nie wyobraam sobie eby ktokolwiek da rad BMW M3 majc 50KM (zakadajc, e prowadzcy M3 umie nim jedzi). Wiem, mao widziaem... Ale akurat M3 w akcji miaem okazj zobaczy.


No dobra, przepraszam, e rzuciem tym M3 - to by zy przykad, bo rzeczywicie "M3 Power" to nie tylko legenga i nazwa maszynki do golenia :P Wemy np. jak skode octavie czy passata :P
Albo zamiast CB 750 np. tak na przyklad "okoolitrow" cebr :P

--
CA 125 Rebel

24

30/10/2006 08:50

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Nie chc trolowa, ale ... nie wyobraam sobie eby ktokolwiek da rad BMW M3 majc 50KM (zakadajc, e prowadzcy M3 umie nim jedzi). Wiem, mao widziaem... Ale akurat M3 w akcji miaem okazj zobaczy.

Nie mowilem konkretnie o M3, bo znowu z koleji wcale ich tak duzo u nas nie jezdzi. Mialem na mysli znaczna wiekszosc samochodow na naszych drogach, co tez napisalem.

pozdro

--
ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

25

30/10/2006 07:35

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"ARO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:ei362f$l7$1news.onet.pl...

[...] Goscia z auta obok, ktory chce sie scigac, najlepiej jest olac
cieplym moczem - przynajmniej ja mam z tego wieksza radoche niz z ganiania
sie :) a i tak taki gosciu w zakrcie okazuje sie zwyczajn parw.

Napisz cos wiecej o tym stawaniu sie "parowa na zakrecie" - zawsze mi jakos
wychodzilo ze auta na zakretach sa szybsze a usportowione to nawet "bardzo"
szybsze.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

26

30/10/2006 08:41

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Napisz cos wiecej o tym stawaniu sie "parowa na zakrecie" - zawsze mi jakos wychodzilo ze auta na zakretach sa szybsze a usportowione to nawet "bardzo" szybsze.

Dobre, sportowe auto (moto tez) wcale nie swiadczy o tym, ze kierowca jest mistrzunio.

Znowu posluze sie tu okresleniem : "znaczna wiekszosc" samochodziarzy wciska hamulec przed winklem (w winklu) mimo, ze da sie spokojnie zakret przejechac bez zmniejszania predkosci. Taki miszcz prostej ot co. Oczywiscie wcale nie twierdze ze sam umiem doskonale jezdzic. Chcialem tu zwrocic uwage na typow co sie pusz na swiatach/na prostej, a jak przyjdzie co do czego, to sa po prostu miekkie siurki, a ze wygladem i wlasciwosciami mechanicznymi przypomina to parw, czy te inny serdel to chyba jasne :)

To bylo by tak w ramach oftopa.

pozdro

--
ARO
FJ1200
"nie ma boga, jest motr"

27

30/10/2006 09:22

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"ARO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:ei4aa9$v06$1news.onet.pl...
Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Napisz cos wiecej o tym stawaniu sie "parowa na zakrecie" - zawsze mi
jakos wychodzilo ze auta na zakretach sa szybsze a usportowione to nawet
"bardzo" szybsze.

Dobre, sportowe auto (moto tez) wcale nie swiadczy o tym, ze kierowca jest
mistrzunio.

Znowu posluze sie tu okresleniem : "znaczna wiekszosc" samochodziarzy
wciska hamulec przed winklem (w winklu) mimo, ze da sie spokojnie zakret
przejechac bez zmniejszania predkosci. Taki miszcz prostej ot co.
Oczywiscie wcale nie twierdze ze sam umiem doskonale jezdzic. Chcialem tu
zwrocic uwage na typow co sie pusz na swiatach/na prostej, a jak
przyjdzie co do czego, to sa po prostu miekkie siurki, a ze wygladem i
wlasciwosciami mechanicznymi przypomina to parw, czy te inny serdel to
chyba jasne :)

Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak auto ma
w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza trakcje  i do
tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w trakcie hamownia.
Chocby z tych powodow te same zakrety motocyklem biore nieco wolniej.
Oczywiscie jezdze gorzej od lamy, cala uwage koncentrujac na utrzymaniu
czarnego w dole. Od kiedy moto jest cale czarne to juz prawdziwy klopot ;-)

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

28

30/10/2006 09:35

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir:
Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak
auto ma  w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza
trakcje  i do  tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w
trakcie hamownia.

Jak kierownik jest dupa to mu adne auto czy nawet najbardziej wypasiona
trakcja nie pomoe i nie ma co nad tym zbytnio deliberowa. Miaem ju
kiedy styczno z opalonym panem w BMW M5 E39. Na prostej ciko mi si
byo za nim utrzyma. Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie i ju mnie nie
dogoni. Dobre auto to nie wszystko :-)
--
     pozdrawiam
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

29

30/10/2006 09:55

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Fat" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
news:ei4dh2$rh0$1atlantis.news.tpi.pl...
Kefir:
Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak
auto ma  w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza
trakcje  i do  tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w
trakcie hamownia.

Jak kierownik jest dupa to mu adne auto czy nawet najbardziej wypasiona
trakcja nie pomoe i nie ma co nad tym zbytnio deliberowa. Miaem ju
kiedy styczno z opalonym panem w BMW M5 E39. Na prostej ciko mi si
byo za nim utrzyma. Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie i ju mnie nie
dogoni. Dobre auto to nie wszystko :-)

Tfu, az glupio - moze lepszy ze mnie puszkarz niz moturzysta ;-) Powtorze
sie: nie tworzcie pls reguly bazujac na pojedynczych przypadkach, chlopaki.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

30

30/11/2006 22:19

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):

Tfu, az glupio - moze lepszy ze mnie puszkarz niz moturzysta ;-)

akurat tu nie ma nic do smiechu, patrzac na twe wypociny...

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl
Kawasaki ZZR 1100 '99
** c2h5oh Garage Team **

31

30/10/2006 09:11

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Fat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie...

A jak jest +10 i pada deszcz to te tak ganiasz te beemwice? Czy wtedy maj
za dobr trakcj?

Nikanor
DL650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

32

30/10/2006 18:05

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nikanor:
Fat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie...
A jak jest +10 i pada deszcz to te tak ganiasz te beemwice? Czy wtedy
maj  za dobr trakcj?

e jery, wiedziaem, e si kto przyczepi. Przecie to si rozumie samo
przez si, e jednym z czynnikw potrzebnych do objechania puszki moturem s
m.in. sprzyjajce warunki pogodowe.
--
     pozdrawiam
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

33

30/10/2006 09:22

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"ARO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:ei4aa9$v06$1news.onet.pl...
Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Napisz cos wiecej o tym stawaniu sie "parowa na zakrecie" - zawsze mi
jakos wychodzilo ze auta na zakretach sa szybsze a usportowione to nawet
"bardzo" szybsze.

Dobre, sportowe auto (moto tez) wcale nie swiadczy o tym, ze kierowca jest
mistrzunio.

Znowu posluze sie tu okresleniem : "znaczna wiekszosc" samochodziarzy
wciska hamulec przed winklem (w winklu) mimo, ze da sie spokojnie zakret
przejechac bez zmniejszania predkosci. Taki miszcz prostej ot co.
Oczywiscie wcale nie twierdze ze sam umiem doskonale jezdzic. Chcialem tu
zwrocic uwage na typow co sie pusz na swiatach/na prostej, a jak
przyjdzie co do czego, to sa po prostu miekkie siurki, a ze wygladem i
wlasciwosciami mechanicznymi przypomina to parw, czy te inny serdel to
chyba jasne :)

Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak auto ma
w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza trakcje  i do
tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w trakcie hamownia.
Chocby z tych powodow te same zakrety motocyklem biore nieco wolniej.
Oczywiscie jezdze gorzej od lamy, cala uwage koncentrujac na utrzymaniu
czarnego w dole. Od kiedy moto jest cale czarne to juz prawdziwy klopot ;-)

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

34

30/10/2006 09:35

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir:
Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak
auto ma  w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza
trakcje  i do  tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w
trakcie hamownia.

Jak kierownik jest dupa to mu adne auto czy nawet najbardziej wypasiona
trakcja nie pomoe i nie ma co nad tym zbytnio deliberowa. Miaem ju
kiedy styczno z opalonym panem w BMW M5 E39. Na prostej ciko mi si
byo za nim utrzyma. Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie i ju mnie nie
dogoni. Dobre auto to nie wszystko :-)
--
     pozdrawiam
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

35

30/10/2006 09:55

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Fat" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
news:ei4dh2$rh0$1atlantis.news.tpi.pl...
Kefir:
Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak
auto ma  w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza
trakcje  i do  tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w
trakcie hamownia.

Jak kierownik jest dupa to mu adne auto czy nawet najbardziej wypasiona
trakcja nie pomoe i nie ma co nad tym zbytnio deliberowa. Miaem ju
kiedy styczno z opalonym panem w BMW M5 E39. Na prostej ciko mi si
byo za nim utrzyma. Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie i ju mnie nie
dogoni. Dobre auto to nie wszystko :-)

Tfu, az glupio - moze lepszy ze mnie puszkarz niz moturzysta ;-) Powtorze
sie: nie tworzcie pls reguly bazujac na pojedynczych przypadkach, chlopaki.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

36

30/11/2006 22:19

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):

Tfu, az glupio - moze lepszy ze mnie puszkarz niz moturzysta ;-)

akurat tu nie ma nic do smiechu, patrzac na twe wypociny...

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl
Kawasaki ZZR 1100 '99
** c2h5oh Garage Team **

37

30/10/2006 09:11

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Fat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie...

A jak jest +10 i pada deszcz to te tak ganiasz te beemwice? Czy wtedy maj
za dobr trakcj?

Nikanor
DL650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

38

30/10/2006 18:05

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nikanor:
Fat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie...
A jak jest +10 i pada deszcz to te tak ganiasz te beemwice? Czy wtedy
maj  za dobr trakcj?

e jery, wiedziaem, e si kto przyczepi. Przecie to si rozumie samo
przez si, e jednym z czynnikw potrzebnych do objechania puszki moturem s
m.in. sprzyjajce warunki pogodowe.
--
     pozdrawiam
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

39

30/10/2006 09:22

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"ARO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:ei4aa9$v06$1news.onet.pl...
Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Napisz cos wiecej o tym stawaniu sie "parowa na zakrecie" - zawsze mi
jakos wychodzilo ze auta na zakretach sa szybsze a usportowione to nawet
"bardzo" szybsze.

Dobre, sportowe auto (moto tez) wcale nie swiadczy o tym, ze kierowca jest
mistrzunio.

Znowu posluze sie tu okresleniem : "znaczna wiekszosc" samochodziarzy
wciska hamulec przed winklem (w winklu) mimo, ze da sie spokojnie zakret
przejechac bez zmniejszania predkosci. Taki miszcz prostej ot co.
Oczywiscie wcale nie twierdze ze sam umiem doskonale jezdzic. Chcialem tu
zwrocic uwage na typow co sie pusz na swiatach/na prostej, a jak
przyjdzie co do czego, to sa po prostu miekkie siurki, a ze wygladem i
wlasciwosciami mechanicznymi przypomina to parw, czy te inny serdel to
chyba jasne :)

Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak auto ma
w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza trakcje  i do
tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w trakcie hamownia.
Chocby z tych powodow te same zakrety motocyklem biore nieco wolniej.
Oczywiscie jezdze gorzej od lamy, cala uwage koncentrujac na utrzymaniu
czarnego w dole. Od kiedy moto jest cale czarne to juz prawdziwy klopot ;-)

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

40

30/10/2006 09:35

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir:
Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak
auto ma  w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza
trakcje  i do  tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w
trakcie hamownia.

Jak kierownik jest dupa to mu adne auto czy nawet najbardziej wypasiona
trakcja nie pomoe i nie ma co nad tym zbytnio deliberowa. Miaem ju
kiedy styczno z opalonym panem w BMW M5 E39. Na prostej ciko mi si
byo za nim utrzyma. Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie i ju mnie nie
dogoni. Dobre auto to nie wszystko :-)
--
     pozdrawiam
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

41

30/10/2006 09:55

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Fat" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
news:ei4dh2$rh0$1atlantis.news.tpi.pl...
Kefir:
Czy nie generalizujesz na podstawie 1-2 przypadkow? ;-) IMVHO jednak
auto ma  w zakrecie, nawet z kiepskim driverem na pokladzie, lepsza
trakcje  i do  tego mozliwosc hamowania oraz ominiecia przeszkody w
trakcie hamownia.

Jak kierownik jest dupa to mu adne auto czy nawet najbardziej wypasiona
trakcja nie pomoe i nie ma co nad tym zbytnio deliberowa. Miaem ju
kiedy styczno z opalonym panem w BMW M5 E39. Na prostej ciko mi si
byo za nim utrzyma. Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie i ju mnie nie
dogoni. Dobre auto to nie wszystko :-)

Tfu, az glupio - moze lepszy ze mnie puszkarz niz moturzysta ;-) Powtorze
sie: nie tworzcie pls reguly bazujac na pojedynczych przypadkach, chlopaki.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

42

30/11/2006 22:19

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):

Tfu, az glupio - moze lepszy ze mnie puszkarz niz moturzysta ;-)

akurat tu nie ma nic do smiechu, patrzac na twe wypociny...

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl
Kawasaki ZZR 1100 '99
** c2h5oh Garage Team **

43

30/10/2006 09:11

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Fat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie...

A jak jest +10 i pada deszcz to te tak ganiasz te beemwice? Czy wtedy maj
za dobr trakcj?

Nikanor
DL650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

44

30/10/2006 18:05

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nikanor:
Fat <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Pech chcia, e po prostej by krty i rwny odcinek
drogi o dugoci ok. 7-10 km. Odpad po trzecim zakrcie...
A jak jest +10 i pada deszcz to te tak ganiasz te beemwice? Czy wtedy
maj  za dobr trakcj?

e jery, wiedziaem, e si kto przyczepi. Przecie to si rozumie samo
przez si, e jednym z czynnikw potrzebnych do objechania puszki moturem s
m.in. sprzyjajce warunki pogodowe.
--
     pozdrawiam
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

45

30/10/2006 08:57

Bandziur #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Mimo ze dostales z milijon odpowiedzi na twoje pytanie, to ja tez cos
naskrobie. mam NH od jakis 4 sezonow, byl to moj pierwszy japonczyk i moim
zdaniem jak najbardziej nadaje sie na pierwsze moto (tak, mam porownanie),
jezdzi sie nim jak na osle, moc oddaje bardzo spokojnie i od samego dolu.
Wygodna pozycja, dozo miejsca dla pasazera, ma 18 z przodu przez to nie boi
sie dziur, kiera duza i wygodna. Zawieszenie miekkie , zeby nie powiedeziec
za bardzo. Na razie nic mi sie w nim nie spsulo. Zeby nie bylo tak rozowo to
napisze ze hample do d...y (1 tarcza + beben), po jakims czasie stwierdasz
ze zawieszenie tez do d....y, bo z miekkie i nie chche jechac tak jak ty i
silnik. Podsumowujac IMHO technicznie gorszy od Seven fifty, ale nie tak
opatrzony i bardziej mi sie podoba. Tylko zmien kiere (jak masz oryginalna)
bo to nie czoper ;-). w razie pytan od czego pasuja tam czesci(bo w naszych
katalogach nie bardzo NH wystepuje)  , zapotrzebowania na serwisowke czy
jakies inne tam wal na priv.

pozdrawiam

--
Andrzej "Bandziur" Brodziak
Nighthawk 750 '91r
Wow

46

30/10/2006 13:01

lesor lesor@NSop.pl

locooka wrote:
Witam. Niedawno kupiem seven-fifty nighthawk i chciabym od was
uzyska na temat tego motorku jakie informacje, co o nim sdzicie
itp. Jest to mj pierwszy motor.

Sadze, ze dobre miejsce dla Ciebie oprocz pl.rec.motocykle to forum
uzytkownikow SevenFifty i NightHawk. http://www.seven-fifty.prv.pl/forum
Zapraszam, w ciagu poltora roku przerobilismy wiekszosc problemow, ze nie
wspomne o spotkaniach uzytkownikow...
Polecam :o) i zapraszam.
Aha, piata czesc uzytkownikow dosiadla takiego sprzetu w charakterze
pierwszego motocykla.
--
pozdrawiam,
lesor,
CB750 chinskie ''s''
i cos :)

47

29/09/2008 22:52

mateo82 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

locookanapisal

Witam. Niedawno kupiem seven-fifty nighthawk i chciabym od was uzyska
na temat tego motorku jakie informacje, co o nim sdzicie itp. Jest to
mj pierwszy motor.
Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Siema masz jeszcze NH ?  Mateo Honda Night Hawk 750 93r. prawie 100 tys km :)

--
Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/





na górę