honda

hydro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

siemka wszystkim  jestem posiadaczem HONDY CBR 125 r z roku 2010 chcialem z tylu dac szersza opone z tylu obecnie posiadam 100/80 17 cali da rade zalorzyc szersza i tez bym chcial zmienic tunik przy hondzie  poradzicie jaki wybrac

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2015-09-11 o 20:07, hydro pisze:
[...]

Po pierwsze - naucz si uywa wielkich liter i interpunkcji.
Po drugie - zacznij nadawa swoim postom sensowne tematy.

Dlaczego to wane moesz przeczyta w FAQ - link w stopce.

Po trzecie - Zaoenie szerszej opony na posiadan felg zazwyczaj pogarsza prowadzenie, bo cinita brzegami felgi opona odksztaca si od planowanego profilu.
Po czwarte - nie napisae czego oczekujesz od nowego tumika, wic nie wiadomo jaki poleci.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (byy rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

na górę