gsxf 600 szukam owiewek

Bożek Michał bozek_michalBEZSPAMU@op.pl

witam,
poszukuje czci do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

interesuj mnie owiewki gwne - prawa i lewa
kierunkowskazy przednie
szyba
tylnia prawa stopka

jakby kto dysponowa takowym szpejem
prosz o kontakt

Boek Micha
biuro(at)flashboard.pl
tel 501 419 740
gg 9389313

Boek Micha pisze:
witam,
poszukuje czci do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

interesuj mnie owiewki gwne - prawa i lewa
kierunkowskazy przednie
szyba

Pasuja tez od GSXF 750

tylnia prawa stopka

To powinno tez pasowac

Harley Davidson FXR-C

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Boek Micha pisze:
witam,
poszukuje czci do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

interesuj mnie owiewki gwne - prawa i lewa

Ciezko dostac, drogie jak cholera, jesli nie masz za duzo puzli daj do
posklejania.
OIDP na bazarze chcieli za sztuke 600 pln
Ja sobie dalem spokoj i tak predzej czy pozniej moto sie wywali i bedziesz
mial zabawe od nowa.
kierunkowskazy przednie
150 za komplet, ja mam wmontowane w owiewke jakies akcesoryjne.
szyba
Dokupiona w MGG bo orginal byl drogi jak cholera. Mnie szyba kosztowala 130
plus wysylka ale musialem porzezbic z otworami bo nie pasowaly pod stelaz.
I zeby nie bylo to w trzech sztukach nie pasowaly.

Pasuja tez od GSXF 750
Prawda ale to nic nie zmienia :)

tylnia prawa stopka

To powinno tez pasowac

Chyba teraz bedzie niezadlugo motobazar w Lodzi a ja szukalem w ogloszeniach
w Swiecie Motocykli.

BartekGSX6F
Ave1,8
EL

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Boek Micha pisze:
witam,
poszukuje czci do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

Namiar na gocia, ktry specjalizuje si w czciach do GSXF i GSF:

GG 4575876

Wystawia duo na allegro, ale na pewno nie wszystko co ma.

--
Martec - Jelenia Gra
..:: GSF 600S '00

K.M.C. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Boek Micha pisze:
witam,
poszukuje czci do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

interesuj mnie owiewki gwne - prawa i lewa

masakrycznie drogie i niespotykane zbyt czesto. Na allegro sie wystawial gosc ktory robi cos takiego, chyba z Woclawka. Wprawdzie to IMO zywica, ale lepszy rydz niz nic. Sam dlugo szukalem plastikow do tego modelu.
Tak jak zauwazyl Kuczu przod pasuje od 750.

kierunkowskazy przednie
szyba
tylnia prawa stopka

tego to od cholery :-)

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Eskimos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Mon, 30 Mar 2009 13:15:01 +0200, "Boek Micha"
<bozek_michalBEZSPAMU@op.pl> wrote:

poszukuje czci do suzuki gsxf 600 (rocznik 89-95?)

interesuj mnie owiewki gwne - prawa i lewa

Imbryk jest najbrzydszym motocyklem wiata, czy to z owiewkami, czy
bez. A skoro nie widac rnicy... ;P

A czemu do 95? One nie szy czasem do 98?

Darz br,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Pozna

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Eskimos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Imbryk jest najbrzydszym motocyklem wiata, czy to z owiewkami, czy
bez. A skoro nie widac rnicy... ;P
Awcalebonie. Brzydkie to jest jajo.

A czemu do 95? One nie szy czasem do 98?
Prawda.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

TasmaN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Eskimos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:87c2t45gfp648gauphthbmb736ltjp81pe4ax.com...

Imbryk jest najbrzydszym motocyklem wiata, czy to z owiewkami, czy
bez. A skoro nie widac rnicy... ;P

a FJut 1200 to ladny ? ;P

A czemu do 95? One nie szy czasem do 98?

szly do 98 :)

Darz br,
Eskimos

Aaa... na wieki wiekow...,