gpz 600

radekkkkk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam mam pytanie wiecie moze jakim cudem w moim gpz600 w czasie normalnej pynnej jedzie  80 kmh zwalio acuszek rozrzdu?mia kto z was z tym do czynienia?czy w czasie gdy acuszek spad mogo co uszkodzi? Pozdrawiam  --

snoopek www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com

radekkkkk napisal

Witam mam pytanie wiecie moze jakim cudem w moim gpz600 w czasie normalnej
pynnej jedzie  80 kmh zwalio acuszek rozrzdu?mia kto z was z tym
do czynienia?czy w czasie gdy acuszek spad mogo co uszkodzi?
  prawdopodobnie wina napinacza e spad acuch podczas gdy spad acuch,prawdopodobnie toki spodkay sie z zaworami zdejmij gowice to si wszystkiego dowiesz.

365 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "snoopek" <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com> napisa w wiadomoci
radekkkkk napisal

[...]

Demonta gowicy dla przeprowadzenia diagnostyki to dosy radykalne
posunicie na pocztek. Nieprawda?
Pozdrawiam - JK

snoopek www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com

Demonta gowicy dla przeprowadzenia diagnostyki to dosy radykalne
posunicie na pocztek. Nieprawda?

to podpowiec raddddkowi jak sprawdzi czy zawory nie dostay po dupie --

snoopek www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com

Demonta gowicy dla przeprowadzenia diagnostyki to dosy radykalne
posunicie na pocztek. Nieprawda?

Moe i tak   podpowiec raddddkowi jak sprawdzi czy zawory nie dostay po dupie --

radekkkkk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

snoopek napisal

--
Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl

Panowie mieliscie kiedys taki przypadek? jesli tak to jakie sa tego kosekwencje? gowica do wymiany zawory a moze tloki chce wiedziec miniej wiecej  jaki koszt bedzie naprawy Pozdrawiam --

[...]

  Prawdopodobnie to zawory ,tok ,cylinder ,korba .
- a w realu to trzeba zagldn do silnika.
A koszty to zaley jakie czci kupisz gdzie kupisz  najpierw konkretnie musisz wiedzie jakich czci bdziesz potrzebowa.

KillJohn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu czwartek, 16 padziernika 2014 21:08:00 UTC+2 uytkownik snoopek napisa:
radekkkkk napisal

- a w realu to trzeba zagl?dn?? do silnika.

No, mona jeszcze sprawdzi kompresje i zrobi prb olejow.

zakadajc e koa acucha rozrzdu s OK.

KJ

snoopek www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com

KillJohn napisal

No, mona jeszcze sprawdzi kompresje i zrobi prb olejow.

zakadajc e koa acucha rozrzdu s OK.

KJ

Na jego miejscu ja bym nie ryzykowa krci silnikiem  bo tok moe porysowa cylinder jeli korba dostaa

On 2014-10-17, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2014-10-17 19:00, snoopek pisze:

Na jego miejscu ja bym nie ryzykowa

na górę