fiku

wlasti wlastiWYWAL@WYWALop.pl

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-przesluchiwany-ws-wypadku,1,4889970,wiadomosc.html

nie wiem jak dugo utrzyma si link...

popatrzcie na tablic...

.... od uderzenia tak si zega  czy  ten typ tak ma i niektrzy mog wicej...

mi za takie zabawy dzielnicowy pak  naprawia rozum ...
ale panuposu pewnie by si nie odway...

KJ Siła Słów KJ@noway.com

W dniu 2011-10-25 15:57, wlasti pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-przesluchiwany-ws-wypadku,1,4889970,wiadomosc.html

mi za takie zabawy dzielnicowy pak naprawia rozum ...

Widzialem pare takich moto w zyciu.

A Ty moze zloz zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa, najlepiej do swojego dzielnicowego bo jak rozumiem gosc ma zajawke na takie tematy.

KJ

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

masti <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

mi za takie zabawy dzielnicowy pak  naprawia rozum ... ale panuposu
pewnie by si nie odway...

owietlona i widoczna. IMO apie si na legal.

Na pierwszy rzut z oka, motor sam sie nie lapie.
Ale jesli sie nie myle to on po wypadku jest.
A przedtem na pewno byl tam przepisowy blotnik, ktory odpadl przy
zderzeniu zawijajac za soba tablice.
Tak mi fusy mowia.
(A fuj, slodzona byla, moze byc troche niewyraznie;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Songoku "songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisa w wiadomoci
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jaroslaw-walesa-przesluchiwany-ws-wypadku,1,4889970,wiadomosc.html

nie wiem jak dugo utrzyma si link...

http://m.onet.pl/_m/4358ff999bffc2bc757d9871435697f2,0,1,0-1538-5616-2205-0.jpg

widac ze pknita w wyniku wypadku...

wlasti wlastiWYWAL@WYWALop.pl

http://m.onet.pl/_m/4358ff999bffc2bc757d9871435697f2,0,1,0-1538-5616-2205-
0.jpg
widac ze pknita w wyniku wypadku...

jeli rzeczywicie pka i tak to wyglda przez przypadek -

to odszczekuje moje podejrzenia - haha....

art

jeli rzeczywicie pka i tak to wyglda przez przypadek -

http://m.onet.pl/_m/4358ff999bffc2bc757d9871435697f2,0,1,1500-1838-816-805-0.jpg

tu wida jeszcze lepiej - pknity wspornik. I cay ty przeorany

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisa -

to odszczekuje moje podejrzenia - haha....

Czowiek uszedd z "yciem"....bo co za ycie teraz ma :/
Pewnie lubi/kocha moto.
We, daj moe spokj.
Dawanie linkw do Onetu jest obrzydliwe. Jak moesz
czyta te gwno?

Hinek

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-25 23:08, Hinek pisze:
Jak moesz czyta te gwno?
Pozdr

Ja ogladam i sie zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo hotbodies ani ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest nieprzepisowa.. Z reszta, malo wazne bo nawet jak walil tam i 300km/h bez swiatel czy na gumie to i tak sie wywinie a sprawe wycisza...

Jakkolwiek 17 operacji mu nie zazdroszcze, nawet jak sie zrosnie, to nie zapomni.

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marider" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Z reszta, malo wazne bo nawet jak walil tam i 300km/h bez swiatel czy na gumie to i tak sie wywinie a sprawe wycisza...

Wycisz - nie wycisz...Nieistotne.
Nieraz zajechano mi drog. On si rozjeba. Mia pecha. Ja
miaem szczcie. Jak dotd.
Kazdego moe to spotka :/
Pozdr.

--
Hinek

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hinek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Kazdego moe to spotka :/

ano wasnie. Nie czaj osb ktre wjedaj na poszkodowanego tylko dlatego
e przey (mam tu na myli np komentarze na onecie i ogolnie spotykane
opinie w sieci)
Kurcze, szczeglnie jako motocyklisci powinnimy si cieszy ze przynajmniej
udao si Wasie - i to bez znaczenia czy jego nazwisko miao na to wpyw
czy nie

No bo przeciez dobrze e przey! Kurcze, trzymaem za niego kciuki.

Jak mona si jeszcze czepia w tej sytuacji i szuka dziury.

W dniu 2011-10-26 00:30, marider pisze:

zintegrowana lampa jest nieprzepisowa..

Czyli hondy majo nieprzepisowo oryginalno tylno lampe ? Dziwne...

BTW. Harleye z pozycyjnymi w tylnych kierunkach tez juz maja, nawet, w Niemczech, homologacje.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

luk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-26 22:00, luk pisze:
http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/138537/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

I wszystko jasne.

Co jest takie jasne?

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N pisze:
W dniu 2011-10-26 22:00, luk pisze:
http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/138537/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg I wszystko jasne.

Co jest takie jasne?

ze nie umiesz patrzec i wyciagac wnioskw. Hint: zamocowanie tablicy rejestracyjnej w kontekscie dyskusji o przywilejach znanej osoby

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-27 09:03, Arni pisze:
Marcin N pisze:
[...]

Wniosek - "Sa rowni i rowniejsi" ;D

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisaa rzekomo
Marcin N pisze:
[...]
Pzdr

Wniosek: "Nie umiesz wyciagac wnioskow". I niepotrzebnie sie tym chwalisz.
A moze wystarczylo kliknac w te linki.

--
Jasio
etz vfr

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N pisze:
[...]

Jasiek, klikalem. Moze sam masz problem z oczami, mozgiem (o ile masz cos tam wiecej poza ekranem monitora), kojarzeniem faktow i logika?

Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie slyszalem):

Ze kierunki byly zintegrowane z mocowaniem tablicy. I jak ono, to mocowanie,
pynklo i sie przesunylo pod zadupek, to kierunki mogli odpasc.
O ile to ten sam motur, bo po przodzie ciezko poznac.

Detektyw sie znalazl. Zatrudnij sie w Onecie czy Fuck'cie to za Twoje genialne spostrzezenia moze Ci placic beda bo ssiesz swoje teorie rownie dobrze jak redaktory. Buhahahaha.....

PS: tez was bawi ten koles? :D
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N pisze:
[...]

jednak moze idz do okulisty, z takim wzrokiem nie powinienes jezdzic.

http://photos04.otomoto.pl/photos/original/M2/49/49/M2494935_7.jpg
--

Marcin N pisze:
[...]

Ehe, probowala mi to wmowic kilka lat temu jedna pieprznieta biurwa tj. pani doktr. Skonczylo sie na badaniach w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej w Warszawie (osrodek odwolawczy) gdzie jej widzimisie dostalo ostro po piz... Za badania oczywiscie Wojewodzki Osrodek Medycyny Pracy (znaczy debile) kasy nie zwrocilo, ani za zmarnowany czas i pieniadze. Czytaj zjebana Polska i bzdurne przepisy po raz kolejny.

[...]

Arni, to nie sa zintegrowane z niczym kierunkowskazy tylko oryginalne kierunkowskazy ZAMONTOWANE w oryginalnym mocowaniu tablicy rejestracyjnej i jej podswietlenia. Czy Wy kiedykowliek widzieliscie wogole z bliska CBR 1000RR z 2008 roku i nowsze? Napiszcie do Walesy, moze Wam odpisze co mial tam wstawione... Jutro Wam zrobie dokladniejsze zdjecia jak to DOKLADNIE wyglada w stock'u.

Z Jaskiem "dyskutowac" mi sie nie chce. Za cienki jest bolek.

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider pisze:

[...]

no dobrze, w koncu to zobaczyles.

teraz powiedz czy na podlinkowanym przez Luka widzisz podobne?

jesli nie to nie mam wiecej pytan.

jesli tak to idziemy dalej.

teraz idz do pierwszego zdania w zostawionym przeze mnie cytacie. Ty to napisae?

jesli nie to nie mam wiecej pytan.

jesli tak to idziemy dalej.

nie bede sie koci czy przykrcenie kierunkowskazw do wspornika tablicy czyni je zintegrowanymi z nim czy nie. Czy wspornik kierunkowskazu musi miec max iles tam dugosci aby pozosta zintegrowany z mocowaniem tablicy czy nie. Czy musi byc odlany jako jeden element z mocwaniem tablicy czy moze byc dokrecany.  Dyskusja jest akademicka. Dla mnie cos co jest na wsplnym wsporniku z innym elementem a nawet jest do tego czegos nna tym wsporniku przykrcone (a nie do samego wspornika) to jest z tym elementem zintegrowane. Cienkim patyczkiem ale jest.

Cytuje Ciebie:
"zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo hotbodies ani ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest nieprzepisowa.."

oraz "Wniosek - "Sa rowni i rowniejsi" "

no i teraz mozesz odszczekac jak wlasti albo nie.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD

W dniu 2011-10-29 10:03, Arni pisze:

Cytuje Ciebie:
"zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo hotbodies ani
ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest nieprzepisowa.."

Kolega Marider twierdzi tez ze kierunki zintegrowane z lampa nie sa legalne.

http://www.motorrad-technik-maass.de/mtmpic.php?t=p&p=1487_055

Pojawia sie wiec pytanie czy ta lampa jest zintegrowana z kierunkami czy nie. Bo na pewno jest legalna, pochodzi z Hondy CBF i ma homologacje.

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Kolega Marider twierdzi tez ze kierunki zintegrowane z lampa nie sa
legalne.
http://www.motorrad-technik-maass.de/mtmpic.php?t=p&p=1487_055

wydaje mi si, e nie ma racji, bo oto mj sprzt
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/17750.Honda

kupiony w PL i jak widac ma homologacj

W dniu 2011-10-29 12:47, Arbiter pisze:
[...]

My tu, hmmm, rozmawiamy o motocyklach.

W dniu 2011-10-29 11:07, Kuczu pisze:
W dniu 2011-10-29 10:03, Arni pisze:

http://motoaus.com/images/stories/honda2008/2008-cbr1000rr-tail.jpg

Cytuje Ciebie:
[...]

Kuczu, Arni, Adas, Jasio i inni ktorzy w sportach nie siedza czy nie widzieli zintegrowanej lampy na wlasne oczy - w przypadku CBR 1000RR SC59 (tzw. "osiol, rok 2008 w gore) wyglada to tak i na bank nie ma homologacji (jakby to mialo znaczenie ;D ):

http://tinyurl.com/6bza7bw

Jesli mamy sie doczepic tematu, to wezcie przepisy w reke i poczytajcie o odleglosci kierunkowskazow w jednosladzie. A nie podjezdzacie z lampkami od jakis skuterow...

Zeby nie bytlo ze jestem przeciw takim bajerom, to mialem podobne tylne lampy z Clear Alternatives w moich poprzednich 3xR1 i R6 ale poniewaz w 07 R1 slabo widoczna byla w pelnym sloncu i sie to zlewa wiec w nowszej R1ce juz tego nie montowalem co pi razy drzwi wygladaloby podobnie (sa rozne firmy z czego czolowka to Custom LED Blaster-X na dzien dzisiejszy): http://www.youtube.com/watch?v=AqivcHXa9tA&feature=related .

I o takich lampach zintegrowanych ja tu pisze a nie o o oryginalnej lopacie pod blache czy wykladce pod ogon z Ermaxa z wbudowanymi kierunkami typu: http://www.1cruiser.com/cartimages/323_sub_4.jpg . Na przyklad.

"Ciesze sie ze moglem pomoc" ;)

Pzdr
PS: pozniej Ci Arni odpisze, teraz mam co innego do roboty :)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider pisze:

I o takich lampach zintegrowanych ja tu pisze

cytat:
"Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki
zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie
slyszalem): "

zintegrowane z czym? bo nie z lamp

PS: pozniej Ci Arni odpisze, teraz mam co innego do roboty :)

nie wysilaj sie.

On 2011-10-29, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

No to masz jeszcze jeden przyklad:

http://www.motorbikestoday.com/reviews/Images/ZZR1200_rear.jpg

Tu tymbardziej bo wyglada to na dwie tylne lampy kazda zintegrowana z
kierunkiem ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Boshhh, ale brzydkie....co to jest ;)

--
_______
Songoku

On 2011-10-30, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Boshhh, ale brzydkie....co to jest ;)

Nie Bosch tylko Stanley jest producentem tej lampy.

--
Artur
ZZR 1200

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

koparka

--
Tomek
BMW R1100S

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marider" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:j8en8j$n1r$1inews.gazeta.pl...
[...]

No, cos tam jeszcze pod czaszka mam. Ale dziekuje za zainteresowanie.
Wydawalo mi sie, ze linki podane jak na tacy. Ale dla Ciebie ponizej wklejam jeszcze raz.

Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie slyszalem):

Moze nie jestem na biezaco z najnowszymi cudami japonskiej techniki, ale zdjecia cyfrowe wraz z publikowaniem w internecie nie sa mi obce:
http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/138537/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

O, nawet tu jest jeszcze jedno:
http://www.twobros.com/Exhaust/Honda/2010_Hon_CBR1000RR_angle-SO.jpg

O, a tu w Buellu:
http://www.pashnit.com/pics/bikes/Buell/Ulysses/press/press-photo-5-rear-530.jpg

Szukac dalej?

[...]

Dobra, chyba powinienem, moze bym tam zostal moderatorem foruma?
Chcialbym sie tylko upewnic.

Honda cbr 100 rr nie ma mocowania kierunkow zintegrowanego z mocowaniem tablicy.
Tak?

Ten kawalek plastiku byc moze na wyrost nazwalem mocowaniem tablicy, ale skoro ona jest do niego przymocowana...

PS: tez was bawi ten koles? :D

No, z wzajemnoscia.

--
Jasio
vfr etz

W dniu 2011-10-28 19:51, Jasio pisze:

O, a tu w Buellu:
http://www.pashnit.com/pics/bikes/Buell/Ulysses/press/press-photo-5-rear-530.jpg

Szukac dalej?

Daj se spokoj. Nie da sie.
BTW. Fajne te Dunlopy D616 ze zdjecia. Szkoda ze w Europie praktycznie nie do dostania.

Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisaa rzekomo
[...]

A w internecie niektorym latwo sie przypierdolic, ze przez podgieta tablice
motur pozwala przekroczyc 300kmh i byc niezauwazalnym dla kierowcow
zawracajacych swoim autkiem.
Co mi przypomina prokurature z Bialogardu:

<cyt>
  Prokurator ciga internautw obraajcych onierzy
  Marcin Grka ; 2011-10-25, ostatnia aktualizacja 2011-10-25 09:18
  Biaogardzka prokuratura namierza internautw, ktrzy nazywaj
  "bandytami" polskich onierzy. Prokurator zapowiada, e bdzie ciga
  takich internatw np. za nielegalne oprogramowanie. [...]
  Prok. Ksiek zapowiada, e ledczy dotr do kadego z autorw. Na
  pocztek kady z nich powinien spodziewa si dokadnego sprawdzenia
  swojego komputera. - A wtedy na pewno co jeszcze si znajdzie, bo
  wiele osb ma na swoich komputerach np. nielegalne oprogramowanie -
  mwi prokurator Ksiek. - Wic lepiej, eby kady z potencjalnych
  autorw dobrze przemyla najpierw, zanim napisze co takiego w
  internecie. Nawet, jeli wybroni si wolnoci wypowiedzi, znajdzie
  si co innego i bdzie mia kopoty. [...]
</cyt>

http://wyborcza.pl/1,75248,10530533.html

Jak mam sie przypierdolic, to juz powod znajde.
Taka nowa wersja "dajcie mi czlowieka a paragraf sie znajdzie".

--

W dniu 2011-10-27 10:49, Jasio pisze:

O ile to ten sam motur, bo po przodzie ciezko poznac.

Ten sam,przecie

na górę