dzwieki moto - gdzies znajde?

Bartek NIELUBIEheavy_SPAMU@op.pl

hej,
czy znajde gdzies w necie jakas zbieranine dzwiekow motocykli?

chodzi o jakies realistyczne, faktycznie nagrywane  dzwieki
silnikow/wydechow moto.

zna ktos jakies takie zbiory?:)

--
Pozdrawiam, Bartek

Solo rousbat.SKASUJ@gazeta.pl

Bartek <NIELUBIEheavy_SPAMU@op.pl> napisa(a):

[...]

A moze oglos na grupie taka akcje ze zbierasz lub kolekcjonujesz dzwieki i
niech kazdy grupowicz wysle nagranie swojego moto i juz :D
Ja na starcie moge sie dolozyc i ci podeslac nagranie R1
:D

Solo

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Bartek NIELUBIEheavy_SPAMU@op.pl

Uytkownik "Solo " <rousbat.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Bardzo poprosze na prv - uwaga na antyspam;),
jesli bedzie taka wola sproboje zrobic cos podobnego jak tutaj:
http://www.thhe.dk/

czyli wrzucic to na jakies www, z opisem co to za moto, jaki silnik i jakies
ewentualne podstawowe dane.

wszak nie ma nic fajniejszego ni czasami siedziac przy kompie, puscic sobie
jakis fajny silnik. radosc tym wieksza, im czlowiek jest dalszy od
posiadania  takiego buczydla:))

--
Pozdrawiam, Bartek

marcinu marcin73@[wywalto]op.pl

Uytkownik "Bartek" <NIELUBIEheavy_SPAMU@op.pl> napisa w wiadomoci
zna ktos jakies takie zbiory?:)

http://pl.youtube.com/

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
marcin73[malpa]op.pl / GG 1364212
Wawa-Bielany zone

Songo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Bartek napisa(a):
[...]

Najlepiej poszukaj na youtubie czy innych podobnych, peno tam tego.
Jeden model motocykla mona spotka z kilkoma bardziej lub mniej markowymi wydechami.

Pozdrawiam
AdamS Suzuki GS 500E
Patrz gdzie jedziesz, bo jedziesz gdzie patrzysz

Bartek NIELUBIEheavy_SPAMU@op.pl

Uytkownik "Songo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Najlepiej poszukaj na youtubie czy innych podobnych, peno tam tego.
Jeden model motocykla mona spotka z kilkoma bardziej lub mniej markowymi
wydechami.

tylko na powyzszej www zazwyczaj s filmik np z podkladem muzycznym, a to
nie tosamo.

--
Pozdrawiam, Bartek

M.L. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Ja znam takie cos ;-) ale nie wiem czy o to chodzilo.....

http://www.sportrider.com/tech/146_0410_pipe_clips/index.html

Pozdro
M.L.

wojkop wojkopWYTNIJTO@yahoo.com

zna ktos jakies takie zbiory?:)

Co prawda nie ma tego tyle co na youtube, ale za to swojskie...
http://rockers.webd.pl/articles.php?cat_id=6

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Odi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witaj,

posiadam ok 70MB takich dzwiakow (ok 45 plikow mp3). Problemem jest to, ze nazwy to np. suzuki~1, Suzuki~2...itp. Jest tez kilka pliczkow z dzwiekami wydechow (chyba) np. Ballistic, Megacycle, Remus, Yoshi-to s jedyne nazwy plikow, nie ma typow itp.

Jesli chcesz to moge podeslac na maila, daj tlko znac jak to poporcjowac.

Pozdrawiam,
Odi

BMW F650

Bartek NIELUBIEheavy_SPAMU@op.pl

DUytkownik "Odi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:fg89er$i4v$1inews.gazeta.pl...
[...]

WITAJ!
bardzo fajnie. mozesz sie odezwac do mnie na prv? bo  adresu w podpisie nie
znalazem:)

serdeczne dziki! ju si ciesz:)

--
Pozdrawiam, Bartek

Odi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,

...mozesz sie odezwac do mnie na prv? bo  adresu w podpisie nie znalazem:)

napisaem do ciebie maila ale nie wiem czy doszedl bo do tej pory nie otrzymaem odpowiedzi.

Jak cos to pisz na arekodi[smieszny_znaczek]wp[kropa]pl lub gg:5513216

Pozdrawiam serdecznie,
Odi

Lenin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bartek napisal:
[...]

Na stronie http://www.radiomotorbike.pl/ jest dzial "Moj silnik" czy
jakos tak - tam tez jest troche i mozna sciagnac.
....Tylko cos nie dziala w tym momencie. ;/

A tak w ogole to witam wszystkich niesmialo, bo to moj pierwszy post.
Pozdrawiam!

--
Lenin
XJ 600 51J