duze enduro

Krwawy Misio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mam teraz okoo 15 tysi i chce kupic moto do turystyki (na tym co mam-gsxr srad- za cholere nie mozna jechac stwk bo po godzinie rece mi wysiadaj. trzeba minimum 150 miec aby by komfort dla rk).
rozwazam jakies 1100 gs, wiaderko, v-stroma itp
co polecacie?
a moze pjsc w stron FJR?
chodzi o to ze  kupiem pannie cebulk i ona sama chce jezdzic na swoim motongu, a niestety jezdzi z predkosciami 80-100. gdy jej towarzysze na moim srad to za dugo nie da sie wytzymac.
moze inne propozycje?

-- -
Ta wiadomo zostaa sprawdzona na obecno wirusw przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Paweł Arkadiusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu pi

Krwawy Misio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

nie da sie inaczj siedziec :)  podnozki mam moze troche za wysoko (takie juz lekko stuningowany ten motocykl by

Paweł Arkadiusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Iguan_007 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Friday, September 16, 2016 at 6:52:52 PM UTC+10, Krwawy Misio wrote:
mam teraz oko

na górę