data wa

Witam !!
Zauwayem niedawno w moim prawku, e koczy mi si termin wanoci
na A i B w 2010 roku. Co to oznacza? Wymian prawka na nowe czy moe
co
innego? Pozdrawiam

Artur M. Piwko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

In the darkest hour on Mon, 17 Sep 2007 04:41:27 -0700,
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> screamed:
Zauwayem niedawno w moim prawku, e koczy mi si termin wanoci
na A i B w 2010 roku. Co to oznacza? Wymian prawka na nowe czy moe
co
innego? Pozdrawiam

Wymian dokumentu. To data wanoci dokumentu, nie uprawnie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 14:41:51 user up 11467 days,  2:36,  1 user, load average: 0.30, 0.38, 0.54 ]

          Esc key to reboot Universe, or any other key to continue...

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2007-09-17 o 13:41:27 osobnik zwany #_USUN_TO_@_USUN_TO_#
wystuka:

[...]

mwisz o rubryce 4b (data wanoci prawa jazdy)? wtedy wymiana dokumentu
czy moe o rubryce 11 (Data wanoci uprawnie) ?

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

On 17 Wrz, 14:34, "masti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)
"- Mam lk gruntu - Chyba wysokoci? - Wiem co mwi. To grunt zabija!."

w 4b i w 11 mam t sam dat czyli 2010rok.

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sep 18, 9:55 am, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

w 4b i w 11 mam t sam dat czyli 2010rok.- Hide quoted text -

Jak na moj gust 11 oznacza waznosc uprawnien. Ale najlepszejszym
bedzie zadzwonic do uroczych pan z UK.

Pozdrav,
Gonzik.

nowaczek087 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

gonziknapisal

[...]

wiadomo cos moze na w/w wymieniony temat bo mam ten sam problem?

Koczis #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Witaj.

Ja mam do czerwca :( i z tego co sie zaslyszalem to trzeba zrobic nowe
badania(takie jak podczas kursu na prawko) i z tym papierkiem do WK i tam
wypelniasz pisemko czemu chcesz wymienic dokument. Skladasz oba papierki plus
fotka i czekasz na nowe prawko. Potem oczywiscie jakas kasa na znaczki i na
kolejne 10 lat z glowy, chyba ze lekarz napisze, ze bezterminowe :)

Tak slyszalem, ale moze sie myle. Za jakies 2 miesiace sie za to zabieram to dam
znac, chyba ze Ktos tu wczesniej napisze(na co po cichu licze).

Pozdrawiam
Koczis
R1

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

nowaczek087 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Koczisnapisal

[...]

takie badania jak na pocztku? czyli w medycynie pracy czy jak?

Koczis #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

takie badania jak na pocztku? czyli w medycynie pracy czy jak?

Mi badali wzrok i sluch, ale gdzie to teraz zrobic to nie wiem, chyba podepne
sie pod jakas grupe nowych kursantow :) lub do lekarza co wydaje zaswiadczenia
dla zawodowych kierowcow.

Pozdr
Koczis
R1

--
[...]

Znalazlem takie cos, fajnie opisane co i jak:

http://prawo-jazdy.zwolnienielekarskie.pl/Bezterminowe

Pozdr
Koczis
R1